Even een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik betaal al jaren voor PRO.
Om altijd weer uitgelogd te worden en het weer op te geven
Pattaten zijn aardappelen hierquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben ze in België eigenlijk ook patatje joppie chips?
Graag picsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Zal ws niet te hachelen zijn maar niet geschoten is altijd mis.
Jullie zijn een raar volkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pattaten zijn aardappelen hier
Het is toch fijn voor jou dat je nog een jaar van je geliefde hebt kunnen genieten. Iemand waar jij van houdt beleeft een mooie dag dat hoort dan ook een reden te zijn voor jou om daarvan te genieten.quote:
En wie moet je feliciteren bij een kind van 0-3 ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch fijn voor jou dat je nog een jaar van je geliefde hebt kunnen genieten. Iemand waar jij van houdt beleeft een mooie dag dat hoort dan ook een reden te zijn voor jou om daarvan te genieten.
Wat triest eigenlijk dat dit in België niet gebeurt.
Wel een leuk vrouwtje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, dit rubriekje bij de Belg is wel eens wat lastig.
De ouders zullen er toch wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En wie moet je feliciteren bij een kind van 0-3 ofzo?
Ja maar dat mag dus niet van die Belgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
De ouders zullen er toch wel blij mee zijn
We zijn een Nederlands forum.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mo vintjes toch gieder kun nog bikke klaagn wi. En @:lenny77 wieder fretn olieboln up de kerremesse e gie nu
Dit is een Nederlands forum.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mo vintjes toch gieder kun nog bikke klaagn wi. En @:lenny77 wieder fretn olieboln up de kerremesse e gie nu
Nee nu nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
@:Lenny77 2x op rij door het slotje heen
Laten we de taal toegankelijk houden voor alle usersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Trekt je mond en hangt je arm?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou je hem doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ricky van Wolfswinkel was mijn hoogtepunt tot nu toe
En James Rodriguez dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
En toch een miljoen mensen binnenhalen.quote:
Heb je een TIA?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joh dat geeft een error, het is hun verjaardag, niet die van toevallige familiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch fijn voor jou dat je nog een jaar van je geliefde hebt kunnen genieten. Iemand waar jij van houdt beleeft een mooie dag dat hoort dan ook een reden te zijn voor jou om daarvan te genieten.
Wat triest eigenlijk dat dit in België niet gebeurt.
Smikkelbeertjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Colombia ook zeer degelijk. Daarom ook saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En toch een miljoen mensen binnenhalen.Ja, je hebt gelijk.
Boys ik val in slaap. Saaie pot.
Zwitserland weer erg degelijk.
West Vlaams is een Nederlands dialect.quote:
Geboortecijfers ook gigantisch laag in Spanje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En toch een miljoen mensen binnenhalen.Ja, je hebt gelijk.
Dat trekt op geen zak.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Joh dat geeft een error, het is hun verjaardag, niet die van toevallige familie
Prima, jammer dat je er een demoon bij moest oproepen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
West Vlaams is een Nederlands dialect.
Sorry verveel me een beetje.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Colombia ook zeer degelijk. Daarom ook saai
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijnquote:
Jazekerquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Prima, jammer dat je er een demoon bij moest oproepen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijn
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit kan alleen maar tegenvallen waarom bestel ik op dit tijdstip een pizza bij...Leest nog eens...
Nachat pizza
Maar dat heeft weinig te maken met de al ontzettend hoge werkloosheid die er nu heerst, ook onder jeugd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Geboortecijfers ook gigantisch laag in Spanje.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijn
Vind je het gek als de inheemse bevolking geen baan en huis meer kan krijgen door de massa immigratiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Geboortecijfers ook gigantisch laag in Spanje.
@Krabbyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vanwege een foutje in het systeem ofzo al jaren PRO en betaal er nooit voor.
Ik geef eerlijk toe als ik slotjes breek.. dacht oprecht dat m weg wasquote:
Dit hadden wel al losgelaten hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het vermeende voortrekken van Argentinie.
Ik ook daarom klaag ik erover.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe als ik slotjes breek.. dacht oprecht dat m weg was
Mijn Ninja edit was niet snel genoegquote:
Nobelquote:
Ja, wij allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hoeven ze maar tegen 1 van de twee!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Argentinie gaat het tegen beiden lastig krijgen.
Wat.jpgquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
OOOOHquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zetten
Leeg zuigenquote:
Belg had wel gelijk dat de afgekeurde goal een overtreding was die niks zwaarder was dan waar Salah geen strafschop voor kreeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaquote:
Hoeft geen FA te zijn Als Lenny een post verwijderd kan ik die ook terug zetten. Weet wel niet of GGMM 1 verwijderd of ik die kan terugzetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zetten
Ik heb er een op de zijkant van mijn hals/nek.quote:
Alles is een complot van de bozige mensen heeft nu ook het voetbal bereiktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In m'n liesquote:
Ik heb er 1 in mijn broek en beetje groter dan een muggenbultquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb er een op de zijkant van mijn hals/nek.
Ja, dat is nu pas. KNJBquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles is een complot van de bozige mensen heeft nu ook het voetbal bereikt
Ik heb een hele dikke op mijn scheen. Zo'n onderhuidse dikke unit, komt ook vocht uit. Zodra er een korstje op komt krab ik het weer open en begint het weer te stromen.quote:
Niet echt na elkaar... maar de FIFA ziet nu OS 1928 en 1924 ook als wk's. Die werden gewonnen door Uruguay. En dan 1930 en 1950 ook door Uruguay.quote:
verwijderdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeft geen FA te zijn Als Lenny een post verwijderd kan ik die ook terug zetten. Weet wel niet of GGMM 1 verwijderd of ik die kan terugzetten.
Kunnen jullie dit anders even achter de schermen bespreken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn post door het slotje gezet??
Sommige mensen noemen dat iets anders :équote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
In m'n lies
Maar niet zo hoog dat het asociaal en raar is om te krabben gelukkig
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in mijn broek en beetje groter dan een muggenbult
Nee, dat niet. Dat heb je toch écht zelf gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Da's je pener.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in mijn broek en beetje groter dan een muggenbult
Ik zet er altijd een kruisje op.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb een hele dikke op mijn scheen. Zo'n onderhuidse dikke unit, komt ook vocht uit. Zodra er een korstje op komt krab ik het weer open en begint het weer te stromen.
Cumgutter?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat iets anders :é
Ik verwijderquote:
Overigens is het bullshit om dat als wk's te beschouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet echt na elkaar... maar de FIFA ziet nu OS 1928 en 1924 ook als wk's. Die werden gewonnen door Uruguay. En dan 1930 en 1950 ook door Uruguay.
Vond ik dus absoluut niet eigenlijk. Maar hee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belg had wel gelijk dat de afgekeurde goal een overtreding was die niks zwaarder was dan waar Salah geen strafschop voor kreeg.
Ook al was dat zo, verandert dat niets aan het feit dat je door het slotje heen postte.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vond ik niet, maar goed... als je ervan overtuigd bent dat alles een complot is om Argentinie voor te trekken, dan zul je dat anders zien, ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belg had wel gelijk dat de afgekeurde goal een overtreding was die niks zwaarder was dan waar Salah geen strafschop voor kreeg.
Man man.. het gaat niet goed met mijquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat heb je toch écht zelf gedaan.
Ja was testquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ Bericht % gewijzigd door Coco op 07-07-2026 23:05 ]
Geen complot, wel een scheids die niet durftquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vond ik niet, maar goed... als je ervan overtuigd bent dat alles een complot is om Argentinie voor te trekken, dan zul je dat anders zien, ja.
Kan gebeurenquote:
Nahquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook al was dat zo, verandert dat niets aan het feit dat je door het slotje heen postte.
Ik moet er nog wel aan wennen dat jij mensen aanmoedigt om een pizza te eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Lange diensten veel werkdagen geen pizza
Een mens kan maar zoveel aan
Weet wel nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik verwijder
Jij verwijdert
Wij verwijderen
Je hebt wederom gelijk
Ja joh..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Lange diensten veel werkdagen geen pizza
Een mens kan maar zoveel aan
De gezelligheid in WK heeft mijn persoonlijkheid opgewarmdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel aan wennen dat jij mensen aanmoedigt om een pizza te eten.
Wil je ons nou wijsmaken dan mensen uit hetzelfde land kunnen verschillen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Lenny77 en ik zijn Belgen. Maar omdat we precies aan beide uiteinden van het land wonen zijn er nog best veel verschillen tussen ons beiden.
De cocaïne wordt zo weggesnoven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat Colombia nog niet ruim voor tegen de Zwitserse gatenkaas?
Dit mag niet meer van dombo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit was tegen een ander niet bij naam te noemen land een strafschop geweest.
Is ook maar afhankelijk van of de VAR een seintje geeft. Hij ziet alleen dat Salah zich wel erg opzichtig laat vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen complot, wel een scheids die niet durft
Als zelfs dat kan, dan moet het met Trump ook nog wel goed komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gezelligheid in WK heeft mijn persoonlijkheid opgewarmd
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Lenny77 en ik zijn Belgen. Maar omdat we precies aan beide uiteinden van het land wonen zijn er nog best veel verschillen tussen ons beiden.
Dat dus. Dom theaterquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook maar afhankelijk van of de VAR een seintje geeft. Hij ziet alleen dat Salah zich wel erg opzichtig laat vallen.
Geniet er lekker vanquote:
Noord-Brabant en Friesland zijn dat van Nederlandquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
Maar van alle provincies zitten wij wel in de 2 leukste!
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Noord-Brabant en Friesland zijn dat van Nederland
Geel is overdreven dit WK voor deze overtreding.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
Xhaka weer met een smerige overtreding, gras.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Slijmbalquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja best wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er veel verschil en bedoel op eetgewoontes enzo tussen iemand uit Assen of iemand uit Maastricht?
Wat hebben Assen en Maastricht met Nederland te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er veel verschil en bedoel op eetgewoontes enzo tussen iemand uit Assen of iemand uit Maastricht?
boven de rivieren neemt de kwaliteit van het eten/de keuken in snel tempo afquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Drenthe wordt bestek nog als iets gezien voor de elite.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
0.0?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Proost. Ik pak een Affligem Tripel.
Dat wilde ik ook gaan doen. Maja, lekker weer, wk, activiteiten in 't durp enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
lekker hoor! Ik heb al ruim een week geen bier op
Jawel toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd zo treurig om online te oreren dat de provincie waarin jij woont het leukste is.
Alsof er iemand is die denkt 'Oh Pietje van FOK woont in Drenthe en vindt dat leuk, tijd om te verhuizen!'
Veel grijzer dan Amersfoort wordt het ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd zo treurig om online te oreren dat de provincie waarin jij woont het leukste is.
Alsof er iemand is die denkt 'Oh Pietje van FOK woont in Drenthe en vindt dat leuk, tijd om te verhuizen!'
Laat Drenthe met rust.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In Drenthe wordt bestek nog als iets gezien voor de elite.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Uberhaupt als je in een postzegelland woontquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Pasta is er exotisch eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In Drenthe wordt bestek nog als iets gezien voor de elite.
@Cyan9quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is ook goed.quote:
Alsof jij daar OOIT geweest bentquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel grijzer dan Amersfoort wordt het ook niet.
- Zingt over zon, zakken en zeequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
@:Paul:
-zegt vaak hoi
- drinkt soms amstel
het is een WIP
Gelukkig hebben we hier wel wat te drinken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
boven de rivieren neemt de kwaliteit van het eten/de keuken in snel tempo af
Ik heb een Indische collega. Die geniet duidelijk van zijn eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Wat me wel is opgevallen is dat mensen met een buitenlandse achtergrond er minder moeite mee hebben om smak-geluiden te maken.
En daar heb ik een mening over.
In Assen zuipen ze thuis en in Maastricht buitenshuis.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef Felagund het volgende:
In Drenthe eet men nog Balkenbrij en in Maastricht is het allemaal heel bourgondisch.
Vrijdag Amersfoort Pride! Dan is het er een stuk kleurrijkerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk codetaal gebruik je?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef Donna het volgende:
Zo een Colombiaanse vriend even appen hoeveel stress hij heeft.
Jazeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof jij daar OOIT geweest bent
In Friesland is het overigens altijd koud
Hoe haal jij buitenlanders erbij?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Wat me wel is opgevallen is dat mensen met een buitenlandse achtergrond er minder moeite mee hebben om smak-geluiden te maken.
En daar heb ik een mening over.
Dacht je hier nog wijs en politiek correct te doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Maak van een mug geen olifant....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word uit het niets vanuit ALLE hoeken aangevallen
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Amersfoort is een leuk stadje toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik sta achter je, mijn vriendquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nah.quote:
En in Nunspeet in een keet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Assen zuipen ze thuis en in Maastricht buitenshuis.
Denk dat ze in Assen geen zoervleisj eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat moest ik opeens aan denken en dat is me opgevallen.quote:
In de Achterhoek ook, of in een tent. Een krat per persoon.quote:
En dan op de brommer/auto naar huis. Gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de Achterhoek ook, of in een tent. Een krat per persoon.
Geen idee blijft een beetje raar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moest ik opeens aan denken en dat is me opgevallen.
Maar ik mag dat niet zeggen? Waarheden mogen niet benoemd worden om het gezellig te houden.
Als ik erbij zeg dat het verder prima mensen zijn mag het dan wel?
Wat is datquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
@:Paul:
-zegt vaak hoi
- drinkt soms amstel
het is een WIP
Het is ook bijna bedtijdquote:
Die kan je in je opties uitzettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Heb ik een abo gekregen van Capu, zie ik nog overal reclames
Kijk dan ook bij de Belg!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Ja dit valt mij ook erg tegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijna bedtijd
En ik ben steeds banger voor verlenging. Oh wat een strontpot
je moet ze zelf uitzetten in je instellingen, raar maar waarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speeltquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijna bedtijd
En ik ben steeds banger voor verlenging. Oh wat een strontpot
Zaadjes van de cocaïneplant ?quote:
Ja daar hoorde ik maxi-mus ook al overquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speelt
@Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speelt
Ach misschien werkt België als een Amerikaanse staat wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben bang dat Trump soort wraak gaat willen plegen op België
Geen toeval.quote:
Is Claudia de Breij zo dik geworden?quote:
Uitzetten naar El Salvador. Of ICE erop afsturen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dank! Wel wat gek ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
je moet ze zelf uitzetten in je instellingen, raar maar waar
Die zijn altijd midden in de nacht dus had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:18 schreef Zorro het volgende:
Er waren mensen die beloofden dat dit een genotspot ging worden.
Ik ga toch niet helemaal naar Friesland rijden. Dat is ook helemaal geen leuke provincie, Gelderland bijvoorbeeld wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar hoorde ik maxi-mus ook al over
We moeten deze leugenaar opzoeken en daar moeten we iets mee
Hij weet niet eens waar dat ligt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beter lezen domme KOEquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Friesland rijden. Dat is ook helemaal geen leuke provincie, Gelderland bijvoorbeeld wel.
Ik bedoelde dat maxi-mus dat ook had gehoord, niet dat hij de leugenaar is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Friesland rijden. Dat is ook helemaal geen leuke provincie, Gelderland bijvoorbeeld wel.
En dan nog een verlenging tegen Kaapverdie en mazzelen tegen Egypte nodig hebbenquote:
Bohhquote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 22:00] Zwitserland - Colombia #3 saai"
Laten we niet gaan schelden, straks worden die Indiers in de kantine van René boosquote:
Daar vinden wij wat van.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef Donna het volgende:
Ik ga even genieten van het getatoeëerde manvolk.
Oke tokkiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef Donna het volgende:
De meeste lieden hebben hier een stevige mening over tattoos.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef Donna het volgende:
Verzin een leuk idee voor morgen!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens morgen zitten we in een zwart-gat
Geen voetbal
Jeroom zit ook wel eens in een zwart gat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen voetbal
Het is een Chinese ventquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we niet gaan schelden, straks worden die Indiers in de kantine van René boos
Ok, tot straks dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef Donna het volgende:
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De meeste lieden hebben hier een stevige mening over tattoos.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen voetbal
quote:17:00 uur: Kairat Almaty vs. Sutjeska (Champions League)
18:00 uur: FC Flora vs. FC Iberia 1999 (Champions League)
19:00 uur: Egnatia vs. FK Borac (Champions League)
19:00 uur: FC ML Vitebsk vs. Universitatea Craiova (Conference League)
Ajax begint vast bijna aan de voorronde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen voetbal
Knockout voetbal is geen fenomeenquote:
Hopen dat Frankrijk ze er flink van langs geeft in een eventuele finale.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan nog een verlenging tegen Kaapverdie en mazzelen tegen Egypte nodig hebben
Dan doe je er een stekker inquote:
Oh, waarom werken er bij jou Chinezen? Ik dacht dat je die alleen in de horeca of het casino kon vindenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een Chinese vent
Die overigens verder heel aardig is!
Ben je wel in shape danquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Morgen mee het zwembad in bij de zwemles van mijn kind. Hopelijk zijn er lekkere moeders
Mooi uitzicht is altijd nuttig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had hooguit vanaf 1940 nut maar ook dat was weinig positief.
Dit ja, die hadden er aan de andere kant van het schema echt al uitgelegenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan nog een verlenging tegen Kaapverdie en mazzelen tegen Egypte nodig hebben
Je zit nu op de hometrainer?quote:
Nee Aziaten zijn heel slim met getalletjesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, waarom werken er bij jou Chinezen? Ik dacht dat je die alleen in de horeca of het casino kon vinden
Geile gluiperd gespot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Morgen mee het zwembad in bij de zwemles van mijn kind. Hopelijk zijn er lekkere moeders
Wel de Tourquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen voetbal
Oh dat ben ik vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |