Turken zijn de kwaaiste nietquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:43 schreef Caland het volgende:
Maarja, verdient blijkbaar wel leuk. Serkan is 27, al een jaar of 6 die zaak en heeft een hut van zo’n 7 ton weten te kopen.
Werkt tenminste voor zijn kanjergeld
Alles beter danquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef Remco het volgende:
Lol Vlado met zijn radiohoofd op het veld. Het mag allemaal wat kosten.
Over het algemeen wel goed volk, voetbal alleen niet graag tegen ze. Snel nogal hoog in de emotiequote:
Waar is die eigenlijk gebleven met zijn Route 66-verhalenquote:
Wel jammer dat El Sierd geen rol heeft dit WK. Dat maakte het kampioenschap van 2014 zo leuk, zijn reportagesquote:
Is alweer in NL.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven met zijn Route 66-verhalen
Terug naar Nederland?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kieper maar uit het raam.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb mijn tv richting Mekka staan @:zipportal
Sierd is ook niet meer leuk tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel jammer dat El Sierd geen rol heeft dit WK. Dat maakte het kampioenschap van 2014 zo leuk, zijn reportages
Bekijk deze YouTube-video
Dat was ook de laatste keer dat hij nog grappig wasquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel jammer dat El Sierd geen rol heeft dit WK. Dat maakte het kampioenschap van 2014 zo leuk, zijn reportages
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou kans geven als ze 4-2-4-2 zouden spelen.quote:
Hopelijk gepakt door een stel methverslaafden in een pick up.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen met die favela jongetjes.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook de laatste keer dat hij nog grappig was
Olise bij het zien van de opstelling:quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Eddinne als linksbackDie kan er geen klote van
gheyquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt! Bleekselderij, mango, avocado, kiwi, gember en whey
Heb je homo?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit. Zometeen rennen ze toch allemaal door elkaarquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik had daar alleen Amrabat verwacht om Olise op te vangen
Ow das een echte bom!quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet te hachelen man.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit hoor ik nu al het hele WK, gaat het vanavond dan eindelijk gebeuren?quote:
Nuja beter dat ze er nu uitvliegen dan.. met elke ronde zal het erger wordenquote:
En veel Fransen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Parijs vooral. Wonen veel Marokkezen
We missen het Italiaanse volksliedquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:51 schreef Caland het volgende:
Straks La MarseillaiseGod, dus de wedstrijd begint al goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |