Of mensen die uit een superioriteits gevoel posten dat muziek echt beneden hun stand is?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijk eens in het Top 2000 topic op fok. Vanaf Kerst tot nieuwjaarsdag is het daar een feestje. FOK! en de FOK!kers zorgen ervoor dat het een van de mooiste weken van het jaar is
+100quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijk eens in het Top 2000 topic op fok. Vanaf Kerst tot nieuwjaarsdag is het daar een feestje. FOK! en de FOK!kers zorgen ervoor dat het een van de mooiste weken van het jaar is
Ik kijk bij de NOSquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden jullie die dame aan tafel bij Sporza doen?
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef Fleischmeister het volgende:
Zou wel grappig zijn als dan straks met de pingels het ook nog een uur duurt, is daar een maximum voor?
Spotifyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Top 2000![]()
Luister dan gewoon het nummer wat je wil horen op Spotify
Die is 60 ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Van beide geen fan, maar ik vind het wel leuk om te horen dat die sfeer daar ook leuk isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+100
Wees welkom @:GGMM, alle muziekliefhebbers verzamelen zich daar![]()
En tegelijkertijd is het WK Darts natuurlijk een warm bad voor verenigd FOK!, elk jaar weer
Das geen reet aanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Top 2000![]()
Luister dan gewoon het nummer wat je wil horen op Spotify
Wij FOKkers hebben geen vriendin dus ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:56 schreef WAvanBuren het volgende:
In die periode zitten we natuurlijk in het warme bad van de PDC World Darts Championshipquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Trusten:Wquote:
Iedereen weet dat dat is hoeveel kilometer ze gelopen hebben gemiddeld.quote:
Sinds wanneer moet het daarvoor je vriendin zijn dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wij FOKkers hebben geen vriendin dus ja.
Ja ik moet mijn buurman supporteren dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In die periode zitten we natuurlijk in het warme bad van de PDC World Darts Championship
Ik had voor Brazilië - Noorwegen gekozen als ie naar verlenging en penalty's was gegaan (met de Noren alsnog als winnaar en Neymar die de beslissende strafschop mist.)quote:
Jermaine Wattimena?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn buurman supporteren dan.
Noppie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn buurman supporteren dan.
Gebruik je ook nog steeds Limewire/Kazaa?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |