Ik vind juist dat die tegenstellingen voetbal een enorm boeiende sport maken. Je weet vooraf niet wat voor wedstrijd je krijgt. Het is niet altijd spektakel. En vaak genoeg wint de underdogquote:
Ik begin wel wat moe te worden maar heb vanmiddag tijdens de Tour ook een dutje gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die dit topic volgen zijn echte STRIJDERS en al zeker als ze gisteren gekeken hebben naar VS- België
Als je backup nodig hebt hoor ik het welquote:
En als je een helft hebt gekeken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die dit topic volgen zijn echte STRIJDERS en al zeker als ze gisteren gekeken hebben naar VS- België
Heb tijdens de tour zelf op de racefiets gezetenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin wel wat moe te worden maar heb vanmiddag tijdens de Tour ook een dutje gedaan.
Pics van je vingers?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende:
Word hier gewoon in m'n vingers geprikt. Kut muggen.
Picture in picture op Philips tv's in de jaren 90quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef OmniRocket het volgende:
Ik kijk op de NOS omdat de odido app stopt bij picture in picture mode :-(
Was vast leuker dan de etappe.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:12 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Heb tijdens de tour zelf op de racefiets gezeten
Nee vingermuggenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende:
Al besproken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een leuke vierde official hebben we
Oh jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben wij niet nog een pizzafoto tegoed?
Oh pardon ik lees hier 70% niet (lol)quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Al besproken.
Maar die kan niet vaak genoeg besproken worden.
Op je tattoos?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende:
Ik kijk 70% van de wedstrijd niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh pardon ik lees hier 70% niet (lol)
Nee, was een leuke post.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je backup nodig hebt hoor ik het wel
Die hebben ook de hele wedstrijd al moeten aankijken.quote:
Heb jij een goed vingergevoel?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende:
Daar is gewoon iets minder interactie, is ook wel heel lang zo'n etappe natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het wel gezelliger hier dan in de topics van TDF
Wordt hier meer gewaardeerd ofzo
Ja scheelt ook dat het hier niet over POL gaatquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het wel gezelliger hier dan in de topics van TDF
Wordt hier meer gewaardeerd ofzo
TDF ook niet gelukkig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja scheelt ook dat het hier niet over POL gaat
Ohquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
TDF ook niet gelukkig.
Nou ja, weinig.
Wielrennen zou ik nog meer hersencellen verliezen dan van een wedstrijd als dezequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is gewoon iets minder interactie, is ook wel heel lang zo'n etappe natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |