Mosterd, sriracha, sambal en diverse hotsaucen zijn mijn go-to's.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik mosterd de beste saus ik eet dat bij zoveel mogelijk dingen
Mijn vader kwakt dat nog altijd over de sperziebonen. Einde anecdote.quote:
Nee maak je geen zorgenquote:
Gratis appelmoesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik haal altijd mijn bakjes appelmoes bij mijn oma vandaan. Ze krijgt ze elke maaltijd, maar hoeft ze niet elke keer.
Welke soort appelen gebruik je dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik haal altijd mijn bakjes appelmoes bij mijn oma vandaan. Ze krijgt ze elke maaltijd, maar hoeft ze niet elke keer.
Moet je nagaan, zelfs je oma die geen tanden en smaakvermogen meer heeft hoeft die troep nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder doet daar altijd slasaus bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn vader kwakt dat nog altijd over de sperziebonen. Einde anecdote.
Ja, die zijn net wat lekkerder. Maar nu hadden ze daar besloten om bakjes appelmoes "zonder toegevoegde suiker" te halen. Dat valt tegen.quote:
Mini-Musquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik waardeer niet wat je hier nu al 2x aan het suggereren bent!!
Gebbetje maatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik waardeer niet wat je hier nu al 2x aan het suggereren bent!!
Appelcompote is pas lekker, met die klontjes, mmmquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die zijn net wat lekkerder. Maar nu hadden ze daar besloten om bakjes appelmoes "zonder toegevoegde suiker" te halen. Dat valt tegen.
Ik ging uit bij jou aan tafel of bij familie maar maak mij nu zorgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eet altijd appelmoes als mijn neefje ook aan tafel zit. (Waar dit dan ook moge zijn!!)
Die zijn juist het bestequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die zijn net wat lekkerder. Maar nu hadden ze daar besloten om bakjes appelmoes "zonder toegevoegde suiker" te halen. Dat valt tegen.
Ja kan wel wat hebben hoor. En dit is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow ja!
Was een mopke he mop.
Ik vind je een leuke user
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja kan wel wat hebben hoor. En dit is geheel wederzijds.
bedoelingquote:
Heerlijk op boterhammetje grilworstquote:
We proberen het een keer bij een Eredivisiezondag.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat het WK users nader tot elkaar brengt
Zonde eigenlijk dat we maar eens in de 2 jaar op deze wijze bij elkaar zijn.
Ongegeneerd vreten. Heurlyck.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
Hoe noemen we de eerste WK- baby?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten rustig op het eerste WK-koppel.
Die heb ik eens gekocht want het was aanbieding, dus ik denk laten we het eens proberen.quote:
@R-woud93 is al bezet..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten rustig op het eerste WK-koppel.
Ach, we hebben toch elk jaar in december het loeihete bad?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
Misschien is dat de bedoening?quote:
We zaten niet aan de goede kant van het speelschema.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Nederland had toch makkelijk gewonnen van deze teams
Ik ga ook eens langskomen in het topic. Maar weet niet voor welke Eredivisieclub ik ga supporterenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We proberen het een keer bij een Eredivisiezondag.
Iemand met een IQ boven de 80 had geweten dat ik ook het EK bedoeldequote:
Cambuur!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga ook eens langskomen in het topic. Maar weet niet voor welke Eredivisieclub ik ga supporteren
Ik vind jou wel passen bij AZ.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga ook eens langskomen in het topic. Maar weet niet voor welke Eredivisieclub ik ga supporteren
Niet met Cowmanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Heb ik iets gemist?quote:
Ik zie jou wel bij ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga voor de underdogquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tokkiesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie jou wel bij ajax.
Daar zitten ook veel mensen met capuchons
Ik ben in België voor Club Brugge. Vroeger had Club Brugge een samenwerking met ADO Den Haag. Maar vind dat niet zo passen bij me. Aangezien ze Club Brugge boeren noemen zou het logisch der wijze moeten supporteren voor PSV Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind jou wel passen bij AZ.
Kijk eens in het Top 2000 topic op fok. Vanaf Kerst tot nieuwjaarsdag is het daar een feestje. FOK! en de FOK!kers zorgen ervoor dat het een van de mooiste weken van het jaar isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
De Graafschap.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben in België voor Club Brugge. Vroeger had Club Brugge een samenwerking met ADO Den Haag. Maar vind dat niet zo passen bij me. Aangezien ze Club Brugge boeren noemen zou het logisch der wijze moeten supporteren voor PSV Eindhoven.
Fortuna Sittard is wel een mooie club voor jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet dat? Dagjesvolked.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We proberen het een keer bij een Eredivisiezondag.
Willem II it is voor jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben in België voor Club Brugge. Vroeger had Club Brugge een samenwerking met ADO Den Haag. Maar vind dat niet zo passen bij me. Aangezien ze Club Brugge boeren noemen zou het logisch der wijze moeten supporteren voor PSV Eindhoven.
Ik heb een pittige mening over de top 2000.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijk eens in het Top 2000 topic op fok. Vanaf Kerst tot nieuwjaarsdag is het daar een feestje. FOK! en de FOK!kers zorgen ervoor dat het een van de mooiste weken van het jaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |