Denk dat Frankrijk met 2-1 wint, ..zelfs met Saibari en Riad(nu moet Mazraoui centraal) zou het lastig worden laat staan zonder.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Succes maat. Al hoop ik dat Frankrijk wint. Heb nog een outright betje op de Fransen.
Is dit een slachtoffer van Ribery en Benzema? Of is Bonnierabbit meerderjarig?quote:
dat laatste?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dit een slachtoffer van Ribery en Benzema? Of is Bonnierabbit meerderjarig?
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Salah-Eddine (lol). Die heeft mazzel dat Ous dit WK nog niet op dreef is.
Post dan een foto van jezelf, kunnen we zien of jij er beter uitziet.quote:
Gezien je naam snap ik de reactie wel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Post dan een foto van jezelf, kunnen we zien of jij er beter uitziet.
Ik houd van die met Marsepein vanbinnenquote:
Ja, niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gezien je naam snap ik de reactie wel.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
over een uur gok ik?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar wat is 'vanavond' als 'nu' ook 'vanavond' is?
Ik denk dat ik rond een uur of 22:00 inschakelquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar wat is 'vanavond' als 'nu' ook 'vanavond' is?
Duidelijk, je durft het niet te zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
voor ons een weet voor jou een raad blijkbaar.
Ik kijk alleen content waar Pieter Zwart bij zitquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond een uur of 22:00 inschakel
Ik heb niet zoveel met voorbeschouwingen
Nasenbar = een bar voor mannen met grote neuzen. Neuzen. Je lijkt iets met neuzen te hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Duidelijk, je durft het niet te zeggen.
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 9 juli 2026 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk alleen content waar Pieter Zwart bij zit.
Ah, dank voor de uitleg. Creatief bedacht maar ik kan je garanderen dat dit niet het geval is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nasenbar = een bar voor mannen met grote neuzen. Neuzen. Je lijkt iets met neuzen te hebben.
Deze persoon had een flinke gok. Dat maakte iets los in je... en die kritiek die we hadden deed zeer.
Frikadellen in de vriezer genot.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Raf toch een verschrikkelijk simpele dokus
Ik ben nu al hondsmoequote:Op donderdag 9 juli 2026 20:59 schreef vul_maar_in het volgende:
komop word 22:00 ik wil deze pot zien!
Hopelijk blijf je wel gezelligquote:
Ik zal jou eens voorbeschouwenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond een uur of 22:00 inschakel
Ik heb niet zoveel met voorbeschouwingen
Is dit niet gewoon de neusbeer?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:12 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ah, dank voor de uitleg. Creatief bedacht maar ik kan je garanderen dat dit niet het geval is.
Bingo, maar toentertijd de puntjes verkeerd gezetquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens voorbeschouwen
Ok ik stop al... beetje terugschakelen
[..]
Is dit niet gewoon de neusbeer?
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:21 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bingo, maar toentertijd de puntjes verkeerd gezet
| Forum Opties | |
|---|---|