Ja en nee. Maar dat is goed te behappen hoor, ben alleen lang weg geweest voor het werkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn er daar niet meerdere moderators? Hier hebben we bijvoorbeeld Capuchon, Coco en Rwoud en
Oh dat was het wel.
Je bent er toch! Heel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Boze meneer als scheids
Jij bent een topFAquote:
Een zeker user beloofde er gister ook 1 weg te geven ( naast Capu) is daar nog iets van terecht gekomen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh en capu ook trouwens
WK / Win een FOK! basic abo voor een maand
Kijk wat lief
Laat die omaatjes met rust. Het is pas juli.quote:
Dat was als CR07 scoorde maar dat gebeurde nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een zeker user beloofde er gister ook 1 weg te geven ( naast Capu) is daar nog iets van terecht gekomen?
Ik weet niet wie dat wasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een zeker user beloofde er gister ook 1 weg te geven ( naast Capu) is daar nog iets van terecht gekomen?
quote:
Wie claim jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is Rodrigueszszsz? als geclaimd bij de NOS?
Nee iemand met cijfers in zijn naam meen ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat was
Toch niet ik hoop ik.
Ik heb niet gedronken gisteren
Ik zit te trillen van de spanningquote:
Star Trekquote:
Misschien vroeg naar bedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die liggen er allemaal al uit.
Dan claim ik jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die liggen er allemaal al uit.
En Zwitserland?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Van de landen die er nog inzitten hoop ik:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Engeland, Belgie liever niet.
Noorwegen, Colombia, Frankrijk graag.
Ik ben voor een finale Frankrijk vs Colombia.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Van de landen die er nog inzitten hoop ik:
Argentinië
Marokko
Spanje
absoluut niet.
Engeland, Belgie liever niet.
Noorwegen, Colombia, Frankrijk graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |