Ok Barneyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan heel goed tegen onrecht
Dat komt goed uit, want mij wordt veel onrecht gedaan, veel meer dan het gemiddelde persoon. Ik ben altijd het slachtoffer. Maar dat maakt niet uit, want ik kan daar heel goed tegen.
Netjes.quote:
Sterker door strijd maatjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat komt goed uit, want mij wordt veel onrecht gedaan, veel meer dan het gemiddelde persoon. Ik ben altijd het slachtoffer. Maar dat maakt niet uit, want ik kan daar heel goed tegen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
Zowel @:coco als @:lenny77 posten na het slotje
Wat moeten we daar toch mee
Jullie hebben wel heel veel blessures nu, denk dat het een lastig verhaal wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
marokko speelt beter tegen de toplanden, als underdog
denk uiteindelijk ook dat frankrijk gewoon nipt wint, maar marokko is zeker niet kansloos
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die is ook slachtoffer van al het onrecht wat hem is overkomen (met name door hemzelf).quote:
En dat is wel smullen hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Het meest logische halve finale.
quote:Like Alert
07-07-2026 @ 22:26:06
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 22:00] Zwitserland - Colombia #1"
Het halve finale?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Kerel... wanneer gaat gij eens voor uw eigen land supporteren???quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Verzekerd van een walgelijke finalist.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Jawel?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
De mensen die op de NOS kijken hebben dus eigenlijk geen idee dat de Macarena wordt afgespeeld tijdens de HYDRATION BREAK
Jawel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
De mensen die op de NOS kijken hebben dus eigenlijk geen idee dat de Macarena wordt afgespeeld tijdens de HYDRATION BREAK
Die hebben van wel meer dingen geen ideequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde duidelijk de Macarena net!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oh, okequote:
Hoeveel ga je er op zetten?quote:
Als jij wel een like hebt van IkGeefEnkelLikes, en ik niet, vind ik dat onrecht.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Wat doen we daarmee jongens?
Degraderen tot mod?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kerel... wanneer gaat gij eens voor uw eigen land supporteren???
Wil je niet zo stokeren?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Driedubbele dekkingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Genieten van de Haaland-show.
daar houden we je aanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
Oh over dat macarena
Nee dat was meer een vraag
Gokken is voor paupers begreep ik.quote:
Edquote:
Ja sorry, ze speelde echt leuk in de groepsfase.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Er is mij wijs gemaakt dat Colombia een wonderploeg heeft.
We hoeven niet per se foto'squote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.
Hier gaat Argentinië ook van winnenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Het schijnt dat die user fan is van een snack.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Je komt nu zeker met een tip over wat ze in de rust tot zich kunnen nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Colombia maakt een uitgebluste indruk.
Zo niet is er altijd nog de VAR om in te grijpenquote:
Chronisch geblesseerd, vooral mentaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En toch noemt ge ze niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar het vingergevoel van @Lenny77quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vingergevoel zegt eigenlijk Zwitserland naar de kwartifnale.
Dan hebben we 6 Europese landen, 1 Afrikaans land en 1 Zuid Amerikaans land
Het EK volgen we over 2 jaar wel weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vingergevoel zegt eigenlijk Zwitserland naar de kwartifnale.
Dan hebben we 6 Europese landen, 1 Afrikaans land en 1 Zuid Amerikaans land
Dat ze leuk voetbal speelden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wordt echt een smerige pot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef matspontius het volgende:
Kwartfinale Arg - Col. Dat zal een lekkere Latijns-Amerikaanse schoppartij worden!! Daar verheug ik me nu al op, mits Colombia wint natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zie jij daar als kanshebber?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het EK volgen we over 2 jaar wel weer.
Jaap Stamquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Wie was die kale gast net in beeld ook alweer?
Vooruit dan maar..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
We hoeven niet per se foto's
Die stuur je maar naar @:Lenny77 om dit te laten controleren.
Humberto Tanquote:
Senderos?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Wie was die kale gast net in beeld ook alweer?
Goed op elkaar afgestemd.quote:
Zeer goedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar het vingergevoel van @:lenny77
Nee, in mijn beleving niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Was James Rodriguez in jullie beleving ook ouder dan 34? Ik zou haast zeggen dat dit wel wat voor Ajax is.
Nee, ik volg het voetbal ook daadwerkelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Was James Rodriguez in jullie beleving ook ouder dan 34? Ik zou haast zeggen dat dit wel wat voor Ajax is.
Meisje ik hoop het dat België wint.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Zwitsers snijden niet als een zakmes door de Colombiaanse verdediging heen.
Je gaat in mijn ogen niet winnen van Spanje daarna Frankrijk en dan nog Argentinie ofzo. Nee, dat zie ik met dit team echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meisje ik hoop het dat België wint.
Maar er is ook zoiets als voetbalverstand. De kans is verschrikkelijk klein
Als wij Belgen vrijdag Spanje eruit kunnen kegelen dan geloof ik in een wereldtitel.
Misschien een kartelmes proberenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Zwitsers snijden niet als een zakmes door de Colombiaanse verdediging heen.
Zonder wrijving...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik merk wat frictie tussen onze Belgische users
De spanning zal wat teveel worden
Lijkt me sterk dat hij er op zijn 12e al bij wasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die moet onderhand wel een record hebben voor aantal toernooien toch
Meisje????quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als wij Belgen vrijdag Spanje eruit kunnen kegelen dan geloof ik in een wereldtitel.
Door Trump is er nu misschien wel wat GROEPSGEVOEL gecreëerdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Die pot tegen Spanje wordt een kansloze 1-0. Verheugt u niet, ze geven niks weg.
Die cokezakjes makkelijk opengesneden.quote:
🤣🤣🤣🤣 Dream on - en daarna Frankrijk zeker 🤭quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Infantino?quote:
Ik vrees vrijdagavond in Los Angeles.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door Trump is er nu misschien wel wat GROEPSGEVOEL gecreëerd
Wie weet waar dit eindigt
En kunnen zelf niet scoren, 1-0 klinkt logischmquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Die pot tegen Spanje wordt een kansloze 1-0. Verheugt u niet, ze geven niks weg.
Marokko - Belgie halve finalequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door Trump is er nu misschien wel wat GROEPSGEVOEL gecreëerd
Wie weet waar dit eindigt
Madam?quote:
Nee doe niet zo flauwquote:
Transfertje gemaakt.quote:
Meisjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De Molenbeekderby.quote:
Vrouwquote:
Dispensatie gekregen. Messi had ook door kunnen gaan bij Colombia maar werd toch iets te gek. Toen maar doelpunten afgekeurd en alles.quote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meisje. Ze had bijna je oma kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ai nee, das niet goed voor de infrastructuur van ons land
Of Spanje. Andere landen sluit ik eigenlijk wel uit. Engeland zou me al verbazen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop Noorwegen als kampioen, maar het zal wel gewoon Frankrijk of Argentinië worden.
Nah... dit hoeft nu ook weer niet hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meisje. Ze had bijna je oma kunnen zijn.
Kan het nog slechter danquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ai nee, das niet goed voor de infrastructuur van ons land
Zou je willen dat Brussel en Borgerhout nog recht staat?quote:
Deze Luis Suarez bijt niet.quote:
Mejuffrouw, mevrouw, Lenny77?quote:
Overgrootomaquote:
Overgrootomaquote:
Nee niet noodzakelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou je willen dat Brussel en Borgerhout nog recht staat?
dat hoort erbij Capu stukje verrijking.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou je willen dat Brussel en Borgerhout nog recht staat?
Ja nouquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het spijt me, ik liet me even gaan. Zal de Bourbon zijn icm de warmte.
Ik kijk nu ook, en dank!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De 4 winnaars van gisteren zijn:
[ afbeelding ]
@:The_undertone
[ afbeelding ]
@:MMaRsu
[ afbeelding ]
@:WAvanBuren
[ afbeelding ]
@:leolinedance
Gefeliciteerd jullie krijgen zo snel mogelijk jullie Abo!
Ik vond het gister op het veld, tribune etc maar tam, leeft dat niet zo?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso wel een verhit potje die eerste halve finale. De molenbeekderby, de ceutaderby, de perpignanderby of de walloniëderby.
En wie weet ook nog de falklandderby.
Deernequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Meisje is mss wel ok.
Ik ben jong van geest
Volgens mij zaten er vooral Amerikanen op de tribune, dat helpt niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het gister op het veld, tribune etc maar tam, leeft dat niet zo?
Die maken nooit sfeer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er vooral Amerikanen op de tribune, dat helpt niet.
Zeker niet na gisterenquote:
Ben je op een Legoblokje gaan staan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zeker niet na gisteren
AAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Met melk?quote:
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:
Een teen stoten aan een hoek van een bed of kast ofzoquote:
Ik ga dit nog minsten 8 dagen zeggen... ween met mijquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De post die je wist dat ging komen. Morgen laat ik een pizza uberen ofzo.
Pro-tip, verhitte uien branden niet meer in de ogen daar het gas dat vrijkomt bij het snijden reeds veranderd is in minder scherpe elementen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik krijg van deze wedstrijd al genoeg tranen in mijn ogen...
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Niet te geloven dat er in België plaatsen zijn waar je niet gewoon een pizza kan laten bestellen om 22:44 op een dinsdag
Lijkt wel een derdewereldland
Ik woon ook in zo'n gebiedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Niet te geloven dat er in België plaatsen zijn waar je niet gewoon een pizza kan laten bestellen om 22:44 op een dinsdag
Is dat dan waar ik zeg: Zo dus Lenny heeft vaak zin?quote:
Een derdewereldland heeft betere wegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ik kan hier ook geen pizza meer bestellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Nieuwpoort?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik woon dan ook wel echt op het einde van de wereld he. Er zullen vast plaatsen zijn waar dit wel kan
Zoete mayo (niet jullie zoete mayo) is wel lekker met pizzaquote:
Het ergste is morgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Na deze wedstrijd hebben WE nog maar 8 potjes te gaan.
Ja, Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik woon dan ook wel echt op het einde van de wereld he. Er zullen vast plaatsen zijn waar dit wel kan
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Dat zijn 3 dingen meer alquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik woon ook in zo'n gebied
En hier kan je op een vrijdag, zaterdag of zondag kiezen tussen Pizza, Frieten en Kebab
Ik was daar ergens tijdens einde covid en na een dagje terrassen wilden we nog wat eten halen, toen bleken alle afhaaltentjes EN bezorgservices dicht te zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zoete mayo (niet jullie zoete mayo) is wel lekker met pizza
JA IK HEB HET GEZEGD
Ik heb vaak zinquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat dan waar ik zeg: Zo dus Lenny heeft vaak zin?
Ja ach, dan is het ook wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Hier kan ik ook niks meer bestellen :Squote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Neen dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
JA IK HEB HET GEZEGD
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja ach, dan is het ook wel weer mooi geweest.
Hier is nog één pizzeria openquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier kan ik ook niks meer bestellen :S
Ook op de oliebollen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
JA IK HEB HET GEZEGD
Daarna al weer snel genieten van het gestuntel van Ajax in de Europese play-offs.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
De bovenburen zijn ook al dicht?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is nog één pizzeria open
Dus ik overdrijf ook een beetje
Eensquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord.
Maar toch vind ik het niet kunnen.
Oh.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is nog één pizzeria open
Dus ik overdrijf ook een beetje
Je bedoelt de onderburen?quote:
FINALE WK 2026: Zondag 19 juliquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja ach, dan is het ook wel weer mooi geweest.
quote:In de tweede voorronde van de UEFA Conference League neemt Ajax het op tegen FK Vojvodina (Servië) of Ferencváros (Hongarije). De definitieve tegenstander wordt op 16 juli bekend als de eerste voorronde gespeeld is. Op 23 juli begint Ajax met een uitwedstrijd.
Normaal doenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoelt de onderburen?
Ha je grap mislukt
@Mexicanobakker en ik zijn zeer benieuwd naar de werken van Sven Mijnans.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarna al weer snel genieten van het gestuntel van Ajax in de Europese play-offs.
Dan ga je doen waar je vaak zin in hebt. (Nee ik zeg niet zinin in)quote:
Wat is er mis met onze zoete mayo?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
JA IK HEB HET GEZEGD
Die zijn ook enorm ranzig. Gewoon een bal smakeloze deegquote:
Die koos voor nummer 21 vanwege Pogba.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
@:mexicanobakker en ik zijn zeer benieuwd naar de werken van Sven Mijnans.
Ook niet de Pogba van Sparta?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die koos voor nummer 21 vanwege Pogba.
Pogba die nooit met nummer 21 heeft gespeeld.
Eens.quote:
Dat is een crimineel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook niet de Pogba van Sparta?
Past dus perfect bij PSV.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die koos voor nummer 21 vanwege Pogba.
Pogba die nooit met nummer 21 heeft gespeeld.
Ik moet werken en ga zin hebben in pizzaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ga je doen waar je vaak zin in hebt. (Nee ik zeg niet zinin in)
Niets, het is gewoon niet dezelfde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is er mis met onze zoete mayo?
Klopt. Daar heeft Pogba ook nooit gespeeld.quote:
Nom nomquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn ook enorm ranzig. Gewoon een bal smakeloze deeg
Doe dan een appelflap daar heb je nog wat aan
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Op PRO staat een artikel over de terugkeer van Blind. De conclusies zijn dat hij langzamer is geworden en een goede inspeelpass heeft. @:alaphilippe_
Tjongequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Op PRO staat een artikel over de terugkeer van Blind. De conclusies zijn dat hij langzamer is geworden en een goede inspeelpass heeft. @:alaphilippe_
Mijn zelfgemaakte mayo smaakt niet naar "een soort frietsaus" hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niets, het is gewoon niet dezelfde.
Jullie hebben meer een soort frietsaus
Niet stokeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga even bellen om deze bestelling aan te passen
goeie oliebol met krenten is best ok.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn ook enorm ranzig. Gewoon een bal smakeloze deeg
Doe dan een appelflap daar heb je nog wat aan
Dus hij loopt nu met een rollator?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
MAar ook niet zoet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte mayo smaakt niet naar "een soort frietsaus" hoor.
Geniet er lekker vanquote:
Ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte mayo smaakt niet naar "een soort frietsaus" hoor.
Wat zeg jij nu?quote:
Ja maar dat verkoopt niet echtquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben ze in België eigenlijk ook patatje joppie chips?
Ik heb vanwege een foutje in het systeem ofzo al jaren PRO en betaal er nooit voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjonge
Dat zijn de conclusies waar je voor moet betalen ja
Ja wie wil dat nuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit is met salami, ham en champignons (zal er zelf nog wat ui op doen)
Sommige doen alleen datquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens moet je NOOIT via thuisbezorgd bestellen. Dat is pas een crimineel bedrijf, altijd direct bij het restaurant zelf.
Hoe bezorgen ze dan thuis met hun eigen brommers?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens moet je NOOIT via thuisbezorgd bestellen. Dat is pas een crimineel bedrijf, altijd direct bij het restaurant zelf.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat zijn smoutebollenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu?
Misschien daar in de Limburg
Maar op de "kerremesse" of "foore" eten we traditie getrouw oliebollen
Zo raar om te feliciteren..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En feliciteren iemand niet met de verjaardag van broer, vader, partner. Raar volkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |