tijd om je username te veranderen in capuchon_manquote:
Friendsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagthopelijk ben jij wel dankbaar in tegenstelling tot capu die het gisteren vroeg en niet meer reageerde.
Zo:
[ afbeelding ]
Voor kleuters die geen spaghetti lustenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden jullie van spaghetti met ketchup?
Mijn kinderen zijn fan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop voor jou dat hier geen italianen zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik eet alleen macaroni.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Oh ik wist niet dat je boos werd. Ik vond het een leuke einde.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagthopelijk ben jij wel dankbaar in tegenstelling tot capu die het gisteren vroeg en niet meer reageerde.
Zo:
[ afbeelding ]
Dan kun je absoluut niet koken noch ben je een levensgenieter als je het naderhand moet verbloemen met ketchupquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Ik vraag dit voor @MathieuVanDerPoelquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat hier geen italianen zitten.
Nee, dat is metquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
Kon je ook maar wat chili saus over je posts doenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn spaghetti was laatst niet helemaal geslaagd.
Toen heb ik er maar wat chili saus overheen gedaan.
En spaghetti met een plak kaas?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |