Mosterd, sriracha, sambal en diverse hotsaucen zijn mijn go-to's.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik mosterd de beste saus ik eet dat bij zoveel mogelijk dingen
Mijn vader kwakt dat nog altijd over de sperziebonen. Einde anecdote.quote:
Nee maak je geen zorgenquote:
Gratis appelmoesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik haal altijd mijn bakjes appelmoes bij mijn oma vandaan. Ze krijgt ze elke maaltijd, maar hoeft ze niet elke keer.
Welke soort appelen gebruik je dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik haal altijd mijn bakjes appelmoes bij mijn oma vandaan. Ze krijgt ze elke maaltijd, maar hoeft ze niet elke keer.
Moet je nagaan, zelfs je oma die geen tanden en smaakvermogen meer heeft hoeft die troep nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder doet daar altijd slasaus bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn vader kwakt dat nog altijd over de sperziebonen. Einde anecdote.
Ja, die zijn net wat lekkerder. Maar nu hadden ze daar besloten om bakjes appelmoes "zonder toegevoegde suiker" te halen. Dat valt tegen.quote:
Mini-Musquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik waardeer niet wat je hier nu al 2x aan het suggereren bent!!
Gebbetje maatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik waardeer niet wat je hier nu al 2x aan het suggereren bent!!
Appelcompote is pas lekker, met die klontjes, mmmquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die zijn net wat lekkerder. Maar nu hadden ze daar besloten om bakjes appelmoes "zonder toegevoegde suiker" te halen. Dat valt tegen.
Ik ging uit bij jou aan tafel of bij familie maar maak mij nu zorgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eet altijd appelmoes als mijn neefje ook aan tafel zit. (Waar dit dan ook moge zijn!!)
Die zijn juist het bestequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die zijn net wat lekkerder. Maar nu hadden ze daar besloten om bakjes appelmoes "zonder toegevoegde suiker" te halen. Dat valt tegen.
Ja kan wel wat hebben hoor. En dit is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow ja!
Was een mopke he mop.
Ik vind je een leuke user
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja kan wel wat hebben hoor. En dit is geheel wederzijds.
bedoelingquote:
Heerlijk op boterhammetje grilworstquote:
We proberen het een keer bij een Eredivisiezondag.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat het WK users nader tot elkaar brengt
Zonde eigenlijk dat we maar eens in de 2 jaar op deze wijze bij elkaar zijn.
Ongegeneerd vreten. Heurlyck.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
Hoe noemen we de eerste WK- baby?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten rustig op het eerste WK-koppel.
Die heb ik eens gekocht want het was aanbieding, dus ik denk laten we het eens proberen.quote:
@R-woud93 is al bezet..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten rustig op het eerste WK-koppel.
Ach, we hebben toch elk jaar in december het loeihete bad?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
Misschien is dat de bedoening?quote:
We zaten niet aan de goede kant van het speelschema.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Nederland had toch makkelijk gewonnen van deze teams
Ik ga ook eens langskomen in het topic. Maar weet niet voor welke Eredivisieclub ik ga supporterenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We proberen het een keer bij een Eredivisiezondag.
Iemand met een IQ boven de 80 had geweten dat ik ook het EK bedoeldequote:
Cambuur!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga ook eens langskomen in het topic. Maar weet niet voor welke Eredivisieclub ik ga supporteren
Ik vind jou wel passen bij AZ.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga ook eens langskomen in het topic. Maar weet niet voor welke Eredivisieclub ik ga supporteren
Niet met Cowmanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Heb ik iets gemist?quote:
Ik zie jou wel bij ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga voor de underdogquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tokkiesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie jou wel bij ajax.
Daar zitten ook veel mensen met capuchons
Ik ben in België voor Club Brugge. Vroeger had Club Brugge een samenwerking met ADO Den Haag. Maar vind dat niet zo passen bij me. Aangezien ze Club Brugge boeren noemen zou het logisch der wijze moeten supporteren voor PSV Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind jou wel passen bij AZ.
Kijk eens in het Top 2000 topic op fok. Vanaf Kerst tot nieuwjaarsdag is het daar een feestje. FOK! en de FOK!kers zorgen ervoor dat het een van de mooiste weken van het jaar isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
De Graafschap.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben in België voor Club Brugge. Vroeger had Club Brugge een samenwerking met ADO Den Haag. Maar vind dat niet zo passen bij me. Aangezien ze Club Brugge boeren noemen zou het logisch der wijze moeten supporteren voor PSV Eindhoven.
Fortuna Sittard is wel een mooie club voor jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet dat? Dagjesvolked.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We proberen het een keer bij een Eredivisiezondag.
Willem II it is voor jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben in België voor Club Brugge. Vroeger had Club Brugge een samenwerking met ADO Den Haag. Maar vind dat niet zo passen bij me. Aangezien ze Club Brugge boeren noemen zou het logisch der wijze moeten supporteren voor PSV Eindhoven.
Ik heb een pittige mening over de top 2000.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijk eens in het Top 2000 topic op fok. Vanaf Kerst tot nieuwjaarsdag is het daar een feestje. FOK! en de FOK!kers zorgen ervoor dat het een van de mooiste weken van het jaar is
Of mensen die uit een superioriteits gevoel posten dat muziek echt beneden hun stand is?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijk eens in het Top 2000 topic op fok. Vanaf Kerst tot nieuwjaarsdag is het daar een feestje. FOK! en de FOK!kers zorgen ervoor dat het een van de mooiste weken van het jaar is
+100quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk bij de NOSquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie die dame aan tafel bij Sporza doen?
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef Fleischmeister het volgende:
Zou wel grappig zijn als dan straks met de pingels het ook nog een uur duurt, is daar een maximum voor?
Spotifyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Top 2000![]()
Luister dan gewoon het nummer wat je wil horen op Spotify
Die is 60 ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Van beide geen fan, maar ik vind het wel leuk om te horen dat die sfeer daar ook leuk isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+100
Wees welkom @:GGMM, alle muziekliefhebbers verzamelen zich daar![]()
En tegelijkertijd is het WK Darts natuurlijk een warm bad voor verenigd FOK!, elk jaar weer
Das geen reet aanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Top 2000![]()
Luister dan gewoon het nummer wat je wil horen op Spotify
Wij FOKkers hebben geen vriendin dus ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef WAvanBuren het volgende:
In die periode zitten we natuurlijk in het warme bad van de PDC World Darts Championshipquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Trusten:Wquote:
Iedereen weet dat dat is hoeveel kilometer ze gelopen hebben gemiddeld.quote:
Sinds wanneer moet het daarvoor je vriendin zijn dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wij FOKkers hebben geen vriendin dus ja.
Ja ik moet mijn buurman supporteren dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In die periode zitten we natuurlijk in het warme bad van de PDC World Darts Championship
Ik had voor Brazilië - Noorwegen gekozen als ie naar verlenging en penalty's was gegaan (met de Noren alsnog als winnaar en Neymar die de beslissende strafschop mist.)quote:
Jermaine Wattimena?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn buurman supporteren dan.
Noppie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn buurman supporteren dan.
Gebruik je ook nog steeds Limewire/Kazaa?quote:
Nieuwe helden? Veel oude helden wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:00 schreef Coco het volgende:
Dit WK heeft wel alles!
Knotsgekke potjes
Verrassingen
Fitties
Dubieuze beslissingen
Drama
Corruptie
Napsterquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gebruik je ook nog steeds Limewire/Kazaa?
Rasecht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik had jou niet als Fries ingeschat.
Wel leuk voor Neymar dat hij met een doelpunt afsloot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik had voor Brazilië - Noorwegen gekozen als ie naar verlenging en penalty's was gegaan (met de Noren alsnog als winnaar en Neymar die de beslissende strafschop mist.)
Ja dat idd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat echte talenten die opstaan. Vooral oude garde.
Ik zag Gakpo wel groeien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat echte talenten die opstaan. Vooral oude garde.
Nee joh.quote:
Tis n lul, maar heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef Gretzl het volgende:
"Ja, zo zien we vandaag het hele voetbalspectrum. Eerst arg tegen Egypte. Een wedstrijd die alles bood wat voetbal tot de meest mooie sport van de wereld maakt. En dan daarna Colombia tegen Zwitserland. Stomvervelend. Kwalitatief heel matig. Wachten op een bevlieging van een van de twee. De een na de andere overtreding. De een na de onderbreking. Een duel dat eigenlijk nooit op gang komt."
– J. Grueter, 2026
Okquote:
Eigenlijk is geen enkel Zuid-Amerikaans team sympathiek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die Colombianen ook maar zeikerdjes.
Vallen zwaar door de mand vandaag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die Colombianen ook maar zeikerdjes.
België - VS was toch wel de slechtste, een groot foutenfestival van het thuislandquote:
Surinamequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk is geen enkel Zuid-Amerikaans team sympathiek.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vandaar dat v Gerwen niks meer kan.
Continent waar Nazi's massaal heen vlogen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist de USA slecht was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
België - VS was toch wel de slechtste, een groot foutenfestival van het thuisland
Verrek jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is ook al 27. Summerville had die potentie wel maar ja.
Ik vind dat zo'n vieze ventquote:
Bedankt, nu je dit hebt gezegd gaat het losquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
Slagveld.
Ik ga slapen, verwacht hier weinig spektakel meer van.
Tja, de topics zijn sowieso leukerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over de top 2000.
Mensen die niet van muziek houden, vind ik maar een beetje eng.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Of mensen die uit een superioriteits gevoel posten dat muziek echt beneden hun stand is?
Ecuador misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Curaçao wint opnieuw.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die hield/houdt toch van minderjarige meisjes?quote:
Ja met zijn boerderijhoofd.quote:
Het gehandicapte nichtje van Maikol.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hield/houdt toch van minderjarige meisjes?
Goed punt, Peru/Bolivia/Chili dan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
die bouwen een stadion op 5km hoogte zodat ze thuis alles winnen, valsspelers.
wtfquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gehandicapte nichtje van Maikol.
Wel Ik gun het Engeland wel een keertje. Het meest gun ik België natuurlijk maar moet realitisch blijvenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:04 schreef Gretzl het volgende:
Hoop nu het meest op een finale België - Colombia, maar die kans is natuurlijk klein![]()
Argentinië verdient geen tweede wereldtitel op rij, 2x moeten vissen tegen zowel Egypte als Kaapverdië zijn geen cijfers voor een kampioen [ afbeelding ]
Spanje met 0 tegengoals een nieuwe titel, stiekem gun ik dat dit sterrenteam van Luis de la Fuente nu ook wel.
Probleem is dat ze vaak tegen elkaar spelen en elkaar allemaal die Argentijnse trekjes aanleren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit kan niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel Ik gun het Engeland wel een keertje. Het meest gun ik België natuurlijk maar moet realitisch blijven
Finale
België - Engeland en België wint
Of een Ander land - Engeland en Engeland wint!
Nee, dat is wel een effectieve manier om vriendschappen te verbrekenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn ze geen vrienden meer.
De dartwereld kent een grote rivaliteit tussen Michael van Gerwen en Jelle Klaassen. Deze vete ontstond in 2012. Jelle Klaassen stuurde toen een foto van zijn geslachtsdeel naar de schoonzus van Van Gerwen. Hierdoor ontstond er diepe haat tussen beide darters.quote:
Maar telkens als ik in Engeland ben heb ik het naar mijn zin daar in die kroegenquote:
Of het was geen mug maar een rode duivelquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie een mug over mijn PC scherm kruipen . Sla ik die dood zit er bloed op mijn scherm. OF die heeft mij net geprikt of mijn buren.
Leuk feitje, Jelle Klaassen was ook een Ajax supporter.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De dartwereld kent een grote rivaliteit tussen Michael van Gerwen en Jelle Klaassen. Deze vete ontstond in 2012. Jelle Klaassen stuurde toen een foto van zijn geslachtsdeel naar de schoonzus van Van Gerwen. Hierdoor ontstond er diepe haat tussen beide darters.
Dat is toch een keer leuk, een fluke? Bovendien, Haaland met de beker zou echt niet misstaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun het de Noren het meest, maar dat zou een enorme fluke zijn. Dus ik hou het op Spanje of Frankrijk
Jij denkt wel vaak aan de lama's, zijn dat nog steeds je favoriete komedianten?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Wat ik overigens ook zo geweldig vind aan de Belg is dat er geen Jumbo reclames of AH reclames met lama's of vervelende tyfusartiesten langskomen.
Ik bedacht me dat tijdens het sporten ik wilde het toch even delen
Je vind de wielrenreclames wel leuk?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Wat ik overigens ook zo geweldig vind aan de Belg is dat er geen Jumbo reclames of AH reclames met lama's of vervelende tyfusartiesten langskomen.
Wat voor sport heb je gedaan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef GGMM het volgende:
Griekenland was geen leuke fluke.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch een keer leuk, een fluke? Bovendien, Haaland met de beker zou echt niet misstaan.
Zijn vrouw is zelfs érg fanatiek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk feitje, Jelle Klaassen was ook een Ajax supporter.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt wel vaak aan de lama's, zijn dat nog steeds je favoriete komedianten?
Was? Tot hij in zag op minderjarige met een beperking te vallen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Je vindquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vind de wielrenreclames wel leuk?
Welke club support hij nu?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Jaa ik gun het Engeland ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel Ik gun het Engeland wel een keertje. Het meest gun ik België natuurlijk maar moet realitisch blijven
Finale
België - Engeland en België wint
Of een Ander land - Engeland en Engeland wint!
Een van de meest memorabele EK's. Maar Noorwegen is toch wel wat niveautjes hoger dan Griekenland in 2004 was.quote:
Ik vind juist dat die tegenstellingen voetbal een enorm boeiende sport maken. Je weet vooraf niet wat voor wedstrijd je krijgt. Het is niet altijd spektakel. En vaak genoeg wint de underdogquote:
Ik begin wel wat moe te worden maar heb vanmiddag tijdens de Tour ook een dutje gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die dit topic volgen zijn echte STRIJDERS en al zeker als ze gisteren gekeken hebben naar VS- België
Als je backup nodig hebt hoor ik het welquote:
En als je een helft hebt gekeken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die dit topic volgen zijn echte STRIJDERS en al zeker als ze gisteren gekeken hebben naar VS- België
Heb tijdens de tour zelf op de racefiets gezetenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin wel wat moe te worden maar heb vanmiddag tijdens de Tour ook een dutje gedaan.
Pics van je vingers?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende:
Word hier gewoon in m'n vingers geprikt. Kut muggen.
Picture in picture op Philips tv's in de jaren 90quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef OmniRocket het volgende:
Ik kijk op de NOS omdat de odido app stopt bij picture in picture mode :-(
Was vast leuker dan de etappe.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:12 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Heb tijdens de tour zelf op de racefiets gezeten
Nee vingermuggenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende:
Al besproken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een leuke vierde official hebben we
Oh jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben wij niet nog een pizzafoto tegoed?
Oh pardon ik lees hier 70% niet (lol)quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Al besproken.
Maar die kan niet vaak genoeg besproken worden.
Op je tattoos?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende:
Ik kijk 70% van de wedstrijd niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh pardon ik lees hier 70% niet (lol)
Nee, was een leuke post.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je backup nodig hebt hoor ik het wel
Die hebben ook de hele wedstrijd al moeten aankijken.quote:
Heb jij een goed vingergevoel?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:11 schreef Donna het volgende:
Daar is gewoon iets minder interactie, is ook wel heel lang zo'n etappe natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het wel gezelliger hier dan in de topics van TDF
Wordt hier meer gewaardeerd ofzo
Ja scheelt ook dat het hier niet over POL gaatquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het wel gezelliger hier dan in de topics van TDF
Wordt hier meer gewaardeerd ofzo
TDF ook niet gelukkig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja scheelt ook dat het hier niet over POL gaat
Ohquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
TDF ook niet gelukkig.
Nou ja, weinig.
Wielrennen zou ik nog meer hersencellen verliezen dan van een wedstrijd als dezequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is gewoon iets minder interactie, is ook wel heel lang zo'n etappe natuurlijk.
Zaterdag op zondagquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:17 schreef 100Spokes het volgende:
Is er om 3 uur ook nog een wedstrijd? Mijn dag en nacht ritme is toch al fucked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |