Geloof wat je wil gelovenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijk om te geloven
En gehaktbal met jus, aardappels met Jusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Mosterds is voor kroket, bitterbal en worstebroodjes
Dit inderdaad, mosterd verpest echt alles.quote:
Oh ja.quote:
Dat soort types zien er lief uit, maar slopen je in bed als ze de kans krijgenquote:
Niks. Is handig om gelijk namen te vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:coco wat ging je eigenlijk opzoeken lol?
Want je vind het niet gezellig hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit nu op het punt dat het mij geen zak uitmaakt wie wint.
Als het maar binnen 90 min gaat gebeuren.
Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zou ook niet weten waarom.
Geen behoefte om een maxi-merel of maxi-pimpelmees account aan te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zou ook niet weten waarom.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe. Broodje kroket met appelmoes. Heerlijk!
Conclusie voor bijna alles. Tijd om alle mosterd haters te weren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja.
En om je varkenshaas mee te besmeren (en te bestrooien met paprikapoeder) en dan bakken
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want je vind het niet gezellig hier?
Appelmoes schijnt voor kinderen te zijn heb ik geleerd hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe. Broodje kroket met appelmoes. Heerlijk!
Kan ik geloven jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.
Belgie heeft mij gesloopt
Lekker juist.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Appelmoes schijnt voor kinderen te zijn heb ik geleerd hier.
Morgen kan je hele tijd slapen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nodig wat slaap gaan pakken.
Belgie heeft mij gesloopt
Slaapwelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Ik geef het op voor vandaag...
Slaapwel moppies![]()
Morgen gewoon hier om te kletsen?
Er hoeft geen voetbal te zijn en? Het gaat prima met, dus ook prima zonder
Dit dus. Maak even per ongeluk die klutsgoal, wie dan ook, kunnen we pitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit nu op het punt dat het mij geen zak uitmaakt wie wint.
Als het maar binnen 90 min gaat gebeuren.
Lekker koese!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
We komen met z'n allen naar R&P SCquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
Doei.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
Geen idee. Hier lezen is belangrijker. Dan leer je de diverse toepassingen van mosterd.quote:
Tot over een kwartier danquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
Ik lust geen mosterd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee. Hier lezen in belangrijker. Dan leer je de diverse toepassingen van mosterd.
WK ON TOURquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een leuk uitje.
Eerst maar eens in bed zien te krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:43 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Dat soort types zien er lief uit, maar slopen je in bed als ze de kans krijgen
Slaap lekker Lennyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel moppies![]()
En bejaarden met een kunstgebitquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Appelmoes schijnt voor kinderen te zijn heb ik geleerd hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |