Ik las kontquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Hij denkt dat het door zijn scheren komt. (lol)
Ik heb ook geen zin meer en het duurt nog een half uur voordat het überhaupt begintquote:
Vooral dure grap. Betaal 40 euro voor kwartiertje werkquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over 'mannen' die vaker dan 1x per maand naar de kapper gaan.
Vrouwen betalen zich pas scheel. Echt een groot verschil.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral dure grap. Betaal 40 euro voor kwartiertje werk
kebab vs frikadelquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef XSbig het volgende:
Rafael en Nordin zijn geen vrienden heb ik het idee.
Die hebben ook veel meer haarquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vrouwen betalen zich pas scheel. Echt een groot verschil.
valt me mee dat ze er maar 1 hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Gemis dat Ibi niet aan tafel zit voor de messcherpe analyses
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weet ik veel of die kerel zijn kont scheert
Genoeg kappers te vinden die voor de halve prijs ook prima werk leveren toch?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral dure grap. Betaal 40 euro voor kwartiertje werk
Zag gisteren nog een artikel over de vrouwentax en dat wij voor bijna alles meer moeten betalen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vrouwen betalen zich pas scheel. Echt een groot verschil.
Betaal dat met liefde om geen baby uit te hoeven poepenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een artikel over de vrouwentax en dat wij voor bijna alles meer moeten betalen.
Maar ok, geen onderwerp voor hier (neem ik aan) bij al dit mansvolk
Dan moet ik naar de "barber" waar allemaal ongure types rondhangenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Genoeg kappers te vinden die voor de halve prijs ook prima werk leveren toch?
Op de brandstapel met deze feeks.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een artikel over de vrouwentax en dat wij voor bijna alles meer moeten betalen.
Maar ok, geen onderwerp voor hier (neem ik aan) bij al dit mansvolk
Met poepen steek je de baby er net inquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Betaal dat met liefde om geen baby uit te hoeven poepen
ik heb echt een chille turkse barbier. werken echt heel hard voor een witwas toko 7 dagen per week 9 uur per dag open. Fez-je af.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de "barber" waar allemaal ongure types rondhangen
Alleen als ik evenveel weeg als een eend...quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Op de brandstapel met deze feeks.
Ja heel lang geleden had ik er een om de hoek. Kwam je daar, zit er zes man binnen. Toch gelijk aan de beurt. Rare figuren die geld uit de kassa kwamen halen, alleen contant betalenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb echt een chille turkse barbier. werken echt heel hard voor een witwas toko
Ik faciliteer geen witwassers.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb echt een chille turkse barbier. werken echt heel hard voor een witwas toko 7 dagen per week 9 uur per dag open. Fez-je af.
Mijn plaatselijke dorpskapper (enkel voor heren) kost ¤22, en dat is geen barberquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de "barber" waar allemaal ongure types rondhangen
Dat zijn de beste. En het liefst zo'n kast homo turk die lekker aan je wil zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heel lang geleden had ik er een om de hoek. Kwam je daar, zit er zes man binnen. Toch gelijk aan de beurt. Rare figuren die geld uit de kassa kwamen halen, alleen contant betalen
Met zijn ingestudeerde volzinnen met clichésquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Gemis dat Ibi niet aan tafel zit voor de messcherpe analyses
en glazenwassers?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik faciliteer geen witwassers.
Dat is netjes van Ozgurquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
Ik krijg gewoon een flesje hertog jan bij de Turkse barber
Topgozer
Stukken beter dan lui die interessant zitten te doen met een glas Whisky bij de BARBIERquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
Topgozer
Ja hier in de buurt zijn ze allemaal zo duur. Dan moet ik richting de Schilderswijkquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn plaatselijke dorpskapper (enkel voor heren) kost ¤22, en dat is geen barber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- V. Veljanoski, 2026
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik heb daar ook een pittige mening over. Al helemaal als ze van die ouderwetse schorten aanhebbenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukken beter dan lui die interessant zitten te doen met een glas Whisky bij de BARBIER
Ik krijg helemaal niks bij mijn Syrische kapper/barbier, verder wel een uitstekende kapper overigens.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef Caland het volgende:
Topgozer
Ah Randstadinflatie blijkbaarquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hier in de buurt zijn ze allemaal zo duur. Dan moet ik richting de Schilderswijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |