Ja naar USA of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:30 schreef Caland het volgende:
Klopp eet friet met ketchup
Dat soort mensen zouden ze eigenlijk moeten deporteren
Ik zou toch anders naar wormen zoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef spapaars het volgende:
De vorige keer gebruikte hij zijn rechterarm.
[ afbeelding ]
Liggen elkaar nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan dit slechte voetbal zo ver komen
SAD
En drizztquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis @:pisces29 en @:jojoortje
En nou ja vooruit @:ama
Beste post van de dagquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik ketchup nergens bij passen
Heel misschien bij knakworst maar daar blijft het echt bij
lekker op twisterfries van de burgerkingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Tosti.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Argentinië loopt het al dun door de broek hiervanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan dit slechte voetbal zo ver komen
SAD
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
ROOD!
Zou eigenlijk rood moeten zijn en pingel ookal staat hij buitenspel.
Ik deponeer altijd ruimschoots over de macaroni.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel manboobs.quote:
Maar dan ook met mosterdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
En dat voor een Duitser. Daar hebben ze de curry uitgevonden!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:30 schreef Caland het volgende:
Klopp eet friet met ketchup
Dat soort mensen zouden ze eigenlijk moeten deporteren
Ik eet altijd ketchup bij mijn frietjesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Oh jaquote:
Waarom niet vandaag nog?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tosti met ketchup.
God wat goddelijk, dit ga ik morgen maken.
Veel of subtiel?quote:
Bij tosti is het lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Braziliaanse mannen zijn ook een aanrader trouwensquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deponeer altijd ruimschoots over de macaroni.
Daar blijft het bij.
Dan ben ik ontzettend teleurgesteld in jou als mens.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik eet altijd ketchup bij mijn frietjes
Heiligschennisquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deponeer altijd ruimschoots over de macaroni.
Daar blijft het bij.
En dat noemt zich Belgquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is patat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef Coco het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Is nog een jeugddingetje van vroegerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben ik ontzettend teleurgesteld in jou als mens.
Te laat, Harry.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
gebeurdquote:
Hihahoquote:
Al besproken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |