Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:50 schreef Badada het volgende:
Ik ben voor Marokko, maar toch weet ik dat ze kansloos zijn tegen Frankrijk. Helaas.
Ik ook!quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 en ik juichen voor Frankrijk.
Niet iedereen begrijpt Nederlands.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
Ik las net dat de voertaal in de Marokkaanse kleedkamer Engels is (lol)
Niet zo vreemd als er geen basisspeler of überhaupt in de buurt van de basis in Marokko is geboren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stukje Nasheed.
Bekijk deze YouTube-video
Ik had Frans verwachtquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als er geen basisspeler of überhaupt in de buurt van de basis in Marokko is geboren.
De coach is een Riffijnse Berber, geboren in België. Die spreekt alleen Berbers,Nederlands en Frans. Geen Marokkaans ¨Arabisch¨quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
Parodie op een land.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De coach is een Riffijnse Berber, geboren in België. Die spreekt alleen Berbers,Nederlands en Frans. Geen Marokkaans ¨Arabisch¨
Je moeder was gisterenavond toch al bezet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschrikkelijk boos op mezelf want heb iets ingepland wat eigenlijk gisteren ook kon waardoor ik de eerste helft van dit bazenpartij moet missen
Ik vind zo'n opmerking niet kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je moeder was gisterenavond toch al bezet.
Geeneens straattaal?quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
Sorry :-(quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind zo'n opmerking niet kunnen.
Hopelijk voor hem is hij fan van Mbappequote:Op donderdag 9 juli 2026 16:04 schreef Zipportal het volgende:
Vol huis bij Nouri vannacht voor Nederland-Marokko: 'Hij verbindt nog steeds'
https://nos.nl/artikel/26(...)-verbindt-nog-steeds
Vanavond weer volle bak bij de verbinder. @:3rr0r
[ afbeelding ]
Hup Frankrijk. @:de_boswachter
Frankrijk kan drie elftallen opstellen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Als Frankrijk slim is gaan ze met 5 verdedigers spelen en dekken ze zich goed in tegen de Marokkaanse overmacht.
Ze zullen beter hun best moeten doen dan de Amsterdamse ME.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Als Frankrijk slim is gaan ze met 5 verdedigers spelen en dekken ze zich goed in tegen de Marokkaanse overmacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |