Die kan je in je opties uitzettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Heb ik een abo gekregen van Capu, zie ik nog overal reclames
Kijk dan ook bij de Belg!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Ja dit valt mij ook erg tegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijna bedtijd
En ik ben steeds banger voor verlenging. Oh wat een strontpot
je moet ze zelf uitzetten in je instellingen, raar maar waarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speeltquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijna bedtijd
En ik ben steeds banger voor verlenging. Oh wat een strontpot
Zaadjes van de cocaïneplant ?quote:
Ja daar hoorde ik maxi-mus ook al overquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speelt
@Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speelt
Ach misschien werkt België als een Amerikaanse staat wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben bang dat Trump soort wraak gaat willen plegen op België
Geen toeval.quote:
Is Claudia de Breij zo dik geworden?quote:
Uitzetten naar El Salvador. Of ICE erop afsturen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben bang dat Trump soort wraak gaat willen plegen op België
Dank! Wel wat gek ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
je moet ze zelf uitzetten in je instellingen, raar maar waar
Die zijn altijd midden in de nacht dus had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:18 schreef Zorro het volgende:
Er waren mensen die beloofden dat dit een genotspot ging worden.
Ik ga toch niet helemaal naar Friesland rijden. Dat is ook helemaal geen leuke provincie, Gelderland bijvoorbeeld wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar hoorde ik maxi-mus ook al over
We moeten deze leugenaar opzoeken en daar moeten we iets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |