Gedeeltelijk eens, maar hopelijk gooien ze dan niet alle ballen op Ferri en van Persie, en komt er nog een goede spits bij.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
Sprekend over puin ruimen, is Ueda al weg?
De nieuwe Spaanse spits Nacho Ferri was meermaals trefzeker op het trainingskamp. Hij maakte ook al een doelpunt in een oefenwedstrijd. "Ferri is een spits waarmee we in meerdere stijlen kunnen spelen", begint zijn trainer over hem.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:58 schreef fetX het volgende:
Het liefst vertrekt Tengstedt ook nog en haal je nog een spits, maar ik verwacht niet dat dit gebeurt.
Dat valt mij tegen, ik had eigenlijk verwacht dat hij voor de basis gehaald was. Benieuwd of Tengstedt of vPersie de beoogde eerste spits is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe Spaanse spits Nacho Ferri was meermaals trefzeker op het trainingskamp. Hij maakte ook al een doelpunt in een oefenwedstrijd. "Ferri is een spits waarmee we in meerdere stijlen kunnen spelen", begint zijn trainer over hem.
"We kunnen hem als aanspeelpunt opzoeken, maar hij kan ook de diepte in. Daar profiteren wij van." Toch denkt Van Bronckhorst niet dat de Spanjaard een basisspeler zal worden, ook als Ayase Ueda nog vertrekt.
https://www.rijnmond.nl/n(...)oft-in-dit-feyenoord
Hehquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch denkt Van Bronckhorst niet dat de Spanjaard een basisspeler zal worden
Zonder goede toelichting ga ik er toch vanuit dat dit een soort schrijffout is. Als je zo’n zak geld neerlegt voor die jongen, mag ik er toch vanuit gaan dat een al afgeserveerde speler en een junior hem niet uit de basis houdenquote:Op donderdag 23 juli 2026 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt mij tegen, ik had eigenlijk verwacht dat hij voor de basis gehaald was. Benieuwd of Tengstedt of vPersie de beoogde eerste spits is.
Interview even kijken, vanmiddag gedaan, vluchtig, maar ik haal dat er eigenlijk helemaal niet uit.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonder goede toelichting ga ik er toch vanuit dat dit een soort schrijffout is. Als je zo’n zak geld neerlegt voor die jongen, mag ik er toch vanuit gaan dat een al afgeserveerde speler en een junior hem niet uit de basis houden
Ja ik had het na de post van De_Pel al dubbelgecheckt en elders gelezen dat Ferri niet automatisch eerste spits zou zijn na vertrek van Ueda in plaats van wat Rijnmond impliceert.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk, voorbereidingspraat. Hoe stellig de media het allemaal alweer overgenomen heeft is het natuurlijk niet. Vraag was of hij automatisch eerste spits zal zijn als Ayase vertrekt, een belofte die een trainer natuurlijk nooit gaat maken in de voorbereiding (al kunnen wij die rekensom wel gaan maken).
Al die andere teksten waren van eerder in het interview en had niets met deze vraag te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |