quote:
Niet uit te sluiten, is bij ons ook 1 seizoen fit gebleven en 100% van waarde geweest. Zoals ik eerder al zei, kan mij niet voorstellen dat je zijn contract afkoopt als er op de achtergrond niet iets speelt. Maar wat ik toen al zei, pure speculatie.
Tengsted zou ik idealiter, ondanks zijn gemiddelde doelpunten per minuut ook lozen. Dat is normaal niet iemand die je inbrengt als breekijzer. Idealiter nieuwe eerste spits, Ferri en van Persie ook kansen geven om zich te ontwikkelen. Ervan uitgaande dat Ueda vertrekt dan.
Blijft over wanneer komt Smal terug,, wat een hele goede 12de man is; en je dus wel mee zou kunnen spelen tot ook Bos weer fit is. Lijkt mij echter sterk dat Smal ook weer direct 90 minuten aankan. Dat is opzich een lastig geval. Bos voldoet, Smal als 12de man ook. Maar om zonder linksback het seizoen in te gaan is risicovol.
Hopelijk blijft Sauer, Moussa mag evt vervangen worden. Maar ben bang dat in de realiteit niet alles gerealiseerd kan worden.
Sidenote: als je Read voor een bedrag laat gaan; en Geertruida is beschikbaar zou ik die ten alle tijden halen. PSV heeft alleen de prestaties van afgelopen seizoenen meer te bieden, miss salaris, maar dan heb je wel weer een zekerheidje op rechtsback Ga er van uit dat er toch wel wat Feyenoorder in die jongen zit. Als je een echte Feyenoorder bent lijkt mij de keuze verder makkelijk. Nieuwkoop FM-stijl sowieso lozen. Lotomba of Deijl erachter. Niet dat ik het zie gebeuren. Zou wel mooi zijn.