En dat is wel smullen hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Het meest logische halve finale.
quote:Like Alert
07-07-2026 @ 22:26:06
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 22:00] Zwitserland - Colombia #1"
Het halve finale?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
Zowel @:coco als @:lenny77 posten na het slotje
Wat moeten we daar toch mee
Kerel... wanneer gaat gij eens voor uw eigen land supporteren???quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Verzekerd van een walgelijke finalist.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Jawel?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
De mensen die op de NOS kijken hebben dus eigenlijk geen idee dat de Macarena wordt afgespeeld tijdens de HYDRATION BREAK
Jawel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
De mensen die op de NOS kijken hebben dus eigenlijk geen idee dat de Macarena wordt afgespeeld tijdens de HYDRATION BREAK
Die hebben van wel meer dingen geen ideequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde duidelijk de Macarena net!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oh, okequote:
Hoeveel ga je er op zetten?quote:
Als jij wel een like hebt van IkGeefEnkelLikes, en ik niet, vind ik dat onrecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |