naar de kerk?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:31 schreef Coco het volgende:
Wat moeten we in godsnaam tijdens de rustdag doen..
Rustdag - rusten - rustquote:Op maandag 6 juli 2026 23:31 schreef Coco het volgende:
Wat moeten we in godsnaam tijdens de rustdag doen..
Denk je dat het een leuke wedstrijd gaat worden?quote:
Morgen is er geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Normaal ben ik ook aanwezig, maar was een heel kort ochtendje slaap weet niet of ik het ga volhouden
Niet echtquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk je dat het een leuke wedstrijd gaat worden?
En @onlogisch ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen is er geen wedstrijd.
Dus we verwachten jou gewoon hier.
@Lenny77 was een betere moderator geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nuttelozer dan een vierde man. (En dat als vierde moderator in een subforum)
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Die Colombianen weten wel raad met zo'n Messi zou je denken.
Laatste 2 ontmoetingen 1 winst Colombia en een gelijk. 1 keer zonder Messi.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Die Colombianen weten wel raad met zo'n Messi zou je denken.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
WK / Win een FOK! basic abo voor een maand
2-0 is de gevaarlijkste stand in het voetbalquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Colombia snel op 4-0 staat, dan kan ik slapen.
(2-0 vertrouw ik niet)
Colombia speelt uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Colombia snel op 4-0 staat, dan kan ik slapen.
(2-0 vertrouw ik niet)
Ze zoeken het maar uit daar.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit daar.
Ze spelen allebei uit.
Of zie jij Alpen daar?
Vooral Diaz mist veel te veel kansen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze moeten wel wat meer gaan afmaken. Ook Diaz mist teveel kansen.
En die ene speler Diaz, die is niet trefzeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral Diaz mist veel te veel kansen.
Is die al af?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie docu wel over de Sagrada Familia
Halve land is werkloos genot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Vanwaar deze pittige mening over Spanje
Ik heb 1-2!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn voorspelling is trouwens 0-2.
quote:
Ik kan ook leuk doen hoor?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
@:lenny77 @:pisces29 dit wordt een saaie wedstrijd dus we hebben jullie nodig
Die was al heel jong heel goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:59 schreef Kriegel het volgende:
Die Hammes Rodriegwes wordt ook echt niet ouder ofzo hè.![]()
Fucking vampier man.
Zijn er daar niet meerdere moderators? Hier hebben we bijvoorbeeld Capuchon, Coco en Rwoud enquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
Ik kom er zo aan...beetje shit in mijn subfora en nog maar net thuis
Dat heb je vooralsnog niet laten merkenquote:
Liefde maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
Is het gespuis weer lastig?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
Oh succesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
Waar te beginnen zelfsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Lenny77 geef de namen maar door in DM. Ik zal ze wel eens even aanpakken.
Wacht ik pak mijn lijstje erbijquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh succes
Als ik iemand moet bannen hoor ik het wel
Het is in Vancouver ....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
Veel Colombianen op de tribunes. Trump verliest de war on drugs.
Ja en nee. Maar dat is goed te behappen hoor, ben alleen lang weg geweest voor het werkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn er daar niet meerdere moderators? Hier hebben we bijvoorbeeld Capuchon, Coco en Rwoud en
Oh dat was het wel.
Je bent er toch! Heel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Boze meneer als scheids
Jij bent een topFAquote:
Een zeker user beloofde er gister ook 1 weg te geven ( naast Capu) is daar nog iets van terecht gekomen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh en capu ook trouwens
WK / Win een FOK! basic abo voor een maand
Kijk wat lief
Laat die omaatjes met rust. Het is pas juli.quote:
Dat was als CR07 scoorde maar dat gebeurde nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een zeker user beloofde er gister ook 1 weg te geven ( naast Capu) is daar nog iets van terecht gekomen?
Ik weet niet wie dat wasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een zeker user beloofde er gister ook 1 weg te geven ( naast Capu) is daar nog iets van terecht gekomen?
quote:
Wie claim jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is Rodrigueszszsz? als geclaimd bij de NOS?
Nee iemand met cijfers in zijn naam meen ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat was
Toch niet ik hoop ik.
Ik heb niet gedronken gisteren
Ik zit te trillen van de spanningquote:
Star Trekquote:
Misschien vroeg naar bedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die liggen er allemaal al uit.
Dan claim ik jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die liggen er allemaal al uit.
En Zwitserland?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Van de landen die er nog inzitten hoop ik:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Engeland, Belgie liever niet.
Noorwegen, Colombia, Frankrijk graag.
Ik ben voor een finale Frankrijk vs Colombia.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Ik volg dit wel. Ik juich inmiddels volledig voor Noorwegen, ondanks het roeien.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Ik zou Engeland en Frankrijk omwisselen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik volg dit wel. Ik juich inmiddels volledig voor Noorwegen, ondanks het roeien.
Gvd ik wist hetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar sta ik neutraal in.
(ik hoopte al op deze voorzet)
Ik had ergens finale Zwitserland-Portugal voorspeldquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Eigenlijk niks op aan te merkenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Ja Engeland had ik vroeger altijd een zwak voor maar al die 'it's coming home' staat me wat tegen. Maar Engeland zou ik niet erg vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou Engeland en Frankrijk omwisselen.
Stop de tijd geen jokers.
Ik ook, ben volledig om. Wat een stunt zou dat zijn als Noorwegen de finale zou halen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik volg dit wel. Ik juich inmiddels volledig voor Noorwegen, ondanks het roeien.
Met één hand gaat het allemaal wat tragerquote:
Ik moet iets om mijn pooltjes te reddenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Engeland had ik vroeger altijd een zwak voor maar al die 'it's coming home' staat me wat tegen. Maar Engeland zou ik niet erg vinden.
Ik vind het wel weer vreselijk voetbal op de flanken. Frankrijk staat ongeveer gelijk met Engeland hier, het voetbal is zowaar wel aardig, als dan een groot land wat niet Spanje heet moet winnen dan maar Frankrijk. Maar ze hebben wel al 2 finales op de laatste 2 WK's.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Engeland had ik vroeger altijd een zwak voor maar al die 'it's coming home' staat me wat tegen. Maar Engeland zou ik niet erg vinden.
En niet dat land aan de overkant van de Noordzee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon geen Argentinië en de rest zien we later wel
Spinazieblaadjes uit zak.quote:
Ja te vaak in de vinale is wel jammer maar ik vind ze nu ook een sympathiek team hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer vreselijk voetbal op de flanken. Frankrijk staat ongeveer gelijk met Engeland hier, het voetbal is zowaar wel aardig, als dan een groot land wat niet Spanje heet moet winnen dan maar Frankrijk. Maar ze hebben wel al 2 finales op de laatste 2 WK's.
Alleen jammer van die coachquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja te vaak in de vinale is wel jammer maar ik vind ze nu ook een sympathiek team hebben.
Dat voorspellen is dus zeg maar niet echt je ding?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik had ergens finale Zwitserland-Portugal voorspeld.Hup Zwitserland dus wmb.
De helft van de users hier hebben nog geen minuut Colombia gezien.quote:
God Blaise N'Kufoquote:
Wat hebben de Zwitsers misdaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op zich gun ik het Engeland wel maar ja, die Engelsen, die gun ik het niet.
Zelfde probleem met Frankrijk, Marokko, België, Zwitserland
Nahquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Mwah, vandaag een keurige uitslag gereden in de TDF Pick'em spel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat voorspellen is dus zeg maar niet echt je ding?
Die mogen van mij winnenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan morgen slapen, morgen is er geen voetbal!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nog maar niet in bed liggen want dan ben ik in no-time weg
14 Franc vragen voor een klein kutbiertjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat hebben de Zwitsers misdaan?
Nahquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk niks op aan te merken
Nou ja ik gun het capu en lenny wel, maar nee toch liever niet nee
Dat is gezellig zegquote:
vond ze de laatste wedstrijd tegen een zwak ghana maar matig,quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De helft van de users hier hebben nog geen minuut Colombia gezien.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jegat die me beflikkert door ineens NIET vooraan in het peloton te finishen in zo'n ritquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, vandaag een keurige uitslag gereden in de TDF Pick'em spel.
Fijn dat je weer orde op zaken hebt gesteld in R&Pquote:
Mijn rode lantaarn pick was OTLquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jegat die me beflikkert door ineens NIET vooraan in het peloton te finishen in zo'n rit
Alcohol te duur maken .quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat hebben de Zwitsers misdaan?
Minste van de 4 wedstrijden, toen speelden ze vooral op degelijkheid om niet de 1-1 tegen te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vond ze de laatste wedstrijd tegen een zwak ghana maar matig,
Nee ben nog bezig.. Maar was hier alweer meer dan 40 posts achter...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je weer orde op zaken hebt gesteld in R&P
Tegen Argentinië krijgt dit Marokko 5 meltdowns.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef PSVCL het volgende:
marokko wordt wereldkampioen
de nachtmerrie finale voor de nederlanders marokko vs argentinie of belgie (afgunst) vs argentinie
Ik ga NU kijken!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je weer orde op zaken hebt gesteld in R&P
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ben nog bezig.. Maar was hier alweer meer dan 40 posts achter...
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Zwitsers vooral een laf volk. Altijd maar neutraal wegduiken, bah.
Wielrennen is bijna even erg als hardlopers die vertellen dat ze aan hardlopen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, vandaag een keurige uitslag gereden in de TDF Pick'em spel.
Je kunt er de klok op gelijk zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bijna net zo goed als laatstes!quote:
vind switzerland beter (degelijker) , maar we zullen zien, denk dat dit een gelijkspel wordt na 120 minquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minste van de 4 wedstrijden, toen speelden ze vooral op degelijkheid om niet de 1-1 tegen te krijgen.
Jij mag wel iets zelfverzekerder wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk net zo conflictvermijdend als de Zwitsers.
Behalve op het internet, daar durf ik wel. (Soms)
Wat heel zonde is want ze speelden echt leuk tot nu toe.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een groot hek eromheenquote:
Mijn aard is om vrij snel met gestrekt been ergens op in te gaan, tegenwoordig kan ik dat wat beter kanaliseren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk net zo conflictvermijdend als de Zwitsers.
Behalve op het internet, daar durf ik wel. (Soms)
Zwitserland is een NPCquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ben niet zo onder de indruk van Marokko. Die winnen niet van de Fransen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef PSVCL het volgende:
marokko wordt wereldkampioen
de nachtmerrie finale voor de nederlanders marokko vs argentinie of belgie (afgunst) vs argentinie
14 BEF best goedkoop manquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
14 Franc vragen voor een klein kutbiertje
Gebbetjequote:
Ho maar weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan voorlopig geen chocola maken van het spel van de Zwitsers.
Oh is dat waar Omtzigt uithangtquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze spelen heel energiek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:17 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wat heel zonde is want ze speelden echt leuk tot nu toe.
Kan je er wel kaas van maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die achterhoede is gatenkaasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij bent meer het type alcoholist die vertelt dat hij aan alcohol drinken doetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wielrennen is bijna even erg als hardlopers die vertellen dat ze aan hardlopen doen.
Dat is dus alleen maar Zwitserland die dat kan...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het land dat hier de 1-0 maakt wint.
Dartsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Coco wat is je 2e sport eigenlijk? Aangezien je niet zo voor TDF heb.
Ik kan er wel Coke van makenquote:
Dat slecht tegen onrecht kunnen is maar een gimmick. Anders blijf je aan de gang.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn aard is om vrij snel met gestrekt been ergens op in te gaan, tegenwoordig kan ik dat wat beter kanaliseren.
Maar ik kan slecht tegen ONRECHT
Hij vroeg om een sport.quote:
Dat is geen sport dat is een spelletje.quote:
Nog 1 potje om 2u toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië tegen de winnaar van deze is wel echt op een graftijd.
Weet ik niet, ik kijk op de Belg namelijkquote:
Dan kom ik terug van een concert, dus die gaan we mooi kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië tegen de winnaar van deze is wel echt op een graftijd.
Ja daarom staat het in hoofdletters. Volgende keer als ik wil dat je het begrijpt zal ik het nog verder verduidelijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat slecht tegen onrecht kunnen is maar een gimmick. Anders blijf je aan de gang.
Welk concert?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kom ik terug van een concert, dus die gaan we mooi kijken.
oe
Aardig wat goud op de bank inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Zorro het volgende:
Als het lang gelijk blijft winnen de Zwitsers.
Die hebben een sterke bank.
Ja daar kun je je klok op gelijkzetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Zorro het volgende:
Als het lang gelijk blijft winnen de Zwitsers.
Die hebben een sterke bank.
dEUSquote:
Gatverdamme man.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan is Raymond van Barneveld een topsporter dus.
Nooit gesteld dat ik de NOS bedoelde maar bedankt voor deze onnodige informatie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kijk op de Belg namelijk
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is geen sport dat is een spelletje.
De pot daarvoor is mogelijk ook pas om 2 afgelopen. Maar wel erg laat ja.quote:
Als duracelkonijntjes, ze gaan maar door.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Colombianen hebben precies iets gesnoven.
Goddelijk!quote:
Oh ja die begint ook laat. Dat is wel genot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De pot daarvoor is mogelijk ook pas om 2 afgelopen. Maar wel erg laat ja.
Heb jij een boze mail gestuurd naar Odido?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik kan ook heel snel tegen onrecht als het mezelf overkomt.
Als het een ander overkomt heb ik al heel snel zoiets van 'tja dat is het leven deal with it'
Valse tussenstandquote:
Valse tussenstand, ban.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat vind je leukerder? WK darts of WK voetbal?
Nee ik denk dat dit meer gelijkop gaat.quote:
Ja, die treffen Frankrijk/Marokko.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Is een finale Belgie - Noorwegen mogelijk?
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Is een finale Belgie - Noorwegen mogelijk?
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij een boze mail gestuurd naar Odido?
Lekker maatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan Hydrateren[/modbreak]
In de superfinale?quote:
marokko speelt beter tegen de toplanden, als underdogquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben niet zo onder de indruk van Marokko. Die winnen niet van de Fransen.
Ik ben fier op jequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent meer het type alcoholist die vertelt dat hij aan alcohol drinken doet
Saufenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan Hydrateren[/modbreak]
Mijn hele scherm stond vol mentions. Dan gaat er wel eens wat mis.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig las jij wel al mijn mentions.
Coco heeft alles gewoon weggeklikt.
Ja allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig las jij wel al mijn mentions.
Coco heeft alles gewoon weggeklikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |