Klinkt erg goed! Bedankt voor het delen, GGMM, dat ga ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dus een jaar geleden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog een jeugddingetje van vroeger
Is ook rood.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef Makamba_ het volgende:
Paar posts over de rode kaart en verder over ketchup
Doe je ook geraspte kaas over de macaroni?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deponeer altijd ruimschoots over de macaroni.
Daar blijft het bij.
Je nationaliteit een jeugddingetje van vroeger noemen is feitelijk wel accuraatquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog een jeugddingetje van vroeger
Ik ben 35 Lenny.quote:
Leuk dat je het vraagtquote:
Dank, gelukkig raakte niemand gewond.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagthopelijk ben jij wel dankbaar in tegenstelling tot capu die het gisteren vroeg en niet meer reageerde.
Zo:
[ afbeelding ]
Nee dat zou ik nog eens kunnen proberen!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe je ook geraspte kaas over de macaroni?
Wat een kut gifje danquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagthopelijk ben jij wel dankbaar in tegenstelling tot capu die het gisteren vroeg en niet meer reageerde.
Zo:
[ afbeelding ]
Haha, wat.quote:
tijd om je username te veranderen in capuchon_manquote:
Friendsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Voor kleuters die geen spaghetti lustenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden jullie van spaghetti met ketchup?
Mijn kinderen zijn fan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop voor jou dat hier geen italianen zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik eet alleen macaroni.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Oh ik wist niet dat je boos werd. Ik vond het een leuke einde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Dan kun je absoluut niet koken noch ben je een levensgenieter als je het naderhand moet verbloemen met ketchupquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik vraag dit voor @MathieuVanDerPoelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat hier geen italianen zitten.
Nee, dat is metquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Kon je ook maar wat chili saus over je posts doenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn spaghetti was laatst niet helemaal geslaagd.
Toen heb ik er maar wat chili saus overheen gedaan.
En spaghetti met een plak kaas?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |