Laten we de taal toegankelijk houden voor alle usersquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mo vintjes toch gieder kun nog bikke klaagn wi. En @:lenny77 wieder fretn olieboln up de kerremesse e gie nu
Trekt je mond en hangt je arm?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mo vintjes toch gieder kun nog bikke klaagn wi. En @:lenny77 wieder fretn olieboln up de kerremesse e gie nu
Zou je hem doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ricky van Wolfswinkel was mijn hoogtepunt tot nu toe
En James Rodriguez dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
En toch een miljoen mensen binnenhalen.quote:
Heb je een TIA?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joh dat geeft een error, het is hun verjaardag, niet die van toevallige familiequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch fijn voor jou dat je nog een jaar van je geliefde hebt kunnen genieten. Iemand waar jij van houdt beleeft een mooie dag dat hoort dan ook een reden te zijn voor jou om daarvan te genieten.
Wat triest eigenlijk dat dit in België niet gebeurt.
Smikkelbeertjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Colombia ook zeer degelijk. Daarom ook saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En toch een miljoen mensen binnenhalen.Ja, je hebt gelijk.
Boys ik val in slaap. Saaie pot.
Zwitserland weer erg degelijk.
West Vlaams is een Nederlands dialect.quote:
Geboortecijfers ook gigantisch laag in Spanje.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En toch een miljoen mensen binnenhalen.Ja, je hebt gelijk.
Dat trekt op geen zak.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Joh dat geeft een error, het is hun verjaardag, niet die van toevallige familie
Prima, jammer dat je er een demoon bij moest oproepen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
West Vlaams is een Nederlands dialect.
Sorry verveel me een beetje.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Colombia ook zeer degelijk. Daarom ook saai
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijnquote:
Jazekerquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Prima, jammer dat je er een demoon bij moest oproepen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?? Ik heb op verwijderen geklikt ipv invoeren want zag nog net de rode lijn
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit kan alleen maar tegenvallen waarom bestel ik op dit tijdstip een pizza bij...Leest nog eens...
Nachat pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |