Jij denkt wel vaak aan de lama's, zijn dat nog steeds je favoriete komedianten?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Wat ik overigens ook zo geweldig vind aan de Belg is dat er geen Jumbo reclames of AH reclames met lama's of vervelende tyfusartiesten langskomen.
Ik bedacht me dat tijdens het sporten ik wilde het toch even delen
Je vind de wielrenreclames wel leuk?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Wat ik overigens ook zo geweldig vind aan de Belg is dat er geen Jumbo reclames of AH reclames met lama's of vervelende tyfusartiesten langskomen.
Wat voor sport heb je gedaan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Griekenland was geen leuke fluke.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch een keer leuk, een fluke? Bovendien, Haaland met de beker zou echt niet misstaan.
Zijn vrouw is zelfs érg fanatiek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk feitje, Jelle Klaassen was ook een Ajax supporter.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt wel vaak aan de lama's, zijn dat nog steeds je favoriete komedianten?
Was? Tot hij in zag op minderjarige met een beperking te vallen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Je vindquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vind de wielrenreclames wel leuk?
Welke club support hij nu?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Jaa ik gun het Engeland ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel Ik gun het Engeland wel een keertje. Het meest gun ik België natuurlijk maar moet realitisch blijven
Finale
België - Engeland en België wint
Of een Ander land - Engeland en Engeland wint!
Een van de meest memorabele EK's. Maar Noorwegen is toch wel wat niveautjes hoger dan Griekenland in 2004 was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |