Dan zal je wel kramp in je vinger hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: Ik wijs ook altijd naar het toetsenbord na een kut post.
Waar?quote:
Was op het nippertje..en dan nog wel met een post over het slotjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
Knap dat @:Lenny77 niet door het slotje heen post
Al dat vrouwvolk hierquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:24 schreef Lothiriel het volgende:
meer opwinding in het topic dan op het veld
Dat vind ik altijd zo'n zwaktebodquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:24 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 77% gewijzigd door capuchon_jongen op 07-07-2026 23:24 ]
Mijn opa had ook een tattoe.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bewuste keuze of is het je overkomen?
Hoe overkomt een tattoo je precies?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bewuste keuze of is het je overkomen?
Niets gelogen aan mijn wijzigingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:24 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 77% gewijzigd door capuchon_jongen op 07-07-2026 23:24 ]
Daar hint ik ook al de hele tijd op maar niemand die toehapt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opa had ook een tattoe.
Geen bewuste keuze.
Zie post boven jequote:
Tokkiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In een dronken bui op vakantie laten zetten...
Haha. Ohnee. Ja. Nooit dronken, maar ik doe niet moeilijk over een plaatje meer of minder.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In een dronken bui op vakantie laten zetten...
Die stoere getatoeerde Latino's zijn nogal bang van naalden.quote:
Er tegen aan lopen?quote:
Ja bij bloednames kunnen ze er wat vanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Die stoere getatoeerde Latino's zijn nogal bang van naalden.
Maar geen oordeel hoor ik stop met vervelend doen. Echt niks voor mij maar kan voor veel mensen best mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ohnee. Ja. Nooit dronken, maar ik doe niet moeilijk over een plaatje meer of minder.
@Coco moet ingrijpenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan Hydrateren[/modbreak]
Daarvan kan ik inmiddels de tekst van een liedje uit mijn hoofdquote:
En ik voor hun.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Die stoere getatoeerde Latino's zijn nogal bang van naalden.
Waarom 2x Zwitserland in de poll?quote:
Dat mag ook wel na 30 jaar oefenenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarvan kan ik inmiddels de tekst van een liedje uit mijn hoofd
Al 2x besproken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 2x Zwitserland in de poll?
ik zeg altijdquote:
Laat op de afspraak.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 2x Zwitserland in de poll?
Ik mis @Pisces29 en @Jojoortjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
ik zeg altijd
hoe meer vrouwen, hoe meer vreugd
Het blijft wennen bij voetjebal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
ik zeg altijd
hoe meer vrouwen, hoe meer vreugd
Dat kan ook bij Europeanen!quote:
Beter op haar dan op de stoepquote:
Heb jij zin in penalty's?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die wedstrijd zou moeten eindigen met een magere 0-1 of 1-0
Wie was die vrouw die hier vorige week effe in het bad kwam pissen en weer weg was?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis @:pisces29 en @:jojoortje
En nou ja vooruit @:ama
diequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat die ALSJE ALSJEBLIEFT geen verlenging worden.
Geen idee, maar het klinkt als @Amaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie was die vrouw die hier vorige week effe in het bad kwam pissen en weer weg was?
Niet echt wil nog Youtube filmpje kijke voordat ik mijn bed opzoekquote:
Dat was typisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie was die vrouw die hier vorige week effe in het bad kwam pissen en weer weg was?
Ja naar USA of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:30 schreef Caland het volgende:
Klopp eet friet met ketchup
Dat soort mensen zouden ze eigenlijk moeten deporteren
Ik zou toch anders naar wormen zoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef spapaars het volgende:
De vorige keer gebruikte hij zijn rechterarm.
[ afbeelding ]
Liggen elkaar nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan dit slechte voetbal zo ver komen
SAD
En drizztquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis @:pisces29 en @:jojoortje
En nou ja vooruit @:ama
Beste post van de dagquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik ketchup nergens bij passen
Heel misschien bij knakworst maar daar blijft het echt bij
lekker op twisterfries van de burgerkingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Tosti.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Argentinië loopt het al dun door de broek hiervanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan dit slechte voetbal zo ver komen
SAD
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
ROOD!
Zou eigenlijk rood moeten zijn en pingel ookal staat hij buitenspel.
Ik deponeer altijd ruimschoots over de macaroni.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel manboobs.quote:
Maar dan ook met mosterdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
En dat voor een Duitser. Daar hebben ze de curry uitgevonden!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:30 schreef Caland het volgende:
Klopp eet friet met ketchup
Dat soort mensen zouden ze eigenlijk moeten deporteren
Ik eet altijd ketchup bij mijn frietjesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Oh jaquote:
Waarom niet vandaag nog?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tosti met ketchup.
God wat goddelijk, dit ga ik morgen maken.
Veel of subtiel?quote:
Bij tosti is het lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Braziliaanse mannen zijn ook een aanrader trouwensquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deponeer altijd ruimschoots over de macaroni.
Daar blijft het bij.
Dan ben ik ontzettend teleurgesteld in jou als mens.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik eet altijd ketchup bij mijn frietjes
Heiligschennisquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar blijft het bij.
En dat noemt zich Belgquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is patat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef Coco het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Is nog een jeugddingetje van vroegerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik ontzettend teleurgesteld in jou als mens.
Te laat, Harry.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
gebeurdquote:
Hihahoquote:
Al besproken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Klinkt erg goed! Bedankt voor het delen, GGMM, dat ga ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus een jaar geleden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog een jeugddingetje van vroeger
Is ook rood.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
Paar posts over de rode kaart en verder over ketchup
Doe je ook geraspte kaas over de macaroni?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar blijft het bij.
Je nationaliteit een jeugddingetje van vroeger noemen is feitelijk wel accuraatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog een jeugddingetje van vroeger
Ik ben 35 Lenny.quote:
Leuk dat je het vraagtquote:
Dank, gelukkig raakte niemand gewond.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagthopelijk ben jij wel dankbaar in tegenstelling tot capu die het gisteren vroeg en niet meer reageerde.
Zo:
[ afbeelding ]
Nee dat zou ik nog eens kunnen proberen!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe je ook geraspte kaas over de macaroni?
Wat een kut gifje danquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagthopelijk ben jij wel dankbaar in tegenstelling tot capu die het gisteren vroeg en niet meer reageerde.
Zo:
[ afbeelding ]
Haha, wat.quote:
tijd om je username te veranderen in capuchon_manquote:
Friendsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Voor kleuters die geen spaghetti lustenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden jullie van spaghetti met ketchup?
Mijn kinderen zijn fan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop voor jou dat hier geen italianen zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik eet alleen macaroni.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Oh ik wist niet dat je boos werd. Ik vond het een leuke einde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Dan kun je absoluut niet koken noch ben je een levensgenieter als je het naderhand moet verbloemen met ketchupquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik vraag dit voor @MathieuVanDerPoelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat hier geen italianen zitten.
Nee, dat is metquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Kon je ook maar wat chili saus over je posts doenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn spaghetti was laatst niet helemaal geslaagd.
Toen heb ik er maar wat chili saus overheen gedaan.
En spaghetti met een plak kaas?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Culinaire avonturen die je alleen terugvindt in Noord-Oost Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn spaghetti was laatst niet helemaal geslaagd.
Toen heb ik er maar wat chili saus overheen gedaan.
Enkel capuchon_meisje heb ik gemaakt lolquote:
Ik eet eigenlijk zelden spaghetti.quote:
En derde en vierde en....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Even niet mijn tweede account openbaren a.u.b.
Is dat omdat je nog steeds aan Ricky van Wolfswinkel denkt?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben toch bang dat we voorlopig niet naar bed kunnen
Ik dacht dat dat je vriendin wasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enkel capuchon_meisje heb ik gemaakt lol
Al de rest wou interessant doen
Waarom niet gewoon puttanesca saus maken in plaats van smerige pasta? Supergemakkelijk en goddelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ja, dit was toen ook heel kinderachtig:quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enkel capuchon_meisje heb ik gemaakt lol
Al de rest wou interessant doen
Nee die kan ik meenemen in gedachtenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat omdat je nog steeds aan Ricky van Wolfswinkel denkt?
fuckquote:
Ik vind mosterd echt ontzettend ranzig en stinken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik mosterd de beste saus ik eet dat bij zoveel mogelijk dingen
Colombia - Arg is wel grappig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo gewoon ga slapen
Het interesseert me ook echt geen kanjer wie er wint
Klaas had mij daar wel HEEL EVEN te pakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, dit was toen ook heel kinderachtig:
[ afbeelding ]
eigenlijk wel eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo gewoon ga slapen
Het interesseert me ook echt geen kanjer wie er wint
Oke mosterd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mosterd echt ontzettend ranzig en stinken.
Dat heb ik met fritessaus. Overal overheen kwakken die handel. Liters.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik mosterd de beste saus ik eet dat bij zoveel mogelijk dingen
Wat doe je dan op je kroket?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is wel iets voor volwassenen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Mijn zwager flikkert overal chilisaus overheen
En soep.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Mosterds is voor kroket, bitterbal en worstebroodjes
En alles met kaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Geloof wat je wil gelovenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijk om te geloven
En gehaktbal met jus, aardappels met Jusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Dit inderdaad, mosterd verpest echt alles.quote:
Oh ja.quote:
Dat soort types zien er lief uit, maar slopen je in bed als ze de kans krijgenquote:
Niks. Is handig om gelijk namen te vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:coco wat ging je eigenlijk opzoeken lol?
Want je vind het niet gezellig hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit nu op het punt dat het mij geen zak uitmaakt wie wint.
Als het maar binnen 90 min gaat gebeuren.
Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zou ook niet weten waarom.
Geen behoefte om een maxi-merel of maxi-pimpelmees account aan te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zou ook niet weten waarom.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe. Broodje kroket met appelmoes. Heerlijk!
Conclusie voor bijna alles. Tijd om alle mosterd haters te weren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja.
En om je varkenshaas mee te besmeren (en te bestrooien met paprikapoeder) en dan bakken
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want je vind het niet gezellig hier?
Appelmoes schijnt voor kinderen te zijn heb ik geleerd hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe. Broodje kroket met appelmoes. Heerlijk!
Kan ik geloven jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.
Belgie heeft mij gesloopt
Lekker juist.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Appelmoes schijnt voor kinderen te zijn heb ik geleerd hier.
Morgen kan je hele tijd slapen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.
Belgie heeft mij gesloopt
Slaapwelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Ik geef het op voor vandaag...
Slaapwel moppies![]()
Morgen gewoon hier om te kletsen?
Er hoeft geen voetbal te zijn en? Het gaat prima met, dus ook prima zonder
Dit dus. Maak even per ongeluk die klutsgoal, wie dan ook, kunnen we pitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit nu op het punt dat het mij geen zak uitmaakt wie wint.
Als het maar binnen 90 min gaat gebeuren.
Lekker koese!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
We komen met z'n allen naar R&P SCquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
Doei.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
Geen idee. Hier lezen is belangrijker. Dan leer je de diverse toepassingen van mosterd.quote:
Tot over een kwartier danquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
Ik lust geen mosterd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee. Hier lezen in belangrijker. Dan leer je de diverse toepassingen van mosterd.
WK ON TOURquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een leuk uitje.
Eerst maar eens in bed zien te krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Dat soort types zien er lief uit, maar slopen je in bed als ze de kans krijgen
Slaap lekker Lennyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
En bejaarden met een kunstgebitquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Appelmoes schijnt voor kinderen te zijn heb ik geleerd hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |