Porto is beursgenoteerd en maakt de bedragen zelf altijd openbaar, dus als de transfer doorgaat komen we er vanzelf achter.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:26 schreef Scrummie het volgende:
We gaan hier ook al Portugese krantjes serieus nemen en dan op basis daarvan lopen zeiken. Gaat lekker jongens.
Zechiel kon me wel bekoren. De wedstrijd was overigens matig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:36 schreef Qarrad het volgende:
Zo te zien Zechiël betrokken bij alle drie de goals. Heb alleen die gezien en niet de wedstrijd maar ik lees ook dat hij zich goed liet zien
Dat kon je zien aan de manier hoe hij ballen inspeelde, ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zechiel kon me wel bekoren. De wedstrijd was overigens matig.
Maar Zechiel liep er naar mijn mening wel bij alsof hij het niet naar zijn zin heeft.
Haha.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon je zien aan de manier hoe hij ballen inspeelde, ofzo?
Want?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zechiel kon me wel bekoren. De wedstrijd was overigens matig.
Maar Zechiel liep er naar mijn mening wel bij alsof hij het niet naar zijn zin heeft.
Met Castore zijn ze juist altijd na een half jaartje 50/60 (of soms zelfs een paar tientjes)quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jeetje de tijd dat shirts voor 50/60 euro te koop waren is ook voorbij he? tandjes
Zou mooi zijn als je die kunt slijten voor minimaal zijn aankoopbedrag. Goede verdediger, maar niks speciaals. Met Marmol, Kraaijeveld, Ahmed en StJuste kan je prima het seizoen in.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mounir Boualin
@:MounirBoualin
Tsuyoshi Watanabe staat nadrukkelijk op de radar bij enkele clubs uit Saudi-Arabië. Zo zouden Al-Taawoun FC en Al-Shabab FC de verdediger van #Feyenoord op hun targetlist hebben staan.
https://x.com/MounirBoualin/status/2078113619095540207
Als ik zou moeten kiezen tussen Watanabe en Ahmed zou dat voor mij een absolute no-brainer zijn, altijd Watanabe. Sowieso vind ik 4 cv's aan de karige kant.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je die kunt slijten voor minimaal zijn aankoopbedrag. Goede verdediger, maar niks speciaals. Met Marmol, Kraaijeveld, Ahmed en StJuste kan je prima het seizoen in.
Ik krijg ook dat gevoel altijdquote:
Ja zo’n St. Juste is erg betrouwbaar inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je die kunt slijten voor minimaal zijn aankoopbedrag. Goede verdediger, maar niks speciaals. Met Marmol, Kraaijeveld, Ahmed en StJuste kan je prima het seizoen in.
Ik op zich ook wel, maar als je nog 10 miljoen kan vangen voor een niet waanzinnige verdediger van 29 moet je dat altijd doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen Watanabe en Ahmed zou dat voor mij een absolute no-brainer zijn, altijd Watanabe. Sowieso vind ik 4 cv's aan de karige kant.
Daar gaan die theedoeken geen zak geld voor geven he, daar zit je sowieso nog wel een seizoen aan vast.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zo’n St. Juste is erg betrouwbaar inderdaad
Ahmedhodzic (waar ik zeker geen fan van ben overigens) een redelijke back-up vinden gelijkstellen aan dat de club opgedoekt zou worden is een tikkeltje hysterisch, niet waar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
Ahmedhodzic ook
Sjonge jonge zeg. De club zou met een aantal gasten uit dit topique aan het roer allang al opgedoekt zijn.
Vorig seizoen hele matige sale. Niet alleen qua prijzen maar überhaupt beschikbaarheid. En dat groenwitte shirt van 2 seizoenen terug is echt een weekje te krijgen geweest in de gangbare maten.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Castore zijn ze juist altijd na een half jaartje 50/60 (of soms zelfs een paar tientjes)
Dat was met adidas nooit zo
Mwoah, eerlijk gezegd vind ik hem puur verdedigend juist de beste van allemaal. Dat het aan de bal niet zo veel is, vind ik in principe wat minder relevant. Alleen jammer dat dat afgelopen seizoen WEL relevant werd omdat hij Ahmed naast hem had staan die NOG minder kan met een bal. Dat issue zou met een voetballende speler als Marmol naast hem een stuk minder aan de orde zijn, dat lijkt mij echt een heel goed en complementair duo.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar als je nog 10 miljoen kan vangen voor een niet waanzinnige verdediger van 29 moet je dat altijd doen.
Je hebt als optie 5 ook nog Beelen.
Hij liep grotendeels met een chagrijnige kop rond.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon je zien aan de manier hoe hij ballen inspeelde, ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |