Maar dat heeft weinig te maken met de al ontzettend hoge werkloosheid die er nu heerst, ook onder jeugd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Geboortecijfers ook gigantisch laag in Spanje.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijn
Vind je het gek als de inheemse bevolking geen baan en huis meer kan krijgen door de massa immigratiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Geboortecijfers ook gigantisch laag in Spanje.
@Krabbyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vanwege een foutje in het systeem ofzo al jaren PRO en betaal er nooit voor.
Ik geef eerlijk toe als ik slotjes breek.. dacht oprecht dat m weg wasquote:
Dit hadden wel al losgelaten hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het vermeende voortrekken van Argentinie.
Ik ook daarom klaag ik erover.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe als ik slotjes breek.. dacht oprecht dat m weg was
Mijn Ninja edit was niet snel genoegquote:
Nobelquote:
Ja, wij allemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hoeven ze maar tegen 1 van de twee!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Argentinie gaat het tegen beiden lastig krijgen.
Wat.jpgquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mo vintjes toch gieder kun nog bikke klaagn wi. En @:lenny77 wieder fretn olieboln up de kerremesse e gie nu
OOOOHquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zetten
Leeg zuigenquote:
Belg had wel gelijk dat de afgekeurde goal een overtreding was die niks zwaarder was dan waar Salah geen strafschop voor kreeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaquote:
Hoeft geen FA te zijn Als Lenny een post verwijderd kan ik die ook terug zetten. Weet wel niet of GGMM 1 verwijderd of ik die kan terugzetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je verwijderd kan een FA de post weer terug zetten
Ik heb er een op de zijkant van mijn hals/nek.quote:
Alles is een complot van de bozige mensen heeft nu ook het voetbal bereiktquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In m'n liesquote:
Ik heb er 1 in mijn broek en beetje groter dan een muggenbultquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb er een op de zijkant van mijn hals/nek.
Ja, dat is nu pas. KNJBquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles is een complot van de bozige mensen heeft nu ook het voetbal bereikt
Ik heb een hele dikke op mijn scheen. Zo'n onderhuidse dikke unit, komt ook vocht uit. Zodra er een korstje op komt krab ik het weer open en begint het weer te stromen.quote:
Niet echt na elkaar... maar de FIFA ziet nu OS 1928 en 1924 ook als wk's. Die werden gewonnen door Uruguay. En dan 1930 en 1950 ook door Uruguay.quote:
verwijderdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeft geen FA te zijn Als Lenny een post verwijderd kan ik die ook terug zetten. Weet wel niet of GGMM 1 verwijderd of ik die kan terugzetten.
Kunnen jullie dit anders even achter de schermen bespreken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn post door het slotje gezet??
Sommige mensen noemen dat iets anders :équote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
In m'n lies
Maar niet zo hoog dat het asociaal en raar is om te krabben gelukkig
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in mijn broek en beetje groter dan een muggenbult
Nee, dat niet. Dat heb je toch écht zelf gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn post door het slotje gezet??
Da's je pener.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 in mijn broek en beetje groter dan een muggenbult
Ik zet er altijd een kruisje op.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb een hele dikke op mijn scheen. Zo'n onderhuidse dikke unit, komt ook vocht uit. Zodra er een korstje op komt krab ik het weer open en begint het weer te stromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |