Mijn rode lantaarn pick was OTLquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jegat die me beflikkert door ineens NIET vooraan in het peloton te finishen in zo'n rit
Alcohol te duur maken .quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat hebben de Zwitsers misdaan?
Minste van de 4 wedstrijden, toen speelden ze vooral op degelijkheid om niet de 1-1 tegen te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vond ze de laatste wedstrijd tegen een zwak ghana maar matig,
Nee ben nog bezig.. Maar was hier alweer meer dan 40 posts achter...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je weer orde op zaken hebt gesteld in R&P
Tegen Argentinië krijgt dit Marokko 5 meltdowns.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef PSVCL het volgende:
marokko wordt wereldkampioen
de nachtmerrie finale voor de nederlanders marokko vs argentinie of belgie (afgunst) vs argentinie
Ik ga NU kijken!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je weer orde op zaken hebt gesteld in R&P
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ben nog bezig.. Maar was hier alweer meer dan 40 posts achter...
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Zwitsers vooral een laf volk. Altijd maar neutraal wegduiken, bah.
Wielrennen is bijna even erg als hardlopers die vertellen dat ze aan hardlopen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, vandaag een keurige uitslag gereden in de TDF Pick'em spel.
Je kunt er de klok op gelijk zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bijna net zo goed als laatstes!quote:
vind switzerland beter (degelijker) , maar we zullen zien, denk dat dit een gelijkspel wordt na 120 minquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minste van de 4 wedstrijden, toen speelden ze vooral op degelijkheid om niet de 1-1 tegen te krijgen.
Jij mag wel iets zelfverzekerder wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk net zo conflictvermijdend als de Zwitsers.
Behalve op het internet, daar durf ik wel. (Soms)
Wat heel zonde is want ze speelden echt leuk tot nu toe.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De helft van de users hier hebben nog geen minuut Colombia gezien.
Met een groot hek eromheenquote:
Mijn aard is om vrij snel met gestrekt been ergens op in te gaan, tegenwoordig kan ik dat wat beter kanaliseren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk net zo conflictvermijdend als de Zwitsers.
Behalve op het internet, daar durf ik wel. (Soms)
Zwitserland is een NPCquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ben niet zo onder de indruk van Marokko. Die winnen niet van de Fransen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef PSVCL het volgende:
marokko wordt wereldkampioen
de nachtmerrie finale voor de nederlanders marokko vs argentinie of belgie (afgunst) vs argentinie
14 BEF best goedkoop manquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
14 Franc vragen voor een klein kutbiertje
Gebbetjequote:
Ho maar weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan voorlopig geen chocola maken van het spel van de Zwitsers.
Oh is dat waar Omtzigt uithangtquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze spelen heel energiek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:17 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wat heel zonde is want ze speelden echt leuk tot nu toe.
Kan je er wel kaas van maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die achterhoede is gatenkaasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij bent meer het type alcoholist die vertelt dat hij aan alcohol drinken doetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wielrennen is bijna even erg als hardlopers die vertellen dat ze aan hardlopen doen.
Dat is dus alleen maar Zwitserland die dat kan...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het land dat hier de 1-0 maakt wint.
Dartsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Coco wat is je 2e sport eigenlijk? Aangezien je niet zo voor TDF heb.
Ik kan er wel Coke van makenquote:
Dat slecht tegen onrecht kunnen is maar een gimmick. Anders blijf je aan de gang.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn aard is om vrij snel met gestrekt been ergens op in te gaan, tegenwoordig kan ik dat wat beter kanaliseren.
Maar ik kan slecht tegen ONRECHT
Hij vroeg om een sport.quote:
Dat is geen sport dat is een spelletje.quote:
Nog 1 potje om 2u toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Argentinië tegen de winnaar van deze is wel echt op een graftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |