Weet ik niet, ik kijk op de Belg namelijkquote:
Dan kom ik terug van een concert, dus die gaan we mooi kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië tegen de winnaar van deze is wel echt op een graftijd.
BFRquote:
Ja daarom staat het in hoofdletters. Volgende keer als ik wil dat je het begrijpt zal ik het nog verder verduidelijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat slecht tegen onrecht kunnen is maar een gimmick. Anders blijf je aan de gang.
Welk concert?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kom ik terug van een concert, dus die gaan we mooi kijken.
oe
Aardig wat goud op de bank inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Zorro het volgende:
Als het lang gelijk blijft winnen de Zwitsers.
Die hebben een sterke bank.
Ja daar kun je je klok op gelijkzetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef Zorro het volgende:
Als het lang gelijk blijft winnen de Zwitsers.
Die hebben een sterke bank.
dEUSquote:
Gatverdamme man.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan is Raymond van Barneveld een topsporter dus.
Nooit gesteld dat ik de NOS bedoelde maar bedankt voor deze onnodige informatie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kijk op de Belg namelijk
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is geen sport dat is een spelletje.
De pot daarvoor is mogelijk ook pas om 2 afgelopen. Maar wel erg laat ja.quote:
Als duracelkonijntjes, ze gaan maar door.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Colombianen hebben precies iets gesnoven.
Goddelijk!quote:
Oh ja die begint ook laat. Dat is wel genot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De pot daarvoor is mogelijk ook pas om 2 afgelopen. Maar wel erg laat ja.
Heb jij een boze mail gestuurd naar Odido?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik kan ook heel snel tegen onrecht als het mezelf overkomt.
Als het een ander overkomt heb ik al heel snel zoiets van 'tja dat is het leven deal with it'
Valse tussenstandquote:
Valse tussenstand, ban.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat vind je leukerder? WK darts of WK voetbal?
Nee ik denk dat dit meer gelijkop gaat.quote:
Ja, die treffen Frankrijk/Marokko.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Is een finale Belgie - Noorwegen mogelijk?
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Is een finale Belgie - Noorwegen mogelijk?
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij een boze mail gestuurd naar Odido?
Lekker maatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan Hydrateren[/modbreak]
In de superfinale?quote:
marokko speelt beter tegen de toplanden, als underdogquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben niet zo onder de indruk van Marokko. Die winnen niet van de Fransen.
Ik ben fier op jequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent meer het type alcoholist die vertelt dat hij aan alcohol drinken doet
Saufenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan Hydrateren[/modbreak]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |