Altijd tegen ONS.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:05 schreef De_Pel het volgende:
Ik had toch gedacht dat we recht hadden opniets meer. Pijnlijk![]()
Had ik m’n hoofd dat hij wat langer bij ons had rondgelopen, dus hoger percentage manquote:
Mag aannemen voor minder dan de 100, maar 50 zal het ook weer niet zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat is 50% van hij nog zou krijgen, of de volle 100?
Was twee seizoenen terug nog één van de beste spelers van de Eredivisiequote:
Moet zeggen wel een apart moment om een ontbinding van contract te doen. Heeft meegespeeld in oefenwedstrijden, mee op trainingskamp. En dan ineens contract ontbinding.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was twee seizoenen terug nog één van de beste spelers van de Eredivisie
Heeft vooral pech met twee rotte knieën. Nadat iemand bij Feyenoord dat lekte nadat hij voor een relatief laag bedrag verkocht leek te worden aan dat FC Charlotte wist je eigenlijk genoeg, die jongen is afgekeurd. Jammer, want in potentie is het echt een topspeler, zeker voor Feyenoord.
De nieuwe staf ziet gelijk dat het ALDI rommel is.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:20 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Moet zeggen wel een apart moment om een ontbinding van contract te doen. Heeft meegespeeld in oefenwedstrijden, mee op trainingskamp. En dan ineens contract ontbinding.
Nouja, hij kreeg sowieso teveel salaris voor wat hij nog kon toevoegen de afgelopen seizoenen. Maar ontbinding kost ook geld; misschien ruimte in het salarishuis creëren omdat je nagenoeg rond bent met een buitenspeler?
Pure speculatie verder natuurlijk. Maar ik zou niet inzien waarom je anders gaat ontbinden.
Ik vermoed ook dat ze snel salarisruimte vrij willen maken, omdat er nog spelers aan zitten te komen. Wat dat betreft gaat het vrijmaken van salarisruimte wel prima.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:20 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Moet zeggen wel een apart moment om een ontbinding van contract te doen. Heeft meegespeeld in oefenwedstrijden, mee op trainingskamp. En dan ineens contract ontbinding.
Nouja, hij kreeg sowieso teveel salaris voor wat hij nog kon toevoegen de afgelopen seizoenen. Maar ontbinding kost ook geld; misschien ruimte in het salarishuis creëren omdat je nagenoeg rond bent met een buitenspeler?
Pure speculatie verder natuurlijk. Maar ik zou niet inzien waarom je anders gaat ontbinden.
Redelijk apart wel jaquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Meegespeeld in oefenwedstrijden, daarin het zodanig aardig gedaan hebben dat er wordt aangegeven dat hij een serieuze kans zou krijgen, hij wekt de geboorte van z'n kind vervroegd op zodat hij met volledige concentratie naar het trainingskamp kan en nu ineens is het contract ontboden. Dat maakt dit wel een opmerkelijke timing.
Maar goed, verder kan ik er niks op tegen hebben. Er zal wel helemaal niemand in hem geïnteresseerd zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |