Dat gunde ik USA ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee gun Marokko wel volle sterkte.
Wat is jouw favoriete Bonnie? @Cocoquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh ja total eclypse of her heart![]()
Rip Bonnie
Bluequote:Op donderdag 9 juli 2026 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Bonnie? @:coco
Heeej hij begint te landen :pquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:15 schreef Perox het volgende:
Hopelijk laat Frankrijk even zien hoe je wel moet ballen tegen deze ploeg. Hoog staan druk zetten en het hele kaartenhuis stort in elkaar. 6-0. U las het hier enzo.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:15 schreef Perox het volgende:
Hopelijk laat Frankrijk even zien hoe je wel moet ballen tegen deze ploeg. Hoog staan druk zetten en het hele kaartenhuis stort in elkaar. 6-0. U las het hier enzo.
Ik zeg nog even niks, zul je zien dat ze die Fransen helemaal wegtikken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokko mag blij zijn dat ze alleen maar tegen amateurploegen hebben gespeeld tot nu toe. Haiti, Schotland, Nederland en Canada nemen we niet serieus.
Mistte.quote:
vertaling graagquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:51 schreef PSVCL het volgende:
Diaz- Ounahi in de Saibari-Til spitsenrollen
Marokko speelt weer zonder een echte nummer 9 . Maar in het Bosz systeem van vorig seizoen,toen Pepi eruit lag. Met 2 zwervende spitsen, bij PSV was dat afgelopen seizoen Saibari - Guus Til , bij Marokko vanavond, Diaz - Ounahiquote:
Dank je maat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko speelt weer zonder een echte nummer 9 . Maar in het Bosz systeem van vorig seizoen,toen Pepi eruit lag. Met 2 zwervende spitsen, bij PSV was dat afgelopen seizoen Saibari - Guus Til , bij Marokko vanavond, Diaz - Ounahi
Succes maat. Al hoop ik dat Frankrijk wint. Heb nog een outright betje op de Fransen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko speelt weer zonder een echte nummer 9 . Maar in het Bosz systeem van vorig seizoen,toen Pepi eruit lag. Met 2 zwervende spitsen, bij PSV was dat afgelopen seizoen Saibari - Guus Til , bij Marokko vanavond, Diaz - Ounahi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |