Dus hij loopt nu met een rollator?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Op PRO staat een artikel over de terugkeer van Blind. De conclusies zijn dat hij langzamer is geworden en een goede inspeelpass heeft. @:alaphilippe_
MAar ook niet zoet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte mayo smaakt niet naar "een soort frietsaus" hoor.
Geniet er lekker vanquote:
Ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte mayo smaakt niet naar "een soort frietsaus" hoor.
Wat zeg jij nu?quote:
Ja maar dat verkoopt niet echtquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben ze in België eigenlijk ook patatje joppie chips?
Ik heb vanwege een foutje in het systeem ofzo al jaren PRO en betaal er nooit voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjonge
Dat zijn de conclusies waar je voor moet betalen ja
Ja wie wil dat nuquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit is met salami, ham en champignons (zal er zelf nog wat ui op doen)
Sommige doen alleen datquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens moet je NOOIT via thuisbezorgd bestellen. Dat is pas een crimineel bedrijf, altijd direct bij het restaurant zelf.
Hoe bezorgen ze dan thuis met hun eigen brommers?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens moet je NOOIT via thuisbezorgd bestellen. Dat is pas een crimineel bedrijf, altijd direct bij het restaurant zelf.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat zijn smoutebollenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu?
Misschien daar in de Limburg
Maar op de "kerremesse" of "foore" eten we traditie getrouw oliebollen
Zo raar om te feliciteren..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En feliciteren iemand niet met de verjaardag van broer, vader, partner. Raar volkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |