Eigenlijk is geen enkel Zuid-Amerikaans team sympathiek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die Colombianen ook maar zeikerdjes.
Vallen zwaar door de mand vandaag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die Colombianen ook maar zeikerdjes.
België - VS was toch wel de slechtste, een groot foutenfestival van het thuislandquote:
Surinamequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk is geen enkel Zuid-Amerikaans team sympathiek.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vandaar dat v Gerwen niks meer kan.
Continent waar Nazi's massaal heen vlogen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist de USA slecht was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
België - VS was toch wel de slechtste, een groot foutenfestival van het thuisland
Verrek jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is ook al 27. Summerville had die potentie wel maar ja.
Ik vind dat zo'n vieze ventquote:
Bedankt, nu je dit hebt gezegd gaat het losquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
Slagveld.
Ik ga slapen, verwacht hier weinig spektakel meer van.
Tja, de topics zijn sowieso leukerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over de top 2000.
Mensen die niet van muziek houden, vind ik maar een beetje eng.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Of mensen die uit een superioriteits gevoel posten dat muziek echt beneden hun stand is?
Ecuador misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Curaçao wint opnieuw.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die hield/houdt toch van minderjarige meisjes?quote:
Ja met zijn boerderijhoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |