Denk dat ze in Assen geen zoervleisj eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er veel verschil en bedoel op eetgewoontes enzo tussen iemand uit Assen of iemand uit Maastricht?
Dat moest ik opeens aan denken en dat is me opgevallen.quote:
In de Achterhoek ook, of in een tent. Een krat per persoon.quote:
En dan op de brommer/auto naar huis. Gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de Achterhoek ook, of in een tent. Een krat per persoon.
Geen idee blijft een beetje raar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moest ik opeens aan denken en dat is me opgevallen.
Maar ik mag dat niet zeggen? Waarheden mogen niet benoemd worden om het gezellig te houden.
Als ik erbij zeg dat het verder prima mensen zijn mag het dan wel?
Wat is datquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
@:Paul:
-zegt vaak hoi
- drinkt soms amstel
het is een WIP
Het is ook bijna bedtijdquote:
Die kan je in je opties uitzettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Heb ik een abo gekregen van Capu, zie ik nog overal reclames
Kijk dan ook bij de Belg!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Ja dit valt mij ook erg tegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijna bedtijd
En ik ben steeds banger voor verlenging. Oh wat een strontpot
je moet ze zelf uitzetten in je instellingen, raar maar waarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speeltquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook bijna bedtijd
En ik ben steeds banger voor verlenging. Oh wat een strontpot
Zaadjes van de cocaïneplant ?quote:
Ja daar hoorde ik maxi-mus ook al overquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speelt
@Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd mij beloofd dat Colombia zulk leuk voetbal speelt
Ach misschien werkt België als een Amerikaanse staat wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben bang dat Trump soort wraak gaat willen plegen op België
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |