Culinaire avonturen die je alleen terugvindt in Noord-Oost Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn spaghetti was laatst niet helemaal geslaagd.
Toen heb ik er maar wat chili saus overheen gedaan.
Enkel capuchon_meisje heb ik gemaakt lolquote:
Ik eet eigenlijk zelden spaghetti.quote:
En derde en vierde en....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Even niet mijn tweede account openbaren a.u.b.
Is dat omdat je nog steeds aan Ricky van Wolfswinkel denkt?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben toch bang dat we voorlopig niet naar bed kunnen
Ik dacht dat dat je vriendin wasquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enkel capuchon_meisje heb ik gemaakt lol
Al de rest wou interessant doen
Waarom niet gewoon puttanesca saus maken in plaats van smerige pasta? Supergemakkelijk en goddelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden jullie van spaghetti met ketchup?
Ja, dit was toen ook heel kinderachtig:quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enkel capuchon_meisje heb ik gemaakt lol
Al de rest wou interessant doen
Nee die kan ik meenemen in gedachtenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat omdat je nog steeds aan Ricky van Wolfswinkel denkt?
fuckquote:
Ik vind mosterd echt ontzettend ranzig en stinken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik mosterd de beste saus ik eet dat bij zoveel mogelijk dingen
Colombia - Arg is wel grappig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo gewoon ga slapen
Het interesseert me ook echt geen kanjer wie er wint
Klaas had mij daar wel HEEL EVEN te pakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, dit was toen ook heel kinderachtig:
[ afbeelding ]
eigenlijk wel eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo gewoon ga slapen
Het interesseert me ook echt geen kanjer wie er wint
Oke mosterd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mosterd echt ontzettend ranzig en stinken.
Dat heb ik met fritessaus. Overal overheen kwakken die handel. Liters.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik mosterd de beste saus ik eet dat bij zoveel mogelijk dingen
Wat doe je dan op je kroket?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is wel iets voor volwassenen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Mijn zwager flikkert overal chilisaus overheen
En soep.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Mosterds is voor kroket, bitterbal en worstebroodjes
En alles met kaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:42 schreef Zorro het volgende:
Mosterds is voor kroket, bitterbal en worstebroodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |