SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heeft het geweldig bij ons gedaan. Echt een aderlating.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:40 schreef Wotte het volgende:
Twee miljoen voor Zerrouki, lees ik. Koopje voor Twente
Had denk ik meer uitgehaald moeten kunnen worden, maar ben vooral blij dat die tyfusdebiel weg is. Dit is wat ik bedoelde met "CL centen gebruiken om te saneren", dus nog steeds fan van Rigauxquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij dit soort gasten die tekort komen maar wel enorm veel verdienen is het gewoon zaak ze zo snel mogelijk te verpatsen, en dan niet al die huurconstructies van vorig jaar. Dat vind ik belangrijker dan een miljoentje meer of minder transfersom.
Liep hij niet voornamelijk als acht bij Feyenoord?quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:03 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ja, heeft het geweldig bij ons gedaan. Echt een aderlating.![]()
Zochten ze in Amsterdam niet nog een betrouwbare 6? Gemiste kans.
Hij is als 8 en als 6 geprobeerd. Als 8 kwam ie sowieso enorm tekort.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liep hij niet voornamelijk als acht bij Feyenoord?
Ik heb altijd wel het idee gehad dat hij door Feyenoord niet gebruikt werd zoals bij Twente. Terwijl tussen de linies achterin, in de opbouw, zijn kracht ligt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is als 8 en als 6 geprobeerd. Als 8 kwam ie sowieso enorm tekort.
Hij liep vooral enorm in de weg als hij op het veld stond.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liep hij niet voornamelijk als acht bij Feyenoord?
Geweldige motoriek heeft Zerrouki hé.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel het idee gehad dat hij door Feyenoord niet gebruikt werd zoals bij Twente. Terwijl tussen de linies achterin, in de opbouw, zijn kracht ligt.
Eens. Ik kan hier wel mee leven. Was gewoon een miskoop die teveel verdiende. Prima dat je daar vanaf bent. Een Ivanusec zal ook voor niet heel veel meer gaan en een Stengs al helemaal niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij dit soort gasten die tekort komen maar wel enorm veel verdienen is het gewoon zaak ze zo snel mogelijk te verpatsen, en dan niet al die huurconstructies van vorig jaar. Dat vind ik belangrijker dan een miljoentje meer of minder transfersom.
Zerrouki speelde afgelopen seizoen natuurlijk wel goed. Stengs zijn kwaliteit zou zonder zijn blessures ook buiten kijf staan. Dus je hoopt/verwacht nog wel iets terug van die investering.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik kan hier wel mee leven. Was gewoon een miskoop die teveel verdiende. Prima dat je daar vanaf bent. Een Ivanusec zal ook voor niet heel veel meer gaan en een Stengs al helemaal niet.
Overigens lees ik ook her en der dat de laatste termijnbetalingen aan Twente vervallen. Dat scheelt wel weer.
Ik lees her en der dat de laatste termijn voor Zerrouki ter waarde van 2.3M nog betaald moest worden maar dat die nu komt te vervallen, dus in die zin 4.3M.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het wel heel weinig. Als er nog een fors doorverkoop percentage is afgesproken kan ik er wel mee leven. Anders had ik hem liever voor minder in de zandbak geloosd.
Geen een nieuwssite rept daar anders over.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik lees her en der dat de laatste termijn voor Zerrouki ter waarde van 2.3M nog betaald moest worden maar dat die nu komt te vervallen, dus in die zin 4.3M.
Moet een speler zelf ook nog willen. Helaas zijn het nog altijd mensen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het wel heel weinig. Als er nog een fors doorverkoop percentage is afgesproken kan ik er wel mee leven. Anders had ik hem liever voor minder in de zandbak geloosd.
Die bolle had hem voor nog minder verkocht!!1!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef H.FR het volgende:
Als je ze liever gewoon wil houden mag je het gewoon zeggen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 01:04 schreef De_Pel het volgende:
Ik snap echt wel dat je geen hoofdprijzen hoeft te verwachten, maar 3 miljoen voor Wellenreuther + Zerrouki is wel weer een typische Feyenoord-fooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |