Waarom zou je dat doen..quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 en ik juichen voor Frankrijk.
Als je geen oorlog voert kun je ook niet verliezen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze zullen beter hun best moeten doen dan de Amsterdamse ME.
https://www.telegraaf.nl/(...)orlog/158351335.html
De wond begon net wat te helenquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Als Frankrijk slim is gaan ze met 5 verdedigers spelen en dekken ze zich goed in tegen de Marokkaanse overmacht.
Ik denk dat ze een taaie tegenstander kunnen zijn voor Frankrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk wordt Marokko vernederd.
Ik hoop dat Frankrijk laat zien dat je ze helemaal kapot kunt spelen als je gewoon wat kwaliteit en lef op het veld zet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een taaie tegenstander kunnen zijn voor Frankrijk.
Mag het hopen we hebben ons eerder rijk gerekend.quote:
Ah jah vandaar dat ik die 3kmp te hard niet hoef te betalen... O wacht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je geen oorlog voert kun je ook niet verliezen.
[ afbeelding ]
Hadden het moeilijk met Schotland en Haiti. Hadden zomaar van amateurclub Nederland kunnen verliezen. Hadden 2-0 achter moeten komen tegen Canada.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankrijk laat zien dat je ze helemaal kapot kunt spelen als je gewoon wat kwaliteit en lef op het veld zet.
Maar wie weet zijn ze echt wel zo goed als iedereen roept, dan mogen ze het vanavond laten zien.
Ze staan 6 in de ranking. Versus de nummer 1. Als ze verliezen betekent dat alles behalve dat ze niet goed zijn. Ze zijn alleen niet goed genoeg voor Frankrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankrijk laat zien dat je ze helemaal kapot kunt spelen als je gewoon wat kwaliteit en lef op het veld zet.
Maar wie weet zijn ze echt wel zo goed als iedereen roept, dan mogen ze het vanavond laten zien.
Nu zou hij wel mee gaan rellen.quote:
Hangt er vanaf hoe ze verliezen, maar wie weet. Ik lach me kapot als Marokko wint.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:43 schreef Badada het volgende:
[..]
Ze staan 6 in de ranking. Versus de nummer 1. Als ze verliezen betekent dat alles behalve dat ze niet goed zijn. Ze zijn alleen niet goed genoeg voor Frankrijk.
Laat gaan man, hij is nog steeds boos dat NL naar huis is gestuurd door Marokkoquote:Op donderdag 9 juli 2026 19:43 schreef Badada het volgende:
[..]
Ze staan 6 in de ranking. Versus de nummer 1. Als ze verliezen betekent dat alles behalve dat ze niet goed zijn. Ze zijn alleen niet goed genoeg voor Frankrijk.
We gaan het zien.Ik deel zijn mening dat Marokko overhyped is. Maar dat kunnen ze vanavond allemaal omdraaien als ze van d'n Bappert en consorten weten te winnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laat gaan man, hij is nog steeds boos dat NL naar huis is gestuurd door Marokko
Ik moet dan altijd aan die kalkgrotten denken waar mensen in verdwijnen en nooit meer teruggevonden worden.quote:
Ik vind dit niet kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschrikkelijk boos op mezelf want heb iets ingepland wat eigenlijk gisteren ook kon waardoor ik de eerste helft van dit bazenpartij moet missen
[ ] Geschiktquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschrikkelijk boos op mezelf want heb iets ingepland wat eigenlijk gisteren ook kon waardoor ik de eerste helft van dit bazenpartij moet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |