Kraaijeveld is een prima talent. Maar normaal gesproken zal het centrum toch Watanabe - Marmol worden.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:13 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord: Ernst, Read (C), St. Juste, Kraaijeveld, Mármol, Vanhoutte, Zechiël, Valente, Borges, Ferri, Van Persie.
Met name dat centrum is niet veel.
St Juste is indien fit onze beste RCV (alleen is hij heel vaak niet fit), en Kraaijeveld is echt prima deze voorbereiding, vooral opbouwend. Alhoewel ik hoop dat er snel iets van een linksback bij komt zodat Marmol naar LCV kan.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:13 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord: Ernst, Read (C), St. Juste, Kraaijeveld, Mármol, Vanhoutte, Zechiël, Valente, Borges, Ferri, Van Persie.
Met name dat centrum is niet veel.
Na betaling ja.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord One is weer voor iedereen beschikbaar toch?
Mee eens. Al vind ik met name Watanabe gewoon een stuk beter. Prima verdediger. Niet uitzonderlijk, maar voor top Eredivisie niks mis mee.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan absoluut nog niet meegaan met het St. Juste is beter dan Watanabe of Ahmedhodzic. Verre van zelfs.
Na het vertrek van de apotheker een uitstekend moment om dit soort dingen te benoemen. Dat heeft Tobias goed gezien.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:10 schreef hhh38 het volgende:
Tobias van den Elshout die fiscalist wil worden, past goed in het plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |