Did you drink your Tjark today?quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je zal maar Tjark heten, wat een naam joh
Anyway welkom Tjark
Eens. Maar Timon moet dat zelf ook willen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je kon Timon nog beter als 2e keeper houden voor dat fooitje.
En bij Zerrouki ben je gewoon gepiepeld door die kale. Zelfs voor 3,5/4 miljoen had Twente echt geen betere gevonden (voor hun) dan Zerrouki.
En die is elke keer zo het seizoen ingegaan, dus die is daar inderdaad klaar mee.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar Timon moet dat zelf ook willen.
Daarnaast, nergens op gebaseerd, zie ik Timon die rol ditmaal niet zonder morren vervullen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar Timon moet dat zelf ook willen.
Mag je blij zijn als je die überhaupt kwijtraakt. Zal denk ik ook tegen elk aannemelijk aanbod op tranferroom ofzo staan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu al benieuwd naar de reacties van de transfersom die Ivanusec gaat opleveren.
Je wil ook niet dat Zerrouki met zijn chagrijnige kop de training komt verstieren zodat wij er een half miljoentje meer uit persen. Je had vast meer dan 2 miljoen kunnen ontvangen maar dan ga je moeilijk doen over je 8e keus op het middenveld. Gewoon eruit met die zooi.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
bij Ramiz is het gewoon het verlies nemen. Zolang daar geen Arabische club voor wil komen pak je daar ook nooit veel meer op.
Dit, en dat er een Arabische club zou komen is ook niet gegarandeerd en dat zit je met een irritante speler en bijna een miljoen salaris per jaar die volgend jaar gratis de deur uit gaat. Dan maar snel weg, twee miljoen pakken, miljoen salaris besparen en ruimte in je salaris huishouding voor andere spelers (of contract verhogingen)quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je wil ook niet dat Zerrouki met zijn chagrijnige kop de training komt verstieren zodat wij er een half miljoentje meer uit persen. Je had vast meer dan 2 miljoen kunnen ontvangen maar dan ga je moeilijk doen over je 8e keus op het middenveld. Gewoon eruit met die zooi.
Verdiende ook behoorlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wellenreuther is juist zo’n speler die je wél moet bedanken voor bewezen diensten. Heeft zich jarenlang goed ingezet en wordt nu vrij plots op de bank gezet. Als hij dan elders eerste keeper wil zijn, moet je voor die paar knaken niet moeilijk doen joh
Overigens vind ik een miljoen prima voor zijn kwaliteiten.
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar volgens Kicker wil Feyenoord maar zeven miljoen voor Sauer. Stukje uitverkoop.quote:Um Sauer nun nach Sinsheim zu lotsen, müsste die TSG wohl einen höheren einstelligen Millionenbetrag in die Hand nehmen. Feyenoord Rotterdam verlangt dem Vernehmen nach sieben Millionen Euro. Da Sauer offenbar keine Ausstiegsklausel besitzt, ist die Ablöse allerdings nicht in Stein gemeißelt und verhandelbar.
Dat zou een significant stukje wanbeleid zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar volgens Kicker wil Feyenoord maar zeven miljoen voor Sauer. Stukje uitverkoop.
Het zou vooral een significant stukje wanbeleid zijn van de kopende club. Die jongen is inmiddels 21 jaar en komt nog steeds geen lantaarnpaal voorbij.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zou een significant stukje wanbeleid zijn.
🤪quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zou vooral een significant stukje wanbeleid zijn van de kopende club. Die jongen is inmiddels 21 jaar en komt nog steeds geen lantaarnpaal voorbij.
Aan de andere kant gaan Nederlandse talenten die minder hebben laten zien al snel voor 15 of meer de deur uit de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
7 miljoen zou een koopje zijn maar de 20 miljoen + die ik hier las lijkt mij ook ietwat aan de hoge kant voor iemand die het alleen een seizoen heeft laten zien bij NAC. Wel een leuk spelertje trouwens.
Feyenoord zal denk ik ca 15 vragen, en wellicht met minder akkoord gaan als Rigaux een minimaal gelijkwaardige vervanger op de korrel heeft en er snel geld vrijgespeeld moet worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:57 schreef fetX het volgende:
Nu weet ik ook wel dat dit geen Engelse club is, dus de hoofdprijs is sowieso niet realistisch. Maar voor minder dan een miljoen of 16-17 zou ik hem zeker niet laten gaan. We mogen best wat hoger in de boom zitten. Hij hoeft niet weg tenslotte.
15 en doorverkooppercentage kan ik mee leven. En inderdaad onder de voorwaarde dat je wel al een goede speler op de korrel hebt, maar daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord zal denk ik ca 15 vragen, en wellicht met minder akkoord gaan als Rigaux een minimaal gelijkwaardige vervanger op de korrel heeft en er snel geld vrijgespeeld moet worden.
Prima als je Sauer weg doet, maar dan moet je wel direct voor hetzelfde geld iets beters halen.
Nu heb ik wel genoeg sneertjes naar te Kloese gegeven dus dat laat ik maar, maar ik vind Rigaux het eigenlijk nog veel beter doen dan ik had verwacht. Het is half juli en hij heeft al op vier van de zwakste posities een directe versterking binnen die gescout is op onze ploeg/speelstijl. Voorheen was Feyenoord, mede door de financiële positie, veel aan het afwachten wat er beschikbaar kwam, en moest je uiteindelijk maar hopen dat het zou klikken. Deze snelle gerichte manier van scouten en spelers halen bevalt mij enorm en gaat hopelijk zorgen dat je in augustus met een behoorlijk ingespeelde ploeg kan starten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:07 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kan de overdreven Te Kloese haat / Rigaux adoratie weer even iets dimmen nu.
Van wat ik gezien heb was het best goed (behalve Ernst uiteraard). Maar goed, oefenwedstrijden en zo.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu heb ik wel genoeg sneertjes naar te Kloese gegeven dus dat laat ik maar, maar ik vind Rigaux het eigenlijk nog veel beter doen dan ik had verwacht. Het is half juli en hij heeft al op vier van de zwakste posities een directe versterking binnen die gescout is op onze ploeg/speelstijl. Voorheen was Feyenoord, mede door de financiële positie, veel aan het afwachten wat er beschikbaar kwam, en moest je uiteindelijk maar hopen dat het zou klikken. Deze snelle gerichte manier van scouten en spelers halen bevalt mij enorm en gaat hopelijk zorgen dat je in augustus met een behoorlijk ingespeelde ploeg kan starten.
Dit is puur op basis van de werkwijze he, of Ferri, Marmol, Ernst en Charles iets zijn geen flauw idee. Maar de laatste jaren had ik zelfs bij veel goede transfers (zoals Hwang en Timber) van ‘ja leuk, maar wat moet je er precies mee?’. Dat is nu wel anders, tot nu toe handelt Rigaux precies naar mijn verlanglijstje.
quote:Voor een bedrag onder de vijftien miljoen euro valt er naar verwachting niet te praten, want binnen Feyenoord bestaat nog altijd veel vertrouwen dat Sauer definitief kan doorbreken in De Kuip.
Ze zullen in Engeland toch wel beter weten dan gaan voor zo'n matige speler, of bedoel je Championship/League One clubs?quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:15 schreef Rocket Ride het volgende:
Het blijft trouwens opvallend relatief stil rondom Ueda. Gaan die Engelsen echt eerst zitten wachten tot het WK voorbij is?
Ook in de bekerfinale enorm belangrijk geweest, en verder natuurlijk veel meer potjes meer dan goed gepresteerd dan andersom. Zijn knulligheden zijn her en der wat meer blijven hangen. Wel de beste stap voor beide partijen nu.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wellenreuther nu officieel. Kwalitatief mis je niets, maar hij vorig seizoen was wel een van de weinigen die elke wedstrijd zich weer voor de volle 100% gaf. En eigenlijk alleen door de redding in 020 al een eeuwige Feyenoord-held.
Maar wat heeft hij meer laten zien dan elke willekeurige buitenspeler van zijn leeftijd in de Eredivisie dan? Helemaal niks toch?quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaan Nederlandse talenten die minder hebben laten zien al snel voor 15 of meer de deur uit de afgelopen jaren.
Nu weet ik ook wel dat dit geen Engelse club is, dus de hoofdprijs is sowieso niet realistisch. Maar voor minder dan een miljoen of 16-17 zou ik hem zeker niet laten gaan. We mogen best wat hoger in de boom zitten. Hij hoeft niet weg tenslotte.
Ja klopt man. Had evenveel goals gemaakt bij een degradatiekandidaat als een Onal die nu voor 12 miljoen gaat. Is ook al 20 jaar oud.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij meer laten zien dan elke willekeurige buitenspeler van zijn leeftijd in de Eredivisie dan? Helemaal niks toch?
Oei. Ik wist niet dat dit zo gevoelig lag, sorry. Terug naar Veerman bashen dan maar (die heeft overigens stats die 5x zo goed zijn, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja klopt man. Had evenveel goals gemaakt bij een degradatiekandidaat als een Onal die nu voor 12 miljoen gaat. Is ook al 20 jaar oud.
https://football-observatory.com/WeeklyPost510
Verder rankt CIES rankt hem als een top 30 jongeling ter wereld. Maar verder moeten we lekker nuchter zijn en hem maar verkopen voor 5 miljoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |