quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Noord-Brabant en Friesland zijn dat van Nederland
Slijmbalquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Noord-Brabant en Friesland zijn dat van Nederland
Ja best wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er veel verschil en bedoel op eetgewoontes enzo tussen iemand uit Assen of iemand uit Maastricht?
Wat hebben Assen en Maastricht met Nederland te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er veel verschil en bedoel op eetgewoontes enzo tussen iemand uit Assen of iemand uit Maastricht?
boven de rivieren neemt de kwaliteit van het eten/de keuken in snel tempo afquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Drenthe wordt bestek nog als iets gezien voor de elite.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
0.0?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Proost. Ik pak een Affligem Tripel.
Dat wilde ik ook gaan doen. Maja, lekker weer, wk, activiteiten in 't durp enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
lekker hoor! Ik heb al ruim een week geen bier op
Jawel toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd zo treurig om online te oreren dat de provincie waarin jij woont het leukste is.
Alsof er iemand is die denkt 'Oh Pietje van FOK woont in Drenthe en vindt dat leuk, tijd om te verhuizen!'
Veel grijzer dan Amersfoort wordt het ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd zo treurig om online te oreren dat de provincie waarin jij woont het leukste is.
Alsof er iemand is die denkt 'Oh Pietje van FOK woont in Drenthe en vindt dat leuk, tijd om te verhuizen!'
Laat Drenthe met rust.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In Drenthe wordt bestek nog als iets gezien voor de elite.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Uberhaupt als je in een postzegelland woontquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Pasta is er exotisch eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In Drenthe wordt bestek nog als iets gezien voor de elite.
@Cyan9quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is ook goed.quote:
Alsof jij daar OOIT geweest bentquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel grijzer dan Amersfoort wordt het ook niet.
- Zingt over zon, zakken en zeequote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
@:Paul:
-zegt vaak hoi
- drinkt soms amstel
het is een WIP
Gelukkig hebben we hier wel wat te drinken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
boven de rivieren neemt de kwaliteit van het eten/de keuken in snel tempo af
Ik heb een Indische collega. Die geniet duidelijk van zijn eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Wat me wel is opgevallen is dat mensen met een buitenlandse achtergrond er minder moeite mee hebben om smak-geluiden te maken.
En daar heb ik een mening over.
In Assen zuipen ze thuis en in Maastricht buitenshuis.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef Felagund het volgende:
In Drenthe eet men nog Balkenbrij en in Maastricht is het allemaal heel bourgondisch.
Vrijdag Amersfoort Pride! Dan is het er een stuk kleurrijkerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk codetaal gebruik je?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef Donna het volgende:
Zo een Colombiaanse vriend even appen hoeveel stress hij heeft.
Jazeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof jij daar OOIT geweest bent
In Friesland is het overigens altijd koud
Hoe haal jij buitenlanders erbij?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Wat me wel is opgevallen is dat mensen met een buitenlandse achtergrond er minder moeite mee hebben om smak-geluiden te maken.
En daar heb ik een mening over.
Dacht je hier nog wijs en politiek correct te doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Maak van een mug geen olifant....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word uit het niets vanuit ALLE hoeken aangevallen
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Amersfoort is een leuk stadje toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik sta achter je, mijn vriendquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nah.quote:
En in Nunspeet in een keet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Assen zuipen ze thuis en in Maastricht buitenshuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |