Mijn rode lantaarn pick was OTLquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jegat die me beflikkert door ineens NIET vooraan in het peloton te finishen in zo'n rit
Alcohol te duur maken .quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat hebben de Zwitsers misdaan?
Minste van de 4 wedstrijden, toen speelden ze vooral op degelijkheid om niet de 1-1 tegen te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vond ze de laatste wedstrijd tegen een zwak ghana maar matig,
Nee ben nog bezig.. Maar was hier alweer meer dan 40 posts achter...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je weer orde op zaken hebt gesteld in R&P
Tegen Argentinië krijgt dit Marokko 5 meltdowns.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef PSVCL het volgende:
marokko wordt wereldkampioen
de nachtmerrie finale voor de nederlanders marokko vs argentinie of belgie (afgunst) vs argentinie
Ik ga NU kijken!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je weer orde op zaken hebt gesteld in R&P
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ben nog bezig.. Maar was hier alweer meer dan 40 posts achter...
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Zwitsers vooral een laf volk. Altijd maar neutraal wegduiken, bah.
Wielrennen is bijna even erg als hardlopers die vertellen dat ze aan hardlopen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, vandaag een keurige uitslag gereden in de TDF Pick'em spel.
Je kunt er de klok op gelijk zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bijna net zo goed als laatstes!quote:
vind switzerland beter (degelijker) , maar we zullen zien, denk dat dit een gelijkspel wordt na 120 minquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minste van de 4 wedstrijden, toen speelden ze vooral op degelijkheid om niet de 1-1 tegen te krijgen.
Jij mag wel iets zelfverzekerder wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk net zo conflictvermijdend als de Zwitsers.
Behalve op het internet, daar durf ik wel. (Soms)
Wat heel zonde is want ze speelden echt leuk tot nu toe.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De helft van de users hier hebben nog geen minuut Colombia gezien.
Met een groot hek eromheenquote:
Mijn aard is om vrij snel met gestrekt been ergens op in te gaan, tegenwoordig kan ik dat wat beter kanaliseren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk net zo conflictvermijdend als de Zwitsers.
Behalve op het internet, daar durf ik wel. (Soms)
Zwitserland is een NPCquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |