Ja joh..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Lange diensten veel werkdagen geen pizza
Een mens kan maar zoveel aan
De gezelligheid in WK heeft mijn persoonlijkheid opgewarmdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel aan wennen dat jij mensen aanmoedigt om een pizza te eten.
Wil je ons nou wijsmaken dan mensen uit hetzelfde land kunnen verschillen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Lenny77 en ik zijn Belgen. Maar omdat we precies aan beide uiteinden van het land wonen zijn er nog best veel verschillen tussen ons beiden.
De cocaïne wordt zo weggesnoven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat Colombia nog niet ruim voor tegen de Zwitserse gatenkaas?
Dit mag niet meer van dombo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit was tegen een ander niet bij naam te noemen land een strafschop geweest.
Is ook maar afhankelijk van of de VAR een seintje geeft. Hij ziet alleen dat Salah zich wel erg opzichtig laat vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen complot, wel een scheids die niet durft
Als zelfs dat kan, dan moet het met Trump ook nog wel goed komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
De gezelligheid in WK heeft mijn persoonlijkheid opgewarmd
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Lenny77 en ik zijn Belgen. Maar omdat we precies aan beide uiteinden van het land wonen zijn er nog best veel verschillen tussen ons beiden.
Dat dus. Dom theaterquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook maar afhankelijk van of de VAR een seintje geeft. Hij ziet alleen dat Salah zich wel erg opzichtig laat vallen.
Geniet er lekker vanquote:
Noord-Brabant en Friesland zijn dat van Nederlandquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
Maar van alle provincies zitten wij wel in de 2 leukste!
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Noord-Brabant en Friesland zijn dat van Nederland
Geel is overdreven dit WK voor deze overtreding.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
Xhaka weer met een smerige overtreding, gras.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Slijmbalquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja best wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er veel verschil en bedoel op eetgewoontes enzo tussen iemand uit Assen of iemand uit Maastricht?
Wat hebben Assen en Maastricht met Nederland te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er veel verschil en bedoel op eetgewoontes enzo tussen iemand uit Assen of iemand uit Maastricht?
boven de rivieren neemt de kwaliteit van het eten/de keuken in snel tempo afquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Drenthe wordt bestek nog als iets gezien voor de elite.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |