En toch noemt ge ze niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van mij mag België het WK winnen 100% zeker ik spring dan in mijn blootje het Gardameer in (want ben daar op vakantie tijdens de finale) als België wereldkampioen wordt.
Nu ben ik nieuwsgierig naar het vingergevoel van @Lenny77quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vingergevoel zegt eigenlijk Zwitserland naar de kwartifnale.
Dan hebben we 6 Europese landen, 1 Afrikaans land en 1 Zuid Amerikaans land
Het EK volgen we over 2 jaar wel weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vingergevoel zegt eigenlijk Zwitserland naar de kwartifnale.
Dan hebben we 6 Europese landen, 1 Afrikaans land en 1 Zuid Amerikaans land
Dat ze leuk voetbal speelden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Er is mij wijs gemaakt dat Colombia een wonderploeg heeft.
Dat wordt echt een smerige pot.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef matspontius het volgende:
Kwartfinale Arg - Col. Dat zal een lekkere Latijns-Amerikaanse schoppartij worden!! Daar verheug ik me nu al op, mits Colombia wint natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zie jij daar als kanshebber?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het EK volgen we over 2 jaar wel weer.
Jaap Stamquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Wie was die kale gast net in beeld ook alweer?
Vooruit dan maar..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
We hoeven niet per se foto's
Die stuur je maar naar @:Lenny77 om dit te laten controleren.
Humberto Tanquote:
Senderos?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Wie was die kale gast net in beeld ook alweer?
Goed op elkaar afgestemd.quote:
Zeer goedquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar het vingergevoel van @:lenny77
Nee, in mijn beleving niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Was James Rodriguez in jullie beleving ook ouder dan 34? Ik zou haast zeggen dat dit wel wat voor Ajax is.
Nee, ik volg het voetbal ook daadwerkelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Was James Rodriguez in jullie beleving ook ouder dan 34? Ik zou haast zeggen dat dit wel wat voor Ajax is.
Meisje ik hoop het dat België wint.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Zwitsers snijden niet als een zakmes door de Colombiaanse verdediging heen.
Je gaat in mijn ogen niet winnen van Spanje daarna Frankrijk en dan nog Argentinie ofzo. Nee, dat zie ik met dit team echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meisje ik hoop het dat België wint.
Maar er is ook zoiets als voetbalverstand. De kans is verschrikkelijk klein
Als wij Belgen vrijdag Spanje eruit kunnen kegelen dan geloof ik in een wereldtitel.
Misschien een kartelmes proberenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Zwitsers snijden niet als een zakmes door de Colombiaanse verdediging heen.
Zonder wrijving...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik merk wat frictie tussen onze Belgische users
De spanning zal wat teveel worden
Lijkt me sterk dat hij er op zijn 12e al bij wasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die moet onderhand wel een record hebben voor aantal toernooien toch
Meisje????quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meisje ik hoop het dat België wint.
Maar er is ook zoiets als voetbalverstand. De kans is verschrikkelijk klein
Als wij Belgen vrijdag Spanje eruit kunnen kegelen dan geloof ik in een wereldtitel.
Door Trump is er nu misschien wel wat GROEPSGEVOEL gecreëerdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Die pot tegen Spanje wordt een kansloze 1-0. Verheugt u niet, ze geven niks weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |