quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Wat doen we daarmee jongens?
Degraderen tot mod?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kerel... wanneer gaat gij eens voor uw eigen land supporteren???
Wil je niet zo stokeren?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Driedubbele dekkingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Genieten van de Haaland-show.
daar houden we je aanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
Oh over dat macarena
Nee dat was meer een vraag
Gokken is voor paupers begreep ik.quote:
Edquote:
Ja sorry, ze speelde echt leuk in de groepsfase.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Er is mij wijs gemaakt dat Colombia een wonderploeg heeft.
We hoeven niet per se foto'squote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.
Hier gaat Argentinië ook van winnenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Er is mij wijs gemaakt dat Colombia een wonderploeg heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |