Neequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef 100Spokes het volgende:
Is er om 3 uur ook nog een wedstrijd? Mijn dag en nacht ritme is toch al fucked
Hahahahahaquote:
Zal jou eens prikken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende: Word hier gewoon in m'n vingers geprikt. Kut muggen.
Honkbal jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef 100Spokes het volgende:
Nee. Ik ga met I will find you beginnen, even kijken hoelang de ogen open blijven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef 100Spokes het volgende:
Hopelijk was het lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Jullie waren net op tijd:
[ link | afbeelding ]
Top 2000 topic is ook verzuurd als De Bankzitters of Suzan & Freek weer langskomen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
TDF is beetje verzuurd omdat veel lieden daar een hekel hebben aan Pogi.
Hopelijk smaakt ie beter dan hij eruit ziet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[ link | afbeelding ]
Da's altijd met pizza.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk smaakt ie beter dan hij eruit ziet.
Maar 3 stemmen voor Mexico - Engeland, dat kan écht niet hoorquote:
@Lenny77 kijk zo kan het ook.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die hebben veel mensen gemist.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar 3 stemmen voor Mexico - Engeland, dat kan écht niet hoor
Geef daarvoor de FIFA maar de schuld.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar 3 stemmen voor Mexico - Engeland, dat kan écht niet hoor
Slaap lekker makkerquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel plezier tijdens deze vierde helft
Zesde kwart bedoel je.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel plezier tijdens deze vierde helft
Och ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik zie ook wel dat het geen kunstwerk isquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verpest zijn moment nu niet.
Bekkenstootjequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Och ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik zie ook wel dat het geen kunstwerk is
kommetje met gist en warm water + een beetje afwasmiddelquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen zo'n muggenstekker halen helpt dat en is dat niet slecht voor de gezondheid
Oh nee ik ga nog niet ik wil pingels zienquote:
Pardonquote:
Benchwarmers is een leuke filmquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top 2000 topic is ook verzuurd als De Bankzitters of Suzan & Freek weer langskomen.
Oh dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerdquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh nee ik ga nog niet ik wil pingels zien
Zal keertje proberen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
kommetje met gist en warm water + een beetje afwasmiddel
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Benchwarmers is een leuke film
Je bent zelf een Benchwarmer.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuutquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerd
Nee nu heb ik al deze teringsaaie rotzooi niet voor niks bekeken ik wil ook penalty's nu
Hoe werkt dit systeem? Er ligt een halve pizza op de deur van je oven. Haal je per kwart uit de oven ofzo?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[ link | afbeelding ]
niet manifesteren aubquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuut
Voor zwitserland graag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het ergste is een 0-1 of 1-0 in de 121e minuut
Ik had al de helft op, lag in de oven om warm te blijvenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe werkt dit systeem? Er ligt een halve pizza op de deur van je oven. Haal je per kwart uit de oven ofzo?
Niet veel Belgische coachen zijn succesvol geweest in de PLquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
De Belg is nu zo trots als een pauw dat er een Belgische coach naar het Championship gaat.
Zo'n inkoppertje kon niet onbenut blijven.quote:
Zoiets moet je in de ochtend kijken wanneer je fris bij hoofd bent.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:24 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Thanks, ik zet em op mijn lijstje!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slim, ik haal de pizza altijd in een keer eruit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had al de helft op, lag in de oven om warm te blijven
Vies varken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Morgen weer naar de markt om een lekker vers kippelingetje op te halen.
Laat het je smaken!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat doe ik donderdag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ransaapquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Clement? Al was dat ook meer CS zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet veel Belgische coachen zijn succesvol geweest in de PL
Ik zou zeggen Kompany maar die degradeerde gewoon met Burnly
OOOh hij schijnt goed te zijn dit jaar. Morgen is de visboer hier op het plein. Goei tip!quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik donderdag.
Maar dan nieuwe haring.
Weltrustequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben wel klaar met deze wedstrijd
Halve haangod.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dat kibbeling van kip?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie snoepen er maar op los hè. Ik had vandaar een broodje kip teriyaki van zo'n kraam maar dat was niks.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik donderdag.
Maar dan nieuwe haring.
wtfquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godverredomme wat lekker..ga gewoon 3 porties halen.
Wat is 200 piek nou voor jou. Kleingeld toch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
Even wat tickets gekocht voor 2 dagjes weg met de kleine Himmler. ¤200 lichter
Wtfquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn idee om eerst penalty's te nemen om dan verlengingen te doen. Lijkt me een goed idee.
Je krijgt dan een halve punt voorsprong
Dan zou het 0.5 - 0 zijn maar als Colombia scoort dan is het 0.5 - 1 en wint Colombia.
Of 1 grote portie?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godverredomme wat lekker..ga gewoon 3 porties halen.
Dit verhaal heb ik eerder gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn idee om eerst penalty's te nemen om dan verlengingen te doen. Lijkt me een goed idee.
Dan zou het 0.5 - 0 zijn maar als Colombia scoort dan is het 0.5 - 1 en wint Colombia.
Wat zit jij te drinken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het loopt in de papieren maat. Moet nog 3-4 dagen vullen kolerequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is 200 piek nou voor jou. Kleingeld toch?
Doe maar niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die gaat dwars door het ISS danquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef silverhill het volgende:
JezusLaat die gast maar geen penal nemen
Het zijn tijden hè.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het loopt in de papieren maat. Moet nog 3-4 dagen vullen kolere
Zo voelt het ook echt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
Wedstrijden met een lage xG kunnen toch best leuk zijn hoor
[ x ]
Dat idee hadden wij kenners zelf ook wel dat het een hele slechte pot is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
[ x ]
Je hebt het hoop ik niet over deze wedstrijd?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:30 schreef Gretzl het volgende:
[ x ]
Daar kan je 3 dvdboxen van Kabouter Plop voor kopenquote:
Ik had 1-1 dus dit is prima.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:29 schreef OmniRocket het volgende:
1-0 voor Colombia is heel slecht voor mijn scorito
Kabouter Plop was mijn jeugdquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan je 3 dvdboxen van Kabouter Plop voor kopen
Oh daar gaan we ook nog naartoe. Plopperdepop Ardennesquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan je 3 dvdboxen van Kabouter Plop voor kopen
Condooms zijn toch goedkoper.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh daar gaan we ook nog naartoe. Plopperdepop Ardennes
En dan denk je nu zijn we er, maar die kleine aap klopt op zeker nog een meier uit mn zak als we er zijn. Altijd tegen mij
Heb jij ook Plop in de Wolken gezien in de biosquote:
Ik heb een vrienden met samengestelde gezinnen met 5 of 6 kinderen. Dat is toch niet te doenquote:
Scheuren altijd. Mokerdikke lul gespotquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Condooms zijn toch goedkoper.
Beide niet doorquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eigenlijk zover dat ze die pingels ook in hun reet mogen steken.
Idd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb een vrienden met samengestelde gezinnen met 5 of 6 kinderen. Dat is toch niet te doen
Of scherpe nagels.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Scheuren altijd. Mokerdikke lul gespot
Het enige dat me nu wakker houdt is dat ik echt achterlijk hard moet schijtenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:33 schreef Zorro het volgende:
Dommelde ik daar gewoon een beetje weg zeg.
Ik zit nu klaar voor de strafschoppen. Lucifers om de ogen open ne houdem
Hebben ze daar die waterval?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh daar gaan we ook nog naartoe. Plopperdepop Ardennes
En dan denk je nu zijn we er, maar die kleine aap klopt op zeker nog een meier uit mn zak als we er zijn. Altijd tegen mij
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben eigenlijk zover dat ze die pingels ook in hun reet mogen steken.
Ik mis mijn resultaatplee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het enige dat me nu wakker houdt is dat ik echt achterlijk hard moet schijten
Wij mochten de kabelbaan destijds niet in want onweer. was het enige waar we voor kwamen.quote:
Je kunt NU gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het enige dat me nu wakker houdt is dat ik echt achterlijk hard moet schijten
Jij hebt vast ook vieze gaten in je sokkenquote:
Draag geen sokken. Net zoals Robert Doornbos godquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook vieze gaten in je sokken
Dit was echt een ultieme strontpot.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef Gretzl het volgende:
"Maar die aanval is er een waarvan we zoveel van hebben gezien in deze uitermate teleurstellende wedstrijd."
Niet overdrijven Grueter, het is geen ijshockey
Wat loopt hij te klagen inderdaad. Het is geen Paraguay ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef Gretzl het volgende:
"Maar die aanval is er een waarvan we zoveel van hebben gezien in deze uitermate teleurstellende wedstrijd."
Niet overdrijven Grueter, het is geen ijshockey
Als je na 120 minuten gelijk staat ben je gewoon even goed. Dus ik geef ze beiden evenveel kans tegen Argentiniëquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch maar voor Colombia, die geef ik net wat meer kans tegen FC Messi
Het is dat er een 4e official was. Maakte deze wedstrijd het kijken nog waardquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bezig de term oogaids niet licht maar...
Daar zitten geen abo's bijquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 10.00
Stukje aflopende zaak genot @:zipportal
Hij heeft de grootste donateur weggejaagd (lol)quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
¤ 10.00
De staanplaats is weer voor een jaar betaald.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
¤ 10.00
Gewoon twee gelijkwaardige teams die niet als een kip-zonder-kop gingen aanvallen. Ze willen allebei heel graag de kwartfinale bereiken, daarom nemen ze minimale risico'squote:Op woensdag 8 juli 2026 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat loopt hij te klagen inderdaad. Het is geen Paraguay ofzo
Ik heb al 20 euro's aan abbo's uitgedeeld. Dat zijn ook inkomsten hequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
¤ 10.00
Die 10 abbotjes lolquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zitten geen abo's bij
Dankzij capu komen we de winter wel door
Bekijk deze YouTube-videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Op naar tweakersquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:39 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we vooral hopen dat FOK! er nog lang is.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoIk totaal niet eigenlijk maar ook dat was kut ja. Alleen dat was lachen omdat die lui zo debiel deden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australië faal genotquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen geniale keeperwissels? stom van ze.
Een broek shirt en sokkenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat draag jij tijdens deze wedstrijd?
Spoilerquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:41 schreef superniger het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Een korte broek met legerprint en m'n 3 Little Birds-Ajaxshirtquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat draag jij tijdens deze wedstrijd?
Ik doe niet aan scorito. Helaas!quote:
Laatste 10x 7x beginner verloren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:41 schreef TheVulture het volgende:
Altijd beginnen, dan moet die ander 'm ook nog maar zien te maken als het mis gaat
okquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben altijd van mening dat in een strafschoppenreeks de bal in het halve maantje moet liggen. Dan is de geluksfactor weg en komt de kwaliteit van de speler en de keeper naar boven.
Ik zou een goede FIFA baas zijn
Johan_derksen.gifquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben altijd van mening dat in een strafschoppenreeks de bal in het halve maantje moet liggen. Dan is de geluksfactor weg en komt de kwaliteit van de speler en de keeper naar boven.
Ik zou een goede FIFA baas zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |