Prima, jammer dat je er een demoon bij moest oproepen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
West Vlaams is een Nederlands dialect.
Sorry verveel me een beetje.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Colombia ook zeer degelijk. Daarom ook saai
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijnquote:
Jazekerquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Prima, jammer dat je er een demoon bij moest oproepen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijn
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit kan alleen maar tegenvallen waarom bestel ik op dit tijdstip een pizza bij...Leest nog eens...
Nachat pizza
Maar dat heeft weinig te maken met de al ontzettend hoge werkloosheid die er nu heerst, ook onder jeugd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Geboortecijfers ook gigantisch laag in Spanje.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijn
Vind je het gek als de inheemse bevolking geen baan en huis meer kan krijgen door de massa immigratiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Geboortecijfers ook gigantisch laag in Spanje.
@Krabbyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vanwege een foutje in het systeem ofzo al jaren PRO en betaal er nooit voor.
Ik geef eerlijk toe als ik slotjes breek.. dacht oprecht dat m weg wasquote:
Dit hadden wel al losgelaten hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het vermeende voortrekken van Argentinie.
Ik ook daarom klaag ik erover.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe als ik slotjes breek.. dacht oprecht dat m weg was
Mijn Ninja edit was niet snel genoegquote:
Nobelquote:
Ja, wij allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hoeven ze maar tegen 1 van de twee!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Argentinie gaat het tegen beiden lastig krijgen.
Wat.jpgquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mo vintjes toch gieder kun nog bikke klaagn wi. En @:lenny77 wieder fretn olieboln up de kerremesse e gie nu
OOOOHquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zetten
Leeg zuigenquote:
Belg had wel gelijk dat de afgekeurde goal een overtreding was die niks zwaarder was dan waar Salah geen strafschop voor kreeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaquote:
Hoeft geen FA te zijn Als Lenny een post verwijderd kan ik die ook terug zetten. Weet wel niet of GGMM 1 verwijderd of ik die kan terugzetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zetten
Ik heb er een op de zijkant van mijn hals/nek.quote:
Alles is een complot van de bozige mensen heeft nu ook het voetbal bereiktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |