Ok Barneyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan heel goed tegen onrecht
Dat komt goed uit, want mij wordt veel onrecht gedaan, veel meer dan het gemiddelde persoon. Ik ben altijd het slachtoffer. Maar dat maakt niet uit, want ik kan daar heel goed tegen.
Netjes.quote:
Sterker door strijd maatjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat komt goed uit, want mij wordt veel onrecht gedaan, veel meer dan het gemiddelde persoon. Ik ben altijd het slachtoffer. Maar dat maakt niet uit, want ik kan daar heel goed tegen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
Zowel @:coco als @:lenny77 posten na het slotje
Wat moeten we daar toch mee
Jullie hebben wel heel veel blessures nu, denk dat het een lastig verhaal wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
marokko speelt beter tegen de toplanden, als underdog
denk uiteindelijk ook dat frankrijk gewoon nipt wint, maar marokko is zeker niet kansloos
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die is ook slachtoffer van al het onrecht wat hem is overkomen (met name door hemzelf).quote:
En dat is wel smullen hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Het meest logische halve finale.
quote:Like Alert
07-07-2026 @ 22:26:06
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 7 juli 22:00] Zwitserland - Colombia #1"
Het halve finale?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Kerel... wanneer gaat gij eens voor uw eigen land supporteren???quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Verzekerd van een walgelijke finalist.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje - Frankrijk
Argentinië - Engeland
Jawel?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
De mensen die op de NOS kijken hebben dus eigenlijk geen idee dat de Macarena wordt afgespeeld tijdens de HYDRATION BREAK
Jawel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
De mensen die op de NOS kijken hebben dus eigenlijk geen idee dat de Macarena wordt afgespeeld tijdens de HYDRATION BREAK
Die hebben van wel meer dingen geen ideequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde duidelijk de Macarena net!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oh, okequote:
Hoeveel ga je er op zetten?quote:
Als jij wel een like hebt van IkGeefEnkelLikes, en ik niet, vind ik dat onrecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |