Oh, okequote:
Hoeveel ga je er op zetten?quote:
Als jij wel een like hebt van IkGeefEnkelLikes, en ik niet, vind ik dat onrecht.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Wat doen we daarmee jongens?
Degraderen tot mod?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kerel... wanneer gaat gij eens voor uw eigen land supporteren???
Wil je niet zo stokeren?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
GGMM plaatst fake news.
Driedubbele dekkingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Genieten van de Haaland-show.
daar houden we je aanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
Oh over dat macarena
Nee dat was meer een vraag
Gokken is voor paupers begreep ik.quote:
Edquote:
Ja sorry, ze speelde echt leuk in de groepsfase.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Er is mij wijs gemaakt dat Colombia een wonderploeg heeft.
We hoeven niet per se foto'squote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.
Hier gaat Argentinië ook van winnenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Het schijnt dat die user fan is van een snack.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Je komt nu zeker met een tip over wat ze in de rust tot zich kunnen nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Colombia maakt een uitgebluste indruk.
Zo niet is er altijd nog de VAR om in te grijpenquote:
Chronisch geblesseerd, vooral mentaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan heel goed tegen onrecht
Dat komt goed uit, want mij wordt veel onrecht gedaan, veel meer dan het gemiddelde persoon. Ik ben altijd het slachtoffer. Maar dat maakt niet uit, want ik kan daar heel goed tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |