Nieuwe helden? Veel oude helden wel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:00 schreef Coco het volgende:
Dit WK heeft wel alles!
Knotsgekke potjes
Verrassingen
Fitties
Dubieuze beslissingen
Drama
Corruptie
Napsterquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gebruik je ook nog steeds Limewire/Kazaa?
Rasecht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik had jou niet als Fries ingeschat.
Wel leuk voor Neymar dat hij met een doelpunt afsloot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik had voor Brazilië - Noorwegen gekozen als ie naar verlenging en penalty's was gegaan (met de Noren alsnog als winnaar en Neymar die de beslissende strafschop mist.)
Ja dat idd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat echte talenten die opstaan. Vooral oude garde.
Ik zag Gakpo wel groeien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat echte talenten die opstaan. Vooral oude garde.
Nee joh.quote:
Tis n lul, maar heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef Gretzl het volgende:
"Ja, zo zien we vandaag het hele voetbalspectrum. Eerst arg tegen Egypte. Een wedstrijd die alles bood wat voetbal tot de meest mooie sport van de wereld maakt. En dan daarna Colombia tegen Zwitserland. Stomvervelend. Kwalitatief heel matig. Wachten op een bevlieging van een van de twee. De een na de andere overtreding. De een na de onderbreking. Een duel dat eigenlijk nooit op gang komt."
– J. Grueter, 2026
Okquote:
Eigenlijk is geen enkel Zuid-Amerikaans team sympathiek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die Colombianen ook maar zeikerdjes.
Vallen zwaar door de mand vandaag.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die Colombianen ook maar zeikerdjes.
België - VS was toch wel de slechtste, een groot foutenfestival van het thuislandquote:
Surinamequote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eigenlijk is geen enkel Zuid-Amerikaans team sympathiek.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vandaar dat v Gerwen niks meer kan.
Continent waar Nazi's massaal heen vlogen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist de USA slecht was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
België - VS was toch wel de slechtste, een groot foutenfestival van het thuisland
Verrek jaquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is ook al 27. Summerville had die potentie wel maar ja.
Ik vind dat zo'n vieze ventquote:
Bedankt, nu je dit hebt gezegd gaat het losquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
Slagveld.
Ik ga slapen, verwacht hier weinig spektakel meer van.
Tja, de topics zijn sowieso leukerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over de top 2000.
Mensen die niet van muziek houden, vind ik maar een beetje eng.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Of mensen die uit een superioriteits gevoel posten dat muziek echt beneden hun stand is?
Ecuador misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Curaçao wint opnieuw.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die hield/houdt toch van minderjarige meisjes?quote:
Ja met zijn boerderijhoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |