Een teen stoten aan een hoek van een bed of kast ofzoquote:
Ik ga dit nog minsten 8 dagen zeggen... ween met mijquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De post die je wist dat ging komen. Morgen laat ik een pizza uberen ofzo.
Pro-tip, verhitte uien branden niet meer in de ogen daar het gas dat vrijkomt bij het snijden reeds veranderd is in minder scherpe elementen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik krijg van deze wedstrijd al genoeg tranen in mijn ogen...
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Niet te geloven dat er in België plaatsen zijn waar je niet gewoon een pizza kan laten bestellen om 22:44 op een dinsdag
Lijkt wel een derdewereldland
Ik woon ook in zo'n gebiedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Niet te geloven dat er in België plaatsen zijn waar je niet gewoon een pizza kan laten bestellen om 22:44 op een dinsdag
Is dat dan waar ik zeg: Zo dus Lenny heeft vaak zin?quote:
Een derdewereldland heeft betere wegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ik kan hier ook geen pizza meer bestellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Nieuwpoort?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik woon dan ook wel echt op het einde van de wereld he. Er zullen vast plaatsen zijn waar dit wel kan
Zoete mayo (niet jullie zoete mayo) is wel lekker met pizzaquote:
Het ergste is morgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Na deze wedstrijd hebben WE nog maar 8 potjes te gaan.
Ja, Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik woon dan ook wel echt op het einde van de wereld he. Er zullen vast plaatsen zijn waar dit wel kan
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Dat zijn 3 dingen meer alquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik woon ook in zo'n gebied
En hier kan je op een vrijdag, zaterdag of zondag kiezen tussen Pizza, Frieten en Kebab
Ik was daar ergens tijdens einde covid en na een dagje terrassen wilden we nog wat eten halen, toen bleken alle afhaaltentjes EN bezorgservices dicht te zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zoete mayo (niet jullie zoete mayo) is wel lekker met pizza
JA IK HEB HET GEZEGD
Ik heb vaak zinquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat dan waar ik zeg: Zo dus Lenny heeft vaak zin?
Ja ach, dan is het ook wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Hier kan ik ook niks meer bestellen :Squote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Neen dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
JA IK HEB HET GEZEGD
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja ach, dan is het ook wel weer mooi geweest.
Hier is nog één pizzeria openquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier kan ik ook niks meer bestellen :S
Ook op de oliebollen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
JA IK HEB HET GEZEGD
Daarna al weer snel genieten van het gestuntel van Ajax in de Europese play-offs.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
De bovenburen zijn ook al dicht?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is nog één pizzeria open
Dus ik overdrijf ook een beetje
Eensquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord.
Maar toch vind ik het niet kunnen.
Oh.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is nog één pizzeria open
Dus ik overdrijf ook een beetje
Je bedoelt de onderburen?quote:
FINALE WK 2026: Zondag 19 juliquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja ach, dan is het ook wel weer mooi geweest.
quote:In de tweede voorronde van de UEFA Conference League neemt Ajax het op tegen FK Vojvodina (Servië) of Ferencváros (Hongarije). De definitieve tegenstander wordt op 16 juli bekend als de eerste voorronde gespeeld is. Op 23 juli begint Ajax met een uitwedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |