Cumgutter?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen dat iets anders :é
Ik verwijderquote:
Overigens is het bullshit om dat als wk's te beschouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet echt na elkaar... maar de FIFA ziet nu OS 1928 en 1924 ook als wk's. Die werden gewonnen door Uruguay. En dan 1930 en 1950 ook door Uruguay.
Vond ik dus absoluut niet eigenlijk. Maar hee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belg had wel gelijk dat de afgekeurde goal een overtreding was die niks zwaarder was dan waar Salah geen strafschop voor kreeg.
Ook al was dat zo, verandert dat niets aan het feit dat je door het slotje heen postte.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn post door het slotje gezet??
Vond ik niet, maar goed... als je ervan overtuigd bent dat alles een complot is om Argentinie voor te trekken, dan zul je dat anders zien, ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belg had wel gelijk dat de afgekeurde goal een overtreding was die niks zwaarder was dan waar Salah geen strafschop voor kreeg.
Man man.. het gaat niet goed met mijquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat heb je toch écht zelf gedaan.
Ja was testquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ Bericht % gewijzigd door Coco op 07-07-2026 23:05 ]
Geen complot, wel een scheids die niet durftquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vond ik niet, maar goed... als je ervan overtuigd bent dat alles een complot is om Argentinie voor te trekken, dan zul je dat anders zien, ja.
Kan gebeurenquote:
Nahquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook al was dat zo, verandert dat niets aan het feit dat je door het slotje heen postte.
Ik moet er nog wel aan wennen dat jij mensen aanmoedigt om een pizza te eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Lange diensten veel werkdagen geen pizza
Een mens kan maar zoveel aan
Weet wel nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik verwijder
Jij verwijdert
Wij verwijderen
Je hebt wederom gelijk
Ja joh..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Lange diensten veel werkdagen geen pizza
Een mens kan maar zoveel aan
De gezelligheid in WK heeft mijn persoonlijkheid opgewarmdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel aan wennen dat jij mensen aanmoedigt om een pizza te eten.
Wil je ons nou wijsmaken dan mensen uit hetzelfde land kunnen verschillen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Lenny77 en ik zijn Belgen. Maar omdat we precies aan beide uiteinden van het land wonen zijn er nog best veel verschillen tussen ons beiden.
De cocaïne wordt zo weggesnoven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat Colombia nog niet ruim voor tegen de Zwitserse gatenkaas?
Dit mag niet meer van dombo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit was tegen een ander niet bij naam te noemen land een strafschop geweest.
Is ook maar afhankelijk van of de VAR een seintje geeft. Hij ziet alleen dat Salah zich wel erg opzichtig laat vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen complot, wel een scheids die niet durft
Als zelfs dat kan, dan moet het met Trump ook nog wel goed komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gezelligheid in WK heeft mijn persoonlijkheid opgewarmd
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Lenny77 en ik zijn Belgen. Maar omdat we precies aan beide uiteinden van het land wonen zijn er nog best veel verschillen tussen ons beiden.
Dat dus. Dom theaterquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook maar afhankelijk van of de VAR een seintje geeft. Hij ziet alleen dat Salah zich wel erg opzichtig laat vallen.
Geniet er lekker vanquote:
Noord-Brabant en Friesland zijn dat van Nederlandquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
Maar van alle provincies zitten wij wel in de 2 leukste!
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Noord-Brabant en Friesland zijn dat van Nederland
Geel is overdreven dit WK voor deze overtreding.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
Xhaka weer met een smerige overtreding, gras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |