Een Franse scheidsrechter heeft ook net Argentinië gefloten en mensen zeiden hoogstens dat Argentinië juist geholpen werd. Dan zou andersom ook geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar deze wedstrijd heeft toch nul invloed op een mogelijke pot tegen Argentinië, want dat is op z'n vroegst in de finale. Om nog maar af te vragen of zo'n arbiter echt met die gedachte de wedstrijd ingaat om hun land te helpen, die fluiten toch allemaal hun eigen ego omhoog. Zie het probleem daardoor niet zo eigenlijk, wel echt de laatste ronde waarin het kan.
Dat klopt en partijdigheid is wat ver gezocht, maar het is wel onhandig van de FIFA want met deze keuze introduceer je een hoop zeikdiscussies.Ik snap dat je geen Europese scheidsrechter op dit duel wilt zetten, maar kies dan gewoon voor Alireza Faghani ofzo, dan ben je overal van af.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar deze wedstrijd heeft toch nul invloed op een mogelijke pot tegen Argentinië, want dat is op z'n vroegst in de finale. Om nog maar af te vragen of zo'n arbiter echt met die gedachte de wedstrijd ingaat om hun land te helpen, die fluiten toch allemaal hun eigen ego omhoog. Zie het probleem daardoor niet zo eigenlijk, wel echt de laatste ronde waarin het kan.
Of die gast uit El Salvador die Zwitserland - Colombia deed. Die vond ik goed.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt en partijdigheid is wat ver gezocht, maar het is wel onhandig van de FIFA want met deze keuze introduceer je een hoop zeikdiscussies.Ik snap dat je geen Europese scheidsrechter op dit duel wilt zetten, maar kies dan gewoon voor Alireza Faghani ofzo, dan ben je overal van af.
Nah, de FIFA kijkt in deze ronde natuurlijk ook al vooruit naar de arbiters die de halve finale en finale gaan fluiten. Iedereen die een kwartfinale fluit kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat ze geen potje meer krijgen dit WK.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt en partijdigheid is wat ver gezocht, maar het is wel onhandig van de FIFA want met deze keuze introduceer je een hoop zeikdiscussies.Ik snap dat je geen Europese scheidsrechter op dit duel wilt zetten, maar kies dan gewoon voor Alireza Faghani ofzo, dan ben je overal van af.
@maxi-mus dacht ook dat deze om 21:00 begint.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
In de topictitel staat dat deze wedstrijd om 21.00 uur begint. NOS zegt dat het om 22.00 uur begint. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar vrees van niet.
Goed dat een oplettende mod de topictitel veranderd heeft!quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
[..]
@:maxi-mus dacht ook dat deze om 21:00 begint.
chaos
Niveauverschil bij Egypte/Kaapverdië - Argentinie was groter.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:22 schreef BlaZ het volgende:
Dit zou toch niet echt een probleem moeten zijn voor Frankrijk, het niveauverschil is te groot denk ik.
Paraguay kwam al een heel eind. Marokko heeft een gevaarlijke counter. Het is nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 05:22 schreef BlaZ het volgende:
Dit zou toch niet echt een probleem moeten zijn voor Frankrijk, het niveauverschil is te groot denk ik.
Marokko kan het betonvoetbal van Paraguay waarschijnlijk niet spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Paraguay kwam al een heel eind. Marokko heeft een gevaarlijke counter. Het is nog niet gespeeld.
Bron?quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:23 schreef nostra het volgende:
Je kan alvast een tweede topic openen met startdatum Vrijdag 10 juli 01:00.
De journalisten zitten al HOOG IN DE EMOTIEquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:15 schreef Caland het volgende:
Leuk, dat kiezen tussen twee kwaden
Hup leuke wedstrijd dan maar
Konden ze 4 jaar terug wel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Marokko kan het betonvoetbal van Paraguay waarschijnlijk niet spelen.
guttegut...quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De journalisten zitten al HOOG IN DE EMOTIE
https://nos.nl/video/2622(...)alisten-hij-sloeg-me
Maatschappelijk probleem!quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De journalisten zitten al HOOG IN DE EMOTIE
https://nos.nl/video/2622(...)alisten-hij-sloeg-me
Beweeg met je wenkbrauw als je denkt dat Marokko wintquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:04 schreef Zipportal het volgende:
Vol huis bij Nouri vannacht voor Nederland-Marokko: 'Hij verbindt nog steeds'
https://nos.nl/artikel/26(...)-verbindt-nog-steeds
Vanavond weer volle bak bij de verbinder. @:3rr0r
[ afbeelding ]
Hup Frankrijk. @:de_boswachter
Wat een onzin. Kansen zijn er altijd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:50 schreef Badada het volgende:
Ik ben voor Marokko, maar toch weet ik dat ze kansloos zijn tegen Frankrijk. Helaas.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:50 schreef Badada het volgende:
Ik ben voor Marokko, maar toch weet ik dat ze kansloos zijn tegen Frankrijk. Helaas.
Ik ook!quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 en ik juichen voor Frankrijk.
Niet iedereen begrijpt Nederlands.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
Ik las net dat de voertaal in de Marokkaanse kleedkamer Engels is (lol)
Niet zo vreemd als er geen basisspeler of überhaupt in de buurt van de basis in Marokko is geboren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stukje Nasheed.
Bekijk deze YouTube-video
Ik had Frans verwachtquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als er geen basisspeler of überhaupt in de buurt van de basis in Marokko is geboren.
De coach is een Riffijnse Berber, geboren in België. Die spreekt alleen Berbers,Nederlands en Frans. Geen Marokkaans ¨Arabisch¨quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
Parodie op een land.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De coach is een Riffijnse Berber, geboren in België. Die spreekt alleen Berbers,Nederlands en Frans. Geen Marokkaans ¨Arabisch¨
Je moeder was gisterenavond toch al bezet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschrikkelijk boos op mezelf want heb iets ingepland wat eigenlijk gisteren ook kon waardoor ik de eerste helft van dit bazenpartij moet missen
Ik vind zo'n opmerking niet kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je moeder was gisterenavond toch al bezet.
Geeneens straattaal?quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
Sorry :-(quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind zo'n opmerking niet kunnen.
Hopelijk voor hem is hij fan van Mbappequote:Op donderdag 9 juli 2026 16:04 schreef Zipportal het volgende:
Vol huis bij Nouri vannacht voor Nederland-Marokko: 'Hij verbindt nog steeds'
https://nos.nl/artikel/26(...)-verbindt-nog-steeds
Vanavond weer volle bak bij de verbinder. @:3rr0r
[ afbeelding ]
Hup Frankrijk. @:de_boswachter
Frankrijk kan drie elftallen opstellen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Als Frankrijk slim is gaan ze met 5 verdedigers spelen en dekken ze zich goed in tegen de Marokkaanse overmacht.
Ze zullen beter hun best moeten doen dan de Amsterdamse ME.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Als Frankrijk slim is gaan ze met 5 verdedigers spelen en dekken ze zich goed in tegen de Marokkaanse overmacht.
Waarom zou je dat doen..quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 en ik juichen voor Frankrijk.
Als je geen oorlog voert kun je ook niet verliezen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze zullen beter hun best moeten doen dan de Amsterdamse ME.
https://www.telegraaf.nl/(...)orlog/158351335.html
De wond begon net wat te helenquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ze een taaie tegenstander kunnen zijn voor Frankrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk wordt Marokko vernederd.
Ik hoop dat Frankrijk laat zien dat je ze helemaal kapot kunt spelen als je gewoon wat kwaliteit en lef op het veld zet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een taaie tegenstander kunnen zijn voor Frankrijk.
Mag het hopen we hebben ons eerder rijk gerekend.quote:
Ah jah vandaar dat ik die 3kmp te hard niet hoef te betalen... O wacht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je geen oorlog voert kun je ook niet verliezen.
[ afbeelding ]
Hadden het moeilijk met Schotland en Haiti. Hadden zomaar van amateurclub Nederland kunnen verliezen. Hadden 2-0 achter moeten komen tegen Canada.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankrijk laat zien dat je ze helemaal kapot kunt spelen als je gewoon wat kwaliteit en lef op het veld zet.
Maar wie weet zijn ze echt wel zo goed als iedereen roept, dan mogen ze het vanavond laten zien.
Ze staan 6 in de ranking. Versus de nummer 1. Als ze verliezen betekent dat alles behalve dat ze niet goed zijn. Ze zijn alleen niet goed genoeg voor Frankrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankrijk laat zien dat je ze helemaal kapot kunt spelen als je gewoon wat kwaliteit en lef op het veld zet.
Maar wie weet zijn ze echt wel zo goed als iedereen roept, dan mogen ze het vanavond laten zien.
Nu zou hij wel mee gaan rellen.quote:
Hangt er vanaf hoe ze verliezen, maar wie weet. Ik lach me kapot als Marokko wint.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:43 schreef Badada het volgende:
[..]
Ze staan 6 in de ranking. Versus de nummer 1. Als ze verliezen betekent dat alles behalve dat ze niet goed zijn. Ze zijn alleen niet goed genoeg voor Frankrijk.
Laat gaan man, hij is nog steeds boos dat NL naar huis is gestuurd door Marokkoquote:Op donderdag 9 juli 2026 19:43 schreef Badada het volgende:
[..]
Ze staan 6 in de ranking. Versus de nummer 1. Als ze verliezen betekent dat alles behalve dat ze niet goed zijn. Ze zijn alleen niet goed genoeg voor Frankrijk.
We gaan het zien.Ik deel zijn mening dat Marokko overhyped is. Maar dat kunnen ze vanavond allemaal omdraaien als ze van d'n Bappert en consorten weten te winnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laat gaan man, hij is nog steeds boos dat NL naar huis is gestuurd door Marokko
Ik moet dan altijd aan die kalkgrotten denken waar mensen in verdwijnen en nooit meer teruggevonden worden.quote:
Ik vind dit niet kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschrikkelijk boos op mezelf want heb iets ingepland wat eigenlijk gisteren ook kon waardoor ik de eerste helft van dit bazenpartij moet missen
[ ] Geschiktquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat gunde ik USA ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee gun Marokko wel volle sterkte.
Wat is jouw favoriete Bonnie? @Cocoquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh ja total eclypse of her heart![]()
Rip Bonnie
Bluequote:Op donderdag 9 juli 2026 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Bonnie? @:coco
Heeej hij begint te landen :pquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:15 schreef Perox het volgende:
Hopelijk laat Frankrijk even zien hoe je wel moet ballen tegen deze ploeg. Hoog staan druk zetten en het hele kaartenhuis stort in elkaar. 6-0. U las het hier enzo.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:15 schreef Perox het volgende:
Hopelijk laat Frankrijk even zien hoe je wel moet ballen tegen deze ploeg. Hoog staan druk zetten en het hele kaartenhuis stort in elkaar. 6-0. U las het hier enzo.
Ik zeg nog even niks, zul je zien dat ze die Fransen helemaal wegtikken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokko mag blij zijn dat ze alleen maar tegen amateurploegen hebben gespeeld tot nu toe. Haiti, Schotland, Nederland en Canada nemen we niet serieus.
Mistte.quote:
vertaling graagquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:51 schreef PSVCL het volgende:
Diaz- Ounahi in de Saibari-Til spitsenrollen
Marokko speelt weer zonder een echte nummer 9 . Maar in het Bosz systeem van vorig seizoen,toen Pepi eruit lag. Met 2 zwervende spitsen, bij PSV was dat afgelopen seizoen Saibari - Guus Til , bij Marokko vanavond, Diaz - Ounahiquote:
Dank je maat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko speelt weer zonder een echte nummer 9 . Maar in het Bosz systeem van vorig seizoen,toen Pepi eruit lag. Met 2 zwervende spitsen, bij PSV was dat afgelopen seizoen Saibari - Guus Til , bij Marokko vanavond, Diaz - Ounahi
Succes maat. Al hoop ik dat Frankrijk wint. Heb nog een outright betje op de Fransen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko speelt weer zonder een echte nummer 9 . Maar in het Bosz systeem van vorig seizoen,toen Pepi eruit lag. Met 2 zwervende spitsen, bij PSV was dat afgelopen seizoen Saibari - Guus Til , bij Marokko vanavond, Diaz - Ounahi
Denk dat Frankrijk met 2-1 wint, ..zelfs met Saibari en Riad(nu moet Mazraoui centraal) zou het lastig worden laat staan zonder.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Succes maat. Al hoop ik dat Frankrijk wint. Heb nog een outright betje op de Fransen.
Is dit een slachtoffer van Ribery en Benzema? Of is Bonnierabbit meerderjarig?quote:
dat laatste?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dit een slachtoffer van Ribery en Benzema? Of is Bonnierabbit meerderjarig?
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Salah-Eddine (lol). Die heeft mazzel dat Ous dit WK nog niet op dreef is.
Post dan een foto van jezelf, kunnen we zien of jij er beter uitziet.quote:
Gezien je naam snap ik de reactie wel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Post dan een foto van jezelf, kunnen we zien of jij er beter uitziet.
Ik houd van die met Marsepein vanbinnenquote:
Ja, niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gezien je naam snap ik de reactie wel.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
over een uur gok ik?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar wat is 'vanavond' als 'nu' ook 'vanavond' is?
Ik denk dat ik rond een uur of 22:00 inschakelquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar wat is 'vanavond' als 'nu' ook 'vanavond' is?
Duidelijk, je durft het niet te zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
voor ons een weet voor jou een raad blijkbaar.
Ik kijk alleen content waar Pieter Zwart bij zitquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond een uur of 22:00 inschakel
Ik heb niet zoveel met voorbeschouwingen
Nasenbar = een bar voor mannen met grote neuzen. Neuzen. Je lijkt iets met neuzen te hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Duidelijk, je durft het niet te zeggen.
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 9 juli 2026 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk alleen content waar Pieter Zwart bij zit.
Ah, dank voor de uitleg. Creatief bedacht maar ik kan je garanderen dat dit niet het geval is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nasenbar = een bar voor mannen met grote neuzen. Neuzen. Je lijkt iets met neuzen te hebben.
Deze persoon had een flinke gok. Dat maakte iets los in je... en die kritiek die we hadden deed zeer.
Frikadellen in de vriezer genot.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Raf toch een verschrikkelijk simpele dokus
Ik ben nu al hondsmoequote:Op donderdag 9 juli 2026 20:59 schreef vul_maar_in het volgende:
komop word 22:00 ik wil deze pot zien!
Hopelijk blijf je wel gezelligquote:
Ik zal jou eens voorbeschouwenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond een uur of 22:00 inschakel
Ik heb niet zoveel met voorbeschouwingen
Is dit niet gewoon de neusbeer?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:12 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ah, dank voor de uitleg. Creatief bedacht maar ik kan je garanderen dat dit niet het geval is.
Bingo, maar toentertijd de puntjes verkeerd gezetquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens voorbeschouwen
Ok ik stop al... beetje terugschakelen
[..]
Is dit niet gewoon de neusbeer?
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:21 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bingo, maar toentertijd de puntjes verkeerd gezet
Ik las kontquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Hij denkt dat het door zijn scheren komt. (lol)
Ik heb ook geen zin meer en het duurt nog een half uur voordat het überhaupt begintquote:
Vooral dure grap. Betaal 40 euro voor kwartiertje werkquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over 'mannen' die vaker dan 1x per maand naar de kapper gaan.
Vrouwen betalen zich pas scheel. Echt een groot verschil.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral dure grap. Betaal 40 euro voor kwartiertje werk
kebab vs frikadelquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef XSbig het volgende:
Rafael en Nordin zijn geen vrienden heb ik het idee.
Die hebben ook veel meer haarquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vrouwen betalen zich pas scheel. Echt een groot verschil.
valt me mee dat ze er maar 1 hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Gemis dat Ibi niet aan tafel zit voor de messcherpe analyses
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weet ik veel of die kerel zijn kont scheert
Genoeg kappers te vinden die voor de halve prijs ook prima werk leveren toch?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral dure grap. Betaal 40 euro voor kwartiertje werk
Zag gisteren nog een artikel over de vrouwentax en dat wij voor bijna alles meer moeten betalen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vrouwen betalen zich pas scheel. Echt een groot verschil.
Betaal dat met liefde om geen baby uit te hoeven poepenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een artikel over de vrouwentax en dat wij voor bijna alles meer moeten betalen.
Maar ok, geen onderwerp voor hier (neem ik aan) bij al dit mansvolk
Dan moet ik naar de "barber" waar allemaal ongure types rondhangenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Genoeg kappers te vinden die voor de halve prijs ook prima werk leveren toch?
Op de brandstapel met deze feeks.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een artikel over de vrouwentax en dat wij voor bijna alles meer moeten betalen.
Maar ok, geen onderwerp voor hier (neem ik aan) bij al dit mansvolk
Met poepen steek je de baby er net inquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Betaal dat met liefde om geen baby uit te hoeven poepen
ik heb echt een chille turkse barbier. werken echt heel hard voor een witwas toko 7 dagen per week 9 uur per dag open. Fez-je af.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de "barber" waar allemaal ongure types rondhangen
Alleen als ik evenveel weeg als een eend...quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Op de brandstapel met deze feeks.
Ja heel lang geleden had ik er een om de hoek. Kwam je daar, zit er zes man binnen. Toch gelijk aan de beurt. Rare figuren die geld uit de kassa kwamen halen, alleen contant betalenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb echt een chille turkse barbier. werken echt heel hard voor een witwas toko
Ik faciliteer geen witwassers.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb echt een chille turkse barbier. werken echt heel hard voor een witwas toko 7 dagen per week 9 uur per dag open. Fez-je af.
Mijn plaatselijke dorpskapper (enkel voor heren) kost ¤22, en dat is geen barberquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de "barber" waar allemaal ongure types rondhangen
Dat zijn de beste. En het liefst zo'n kast homo turk die lekker aan je wil zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heel lang geleden had ik er een om de hoek. Kwam je daar, zit er zes man binnen. Toch gelijk aan de beurt. Rare figuren die geld uit de kassa kwamen halen, alleen contant betalen
Met zijn ingestudeerde volzinnen met clichésquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Gemis dat Ibi niet aan tafel zit voor de messcherpe analyses
en glazenwassers?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik faciliteer geen witwassers.
Dat is netjes van Ozgurquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
Ik krijg gewoon een flesje hertog jan bij de Turkse barber
Topgozer
Stukken beter dan lui die interessant zitten te doen met een glas Whisky bij de BARBIERquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
Topgozer
Ja hier in de buurt zijn ze allemaal zo duur. Dan moet ik richting de Schilderswijkquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn plaatselijke dorpskapper (enkel voor heren) kost ¤22, en dat is geen barber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- V. Veljanoski, 2026
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik heb daar ook een pittige mening over. Al helemaal als ze van die ouderwetse schorten aanhebbenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukken beter dan lui die interessant zitten te doen met een glas Whisky bij de BARBIER
Ik krijg helemaal niks bij mijn Syrische kapper/barbier, verder wel een uitstekende kapper overigens.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
Topgozer
Ah Randstadinflatie blijkbaarquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hier in de buurt zijn ze allemaal zo duur. Dan moet ik richting de Schilderswijk
Turken zijn de kwaaiste nietquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:43 schreef Caland het volgende:
Maarja, verdient blijkbaar wel leuk. Serkan is 27, al een jaar of 6 die zaak en heeft een hut van zo’n 7 ton weten te kopen.
Werkt tenminste voor zijn kanjergeld
Alles beter danquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef Remco het volgende:
Lol Vlado met zijn radiohoofd op het veld. Het mag allemaal wat kosten.
Over het algemeen wel goed volk, voetbal alleen niet graag tegen ze. Snel nogal hoog in de emotiequote:
Waar is die eigenlijk gebleven met zijn Route 66-verhalenquote:
Wel jammer dat El Sierd geen rol heeft dit WK. Dat maakte het kampioenschap van 2014 zo leuk, zijn reportagesquote:
Is alweer in NL.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven met zijn Route 66-verhalen
Terug naar Nederland?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kieper maar uit het raam.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb mijn tv richting Mekka staan @:zipportal
Sierd is ook niet meer leuk tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel jammer dat El Sierd geen rol heeft dit WK. Dat maakte het kampioenschap van 2014 zo leuk, zijn reportages
Dat was ook de laatste keer dat hij nog grappig wasquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel jammer dat El Sierd geen rol heeft dit WK. Dat maakte het kampioenschap van 2014 zo leuk, zijn reportages
Ik zou kans geven als ze 4-2-4-2 zouden spelen.quote:
Hopelijk gepakt door een stel methverslaafden in een pick up.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen met die favela jongetjes.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook de laatste keer dat hij nog grappig was
Olise bij het zien van de opstelling:quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Eddinne als linksbackDie kan er geen klote van
gheyquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt! Bleekselderij, mango, avocado, kiwi, gember en whey
Heb je homo?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit. Zometeen rennen ze toch allemaal door elkaarquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik had daar alleen Amrabat verwacht om Olise op te vangen
Ow das een echte bom!quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet te hachelen man.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit hoor ik nu al het hele WK, gaat het vanavond dan eindelijk gebeuren?quote:
Nuja beter dat ze er nu uitvliegen dan.. met elke ronde zal het erger wordenquote:
En veel Fransen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Parijs vooral. Wonen veel Marokkezen
We missen het Italiaanse volksliedquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:51 schreef Caland het volgende:
Straks La MarseillaiseGod, dus de wedstrijd begint al goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |